Еуропада TEN‑T дәлізіндегі трансеуропалық желіге қойылатын талаптар күшейтілуде

Әлемде
10.01.2024, 12:57
Фото: Rail Cargo Group

Еуропарламент пен Еуропалық кеңес трансеуропалық дәліздердің TEN-T желісін дамытудың нормативтік талаптарын қайта қарауға қатысты алдын ала келісімге келді. Жаңа нормативтік база (TEN‑T Regulation) бірнеше негізгі міндеттерді біріктіруді ұсынады, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Бұл, ең алдымен, TEN‑T желісінде еуропалық пойыздарды басқарудың ERTMS/ETCS жүйесін орналастыру болып табылады. Сонымен бірге ETCS жабдықтарына инвестиция салуды ынталандыру үшін ескірген дабыл жүйелерін пайдаланудан шығару қажет.

TEN‑T желісінің магистральдық жолаушылар желілерінің инфрақұрылымына келетін болсақ, 2040 жылға қарай ол 160 км/сағ және одан жоғары жылдамдықтағы пойыздарды өңдеуге қабілетті болмақ.

Әуе көлігімен салыстырғанда бәсекелестікті арттыру үшін жыл сайынғы жолаушылар ағыны 12 миллион адамнан асатын әуежайларды қалааралық теміржол көлігімен байланыстыру міндеті қойылды.

Сондай-ақ мультимодальды жүк терминалдарының желісін кеңейту, олардың өңдеу қуатын арттыруды және бұл өзгерістерді бүкіл TEN‑T желісі бойынша ұзындығы 740 метрге дейінгі жүк пойыздарын өңдеуді қамтамасыз ету шараларымен байланыстыру көзделуде.

TEN‑T желісін дамытуды үш кезеңмен жүзеге асыру ұсынылады: 2030 жылға қарай негізгі желіні қалыптастыруды аяқтау, 2040 жылға қарай – кеңейтілген негізгі желі және 2050 жылға қарай – толық желі.

 

Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты