Жол салатын техниканы жаңартып отыру маңызды – ардагер

Инфрақұрылым
09.08.2023, 09:01
Суретті түсірген Александр Жабчук
Әділет Мұсахаев

"Қазақстан теміржолшысы" газетінің тілшісі

Қазір локомотивтер мен вагондарды жаңарту бойынша Штадлер және басқа да шетелдік компаниялармен біріккен жұмыстар жүріп жатыр. Алайда, жол салатын техниканы жаңартуды естен шығармауымыз керек. Егер жолың нашар болса, жаңа пойыздан пайда жоқ, олар жоғары жылдамдықпен жүре алмайды. Бұл туралы темір жол ардагері Бақтарбек Жүнісов айтты, деп хабарлайды Rail-news.kz.  

Өткен аптада Астана жол дистанциясы 90 жылдық мерейтойын атап өтті. Мерекелік шараны тамашалауға аталған дистанцияда көп жыл еңбек еткен ардагерлер де келді. Жиын барысында ардагерлермен тілдесіп, дистанцияның кешегісі мен бүгіні жайлы әңгімелесудің реті келді.

Темір жол ардагері Бақтарбек Жүнісов аталған дистанцияға әрқашан үлкен көңіл бөлініп келгенін жеткізді. Бұрын бұл телім төрт жолдың торабы саналыпты. Атап айтсақ, Көкшетау, Атбасар, Қарағанды және Павлодар бағытындағы пойыздар жүрген.  

«Ол кезде он мыңға жуық вагон өтетін болса оның жұмысы жақсы деп есептелетін. Яғни, бұл дистанция тың темір жолының жүрегі іспеттес еді. Сол себепті жаңа техниканың барлығын осында бағыттайтын. Тағы бір атап өтерлігі, бұл дистанцияны қазақ темір жолының белді өкілдері басқарды. Сол себепті теміржолшылардың ұстаханасы саналды. Бұл жерден шыққан мамандар өзге өңірлерге басшылық қызметке аттанатын», – деп еске алады ардагер теміржолшы.  

Сонымен қатар ол, бұрынғы кезде пойыз ағыны қазіргіден жоғары болғанын және жыл сайын салынатын жол көлемі де едәуір көп болғанын атап өтті. Соған қарамастан жолшылар берілген уақытта жолдарды салып үлгеріп оытрыпты. 1980 жылдары станциялардың барлығы модернизацияланып, кеңейтілген. Шикізатты тасымалдайтын жүк пойыздары үшін қосымша жолдар салынып, соның арқасында жоғары көрсеткіштерге қол жеткізіпті.

Ардагер сөз арасында локомотив, вагондармен қатар жол  салатын техникаға да көңіл бөліп, оларды ауыстырып отыру қажеттігін айтты. Жаңа пойызды алған кезде, жол салатын техникаларды да жаңартып отыру қажет деген ойда ақсақал.

«Жолсыз ешқайда бара алмаймыз. Алдымен жол, одан кейін жылдамдық керек. Егер жолың нашар болса жаңа тепловозды алғаннан пайда жоқ, олар көрсетілген жоғары жылдамдықпен жүре алмайды. Сол себепті алдымен инфрақұрылымды жөнге салу керек, оны жөндейтін техникаға көңіл бөлу керек. Біздің қолдағы техниканың алдыңғысына 70 жыл болса, соңғысының өзіне 50 жыл болып қалған. Мәселен, Қытай темір жол саласында неліктен алдыға шығып кетті дейсіз?, олар техникаға мән берді, соған күш салды. Қазір олардың жолы сағатына 350 шақырым жылдамдықпен жүруге қауқарлы», – дейді теміржолшы.  

Жиын барысында Астана ПЧ бастығы Дәурен Қабас дистанцияның атқарып жатқан жұмысына тоқталды. Айтуынша, биыл 800 км астам жолға 550 жол монтер қызметі көрсетілген.

 

Жолаушылар тасымалы
04.09.2025
Жолаушылар пойыздарында багажды тасымалдау ережелері
Аймақтар
04.09.2025
Рельс дәнекерлеу цехында өткен бір күн
Әлеумет
04.09.2025
Қызылорда теміржолшылары балаларға қуаныш сыйлады
Әлеумет
04.09.2025
Медициналық пойызы Павлодар облысының тұрғындарын қабылдауда
Инфрақұрылым
04.09.2025
Астана-1 вокзалында ауқымды күрделі жөндеу жүргізілуде
Инфрақұрылым
03.09.2025
Транзиттік әлеуетті дамыту – басымдықта
Әлемде
03.09.2025
Зәңгезүр дәлізі Түркия арқылы жалғасады
Жаңалықтар
03.09.2025
«Таза Қазақстан» акциясы аясында жәрмеңке өтті
Жүк тасымалы / Инфографика
03.09.2025
Қазақстан–Қытай теміржол тасымалы 23,2 млн тоннаға жетті
Инфрақұрылым
03.09.2025
Вокзал – тарихи нысан
Жолаушылар тасымалы
03.09.2025
«Пойыз+Пойыз» қызметі арқылы 20 мыңнан астам билет рәсімделді
Жаңалықтар
02.09.2025
Бейжіңде Қазақстан мен Қытай логистика мен өндірістік тізбектерді дамыту жолдарын талқылады
ҚТЖ келбеті
02.09.2025
Салауатты өмірді серік еткен отбасы
Аймақтар
02.09.2025
Жидебай жеріне саяхат
Жаңалықтар
02.09.2025
Тоқаев: «Қазақстан арқылы өтетін «Қытай – Еуропа» транзит дәлізінің жүк өткізу мүмкіндігі 5 есе артады»
Жаңалықтар
02.09.2025
ҚТЖ Қытайға өсімдік майын тасымалдаудың жаңа форматын іске қосты
Жаңалықтар
01.09.2025
«ҚТЖ» мен «Қытай темір жолдары» тасымал және инфрақұрылым жайын талқылады
Жүк тасымалы
01.09.2025
ШЫҰ саммитінде Тоқаев «ТрансАлтай диалогына» қолдау білдірді
Жаңалықтар
01.09.2025
«Мектепке жол»: ҚТЖ-да теміржолшылар отбасыларын құттықтады
Жаңалықтар
31.08.2025
ҚТЖ мен Қытай компаниясы «Бақты – Аягөз» теміржолын талқылады