Колледж түлектері жұмыс таппай жүр

Әлеумет
15.09.2021, 09:28
Асхат Райқұл

Тоқсан жылдық тарихы бар Жамбыл теміржол көлігі және коммуникация колледжі туралы Rail-news.kz сайтымызда жаздық. Жамбыл өңіріне белгілі ардагер-теміржолшы Махамғали Данаев – осы білім ордасының түлегі. Теміржолшылардың білім ошағын 1963 жылы бітіріп шыққан ардагер колледжде талай жыл дәріс берген, жұмысшы санатының білікті мамандарын дайындаған оқу орны жайлы әсерлі әңгіме өрбітті.

«Мен жоғары санатты өндірістік шебермін. Электровоз машинисінің көмекшісі мамандығы бойынша топтарда оқу өндіріс шебері болып көп жылдар бойы осында еңбек еттім», – деген ақсақалдың айтуынша, оқу орны осыдан тоқсан жыл бұрын Түркістан-Сібір темір жолының құрылысы басталғанда, салаға сауатты мамандар дайындау мақсатында 1930 жылы фабрика-зауыттық оқыту мектебі (ФЗО) ретінде ашылған екен. Міне, қазіргі колледждің шежіресі сол тұстан тарқатылады.

«1940 жылы жаңағы мектептің базасында Жамбыл теміржол училищесі ірге қалады. Бұл оқиға сол кездегі Әулиеата тұрғындарына үлкен жаңалық болды. Көпшілік «Балаларымыз білім алады, теміржолшы болып пойыз айдайды» деп қуаныпты. Училище сол кезде-ақ теміржол саласы үшін аса қажет кадрларды әзірлей бастады, ұзақ жыл слесарьлар, паровозшылар, вагон қараушылар, құрал-жабдықтарды реттеу- ші, автоматшылар, слесарь-механиктер, жол бригадирлері мен жолсеріктер, т.т. дайындалып, бүкіл өңірдің теміржолшы кадрларына қажеттілікті жауып отырған», – деді ардагер. Өз даму жылдарында теміржол училищесінің атауы кәсіби техникалық училище, кәсіби техникалық мектеп, кәсіби техникалық лицей, темір жол колледжі, ал осыдан үш жыл бұрын Тараз теміржол көлігі және коммуникация колледжі болып өзгерді. Колледждің директоры Ұлжан Кенжебаеваның айтуына қарағанда, білім ордасынан ұзақ жылдар бойы теміржол саласына қатысты 40 мыңнан астам орта буын мамандары оқып шыққан екен.

«Бүгінде колледжде 500-600 шамасында студент оқиды. Былтырғы оқу жылының соңында 254 түлегімізге жолдама берсек, биылғы оқу жылында 200 студентімізді шығарып салдық», – деген Ұлжан Қайыпбекқызы түлектердің дені теміржол саласына жұмысқа баратынын айтты.

Алайда, соңғы жылдары теміржолшы мамандығын алған түлектердің дені жұмыс таппай жүргені де жасырын емес екен. «Себебі, олар үшін бірден бір жұмыс орны «Қазақстан темір жолы» компаниясының жергілікті бөлімшелерінде жұмысшыларға қысқарту жүріп, одан қалды мораторий жарияланып, түлектеріміз екі қолға бір күрек таба алмай жүргені жанымызға батады», – дейді колледж басшысы.

Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде
ҚТЖ келбеті
12.06.2025
Машинист екі бірдей апаттың алдын алды
Әлемде
12.06.2025
Aventra маркалы жаңа пойыз жолға шықты
Станция тынысы
12.06.2025
Белкөл станциясы: Жауапкершілік пен кәсібилік биігінде
Қауіпсіздік
12.06.2025
Қауіпсіздікке қойылар талап қатаң
Жаңалықтар
11.06.2025
Душанбеде ТМД елдері теміржол көлігі кеңесінің 82-ші отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
11.06.2025
Comfort+ санатындағы жаңа электропойыз «Астана – Қарағанды» бағытына жолға шықты
Жаңалықтар
11.06.2025
Қазақстанға алғашқы экологиялық тепловоздар әкелінді
Жаңалықтар
11.06.2025
Тоқаев пен Словакия Премьер-министрі Транскаспий дәлізінің әлеуетін бірге пайдалану жайын талқылады
Жүк тасымалы
11.06.2025
Орта дәліздің өзегі: Қазақстан Еуразия логистикасының орталығына айналуда
Әлемде
11.06.2025
Иран мен Ауғанстан арасында алғашқы жолаушылар пойызы жолға шығады
Жаңалықтар
10.06.2025
Алматыда халықаралық логистикалық хаб ашылды