Алғашқы ұстазым - анам

Аймақтар
27.12.2019, 08:18
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Жаңа жылдың алғашқы күні жұмысқа түсетін теміржолшы арудың бірі Гүлмира Исқақова. Ол соңғы екі жылда жаңа жылды жұмыс орнында қарсы алса, биыл ауысымға 1 қаңтарда шығып, Нұр-Сұлтан – Нұрлы жол станциясында пультті басқарып, пойыздар қозғалысын реттемек.

Биылғы жыл тышқан жылы болғандықтан, Гүлмира бұл ешкімге аса зияны жоқ, бәрін үйіне таситын тіршілік иесі болғандықтан, биылғы жыл тоқшылық, тыныштық, татулық жылы болар деп жақсыға жорып отыр.

Гүлмираның теміржолда адал еңбегінің несібесін теріп жүргеніне қаңтарда 19 жыл толады. Қарағанды өңірінің тумасы Астанада көлік және коммуникациялар колледжін бітіргесін еңбек жолын Қостанай облысындағы Құсмұрын станциясында анықтама бюросының дикторынан бастап, вокзал кезекшісі қызметімен жалғастырады. Ал 2003-2010 жылдар Гүлмираның «технар» болып қалыптасқан кезеңі деуге болады. Осы жылдар аралығында ол Тобыл станциясында техникалық кеңсе операторы, станция кезекшісінің көмекшісі, қозғалыс қауіпсіздігі жөніндегі 1 дәрежелі инженер қызметтерін жоғары жауапкершілікпен атқарып, үлкен тәжірибе жинады. Оның бұл еңбек тәжірибесі кейін кәдеге жарап, ол 2010-2017 жылдар аралығында Теміртау станциясында станция кезекшісі болып пультті басқару тізгінін қолына алады.

Гүлмираның өз кәсібін жақсы көретін жан екені бірден байқалады. «Теміржолшы мамандығы маған анамның ақ сүтімен дарыды деуге болады. Анам Светлана Қадырқызы – 36 жыл ғұмырын теміржолға арнаған адам. Менің алғашқы еңбек жолымды Құсмұрында бастауыма да анамның сол станцияға вокзал бастығы болып қызмет бабымен ауысуы себеп болды. Әкем де теміржолдан ұзамай, желілік ішкі істер бөлімінде еңбек етті.

Теміржолда тәжірибесі мол анам ақылшым, ұстазым болды. Қазір өзімнің де бір басыма жететін білім-біліктілігім бар. Бірақ, мұныма қанағаттанбаймын. Сондықтан үнемі білімімді жетілдіріп, толықтырып отыруға тырысамын. Білім шеті мен шегі жоқ теңіз сияқты. Тұңғиығына сүңги бергің келеді. Өзге елдердің теміржолында не болып жатыр, олардың тыныс-тірлігін білуге құмартамын. Қазір ақпарат ағыны минут-секунд сайын жаңарып отыр, сондықтан уақыт талабына сай болуға тырысуың керек», – дейді кейіпкеріміз.

Гүлмира темірдей тәртіпке түзілген теміржолдың талаптары оның жеке өміріне де оң әсерін тигізгенін айтады. Тәртіп, байсалдылық, жылдам шешім қабылдау, қандай жағдайда да салқынқанды болу – бүгінде оның өмірімен біте қайнасып кеткен қасиеттерге айналды.

«Станция кезекшісін қозғалыс командирі деп бекерге айтпаса керек. Біздің жұмыста бірінші кезекте тәртіп қатаң сақталуы тиіс. Жылжымалы құрамдар жұмысын реттеу еркелігіңді көтермейді. Бір жерде мүлт кетсең, үлкен қауіпке жол беруің мүмкін. Екіншіден, ойың сергек, жылдам шешім қабылдай алуың керек. Бұл жерде сауатты болудың маңызы зор. Сондықтан да станция кезекшісі қызметіне бірден кірісе алмайсың, сыртта жүріп, пойыздардың қозғалысымен тікелей байланысты түрлі қызметтердің төменгі сатысынан өтіп қана бұл жауапты қызметті мойныңа жүктей аласың. Теміржолшылар арасында үш «батыр» деп аталып кеткен ИДП, ПТЭ, ИСИ ережелерін жатқа білуің керек. Станция кезекшісі қызметіне тұрарда осы ережелерді білуің емтихан арқылы тексеріледі. Бір жағынан станция кезекшісі станция бастығының көмекшісі де болып табылады. Сондықтан да станция бастығы ДС, ал станция кезекшісі ДСП деп қысқартылып айтылады. Станция кезекшісі пойыздардың қозғалысын ұйымдастырумен қатар локомотив, жол, белгі беру-байланыс, электрмен жабдықтау сияқты пойыздар қозғалысымен тікелей байланысты барлық шаруашылықтармен тікелей байланыста жұмыс істейді. Сондықтан олармен жұмыс істеу барысында психолог та болуың керек» деп сөзін түйіндеген Гүлмира Қайырбекқызы бос уақытын қыздарына арнаумен қатар техникалық, тарихи, әдеби кітаптар оқып, музыка тыңдағанды, таза ауада серуендегенді ұнатады екен. 

Жаңалықтар
10.09.2025
Кәсіподақтың XI съезі өтті
Жүк тасымалы
10.09.2025
Қазақстан Вьетнамға бидайды тікелей контейнер ауыстырмай жеткізді
Жолаушылар тасымалы
10.09.2025
ҚТЖ «Voice Beyond Horizon» музыкалық реалити-шоуына арнап пойыз жасақтады
Аймақтар
10.09.2025
Қызылорда теміржолшылары – мемлекеттік тілдің үздік жанашыры
Жүк тасымалы / Инфографика
10.09.2025
8 айда теміржол көлігімен жүк тасымалы 4% өсті
Әлемде
10.09.2025
Мексикада жүк пойызы автобуспен соқтығысты: 10 адам қаза тауып, 60-тан астамы жараланды
Инфрақұрылым
09.09.2025
Инфрақұрылымды жаңғырту – уақыт талабы
Инфрақұрылым
09.09.2025
Арыс көпірі қайта түледі
Қауіпсіздік
09.09.2025
Қауіпті аймақта қатаң тәртіп керек
Қауіпсіздік
09.09.2025
Жолда жүру ережесі түсіндірілді
Аймақтар
09.09.2025
Вокзалдағы қондырғылар ауыстырылды
Аймақтар
09.09.2025
Тазалық – баршаға ортақ міндет
Әлеумет
09.09.2025
Осы жазда Қазкөліккәсіп теміржолшылардың 250 баласына мереке сыйлады
Әлеумет
09.09.2025
Бейнеуліктердің игі бастамасы
Жаңалықтар / Мұрағат
09.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №73 09 қыркүйек 2025 жыл
Жолаушылар тасымалы
08.09.2025
2030 жылға дейін жолаушылар вагондары паркі толық жаңартылады
Жаңалықтар
08.09.2025
Мемлекет басшысы: Әлемде транзит үшін бәсеке күшейіп бара жатыр
Жаңалықтар
08.09.2025
Мемлекеттік тіл – достық тірегі
Аймақтар
08.09.2025
Жосалы–Түркістан телімінде жоспарлы жол күтімі жүргізілуде
Жаңалықтар
07.09.2025
Көшпелі комиссия 125 вокзалдағы жөндеу жұмыстарын тексерді