Жыл басынан бері жол бойында 25 қайғылы жағдай болды

Жаңалықтар
25.05.2022, 10:53
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«Самұрық-Қазына» АҚ алаңында өткен брифинг теміржол нысандарында азаматтардың өндірістік емес жарақаттануының алдын алу мәселелеріне арналды. Үстіміздегі жылдың төрт айында жылжымалы құрамның адам қағу жағдайларының 25 дерегі тіркелген. Салдарынан 13 адам қаза болып, 12 адам жарақат алған.

Тексеру-тергеу қорытындылары 2 жағдайды суицидке жатқызса, 5 оқиғада зардап шеккендердің ішімдік ішкенін, ал қалғандары адамдардың жолдан өту ережелерін өрескел бұзуы салдарынан болғанын анықтаған. Теміржолшылар оқыс оқиғалар саны көктем мен күзде артатынын, әсіресе, жастар мен балалардың қауіпсіздігі ерекше алаңдатып отырғанын атап өтті. Кейбіреулер асығыстық танытып, жол ережесін бұзу арқылы пойыздың астына түсіп қалып жатса, жастар жағы құлаққаппен музыка әуеніне елтіп, келе жатқан пойыздың шуын да, локомотивтің дабылын да естімей қайғылы жағдайға тап болады. Енді бірі теміржолда селфи жасауға әуестеніп, суретке түсудің қызығына түсіп кетеді. Вагонның үстіне шығып жоғары вольтты токқа түсіп мерт болған жасөспірім аз емес. Мәселен, 2021 жылы темір жолдың электрлендірілген учаскелерінде 14 адам токқа түссе, олардың 9-ы кәмелетке толмағандар, 6 жағдай өліммен аяқталған. Ал биылғы 4 айда компания бойынша 1 электр тогы соғу жарақаты тіркелген.

«ҚТЖ» ҰК» АҚ-да пойыздар қозғалысы қарқынды 18 учаске анықталып, олар адамдардың жарақаттану жағдайлары жиі тіркелетін нүктелер болып отыр. Бұл Шымкент, Алматы, Ақтөбе, Семей, Жамбыл, Қарағанды өңірлерінің станциялары мен аралықтары», – деген «ҚТЖ» ҰК» АҚ Қозғалыс қауіпсіздігі департаменті директорының орынбасары Ниязбек Жаңабаев, арнайы нұсқауға сәйкес бұл қауіпті учаскелерде машинистер пойыз жылдамдығын азайта отырып, барынша сақтықпен өтетінін де атап өтті. 

Алайда, пойыздың тежеу қашықтығы, тіпті баяу жылдамдықпен жүргеннің өзінде 800-1000 метрді құрайтындықтан, көп жағдайда қайғылы оқиғалардың алдын алу мүмкін еместігін де жасырмады.

  Халықты теміржолдан өту ережесімен таныстыру үздіксіз жүргізіліп келеді. Теміржолшылар биылдың өзінде 63 мыңнан аса азаматты қамтитын 2,3 мыңнан астам жиын өткізген. Оқу орындарында балалармен, жасөспірімдермен, студенттер- мен де түсіндіру жұмыстары, қауіпсіздік дәрістері жиі ұйымдастырылады. Құқық қорғау органдарымен бірлесіп 1 мыңнан астам рейд жүргізілсе, 12 ірі вокзалда темір жол арқылы өту ережелері бойынша профилактикалық бейнероликтер көрсетілуде. Жыл сайын «ҚТЖ» ҰК» АҚ-да ІІД, ҚР ИИДМ және басқа да мемлекеттік органдар өкілдерінің қатысуымен «дөңгелек үстелдер» өткізіліп тұрады. «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ – «Магистральдық желі дирекциясы» филиалының қауіпсіздік жөніндегі атқарушы директоры Бақытбек Алдажаров компанияның «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» ҚР Кодексіне темір жолда белгілен- беген жерден өту мен темір жол СЕРВИС жолағында мал жаю және өзге де бұзушылықтар үшін айып- пұлды ұлғайтуға байланысты өзгерістер енгізуге бастамашы болғанын атап өтті. 

Теміржолшылар адамдар жиі жүретін жерлерде теміржолдың қауіптілігі туралы ескертетін баннерлер орнатып, оларды үнемі жаңартып отырады. Биыл 305 таңба жаңартылған. Сонымен қатар, ҚТЖ күшімен жаяу жүргіншілер үшін жер төсемі салынуда. Соңғы төрт жылда 64 станцияда жарықтандырумен, қауіпсіздік белгілерімен және теміржол арқылы қауіпсіз өту орнымен жабдықталған төсемдері бар жаяу жүргіншілер өткелдері орнатылған. Теміржолшылар станциялар аумағында арнайы қоршаулар салудан да кенде емес. Алайда ол қоршаулардың зақымдалуы мен ұрлануы, әсіресе Шымкент және Алматы өңірлерінде белең алып отыр. Әкімдіктермен бірлесіп жаяу жүргіншілер өткелдері мен жол өтпелерінің құрылысы жүргізілуде. Бірақ азаматтар көбінесе белгіленген өткелдерді пайдаланбай, өз өмірлері мен денсаулығын қауіпке тігіп, пойыз жолдарын өздеріне ыңғайлы тұстан кесіп өтуді әдетке айналдырған. 

«ҚТЖ-Жүк тасымалы» ЖШС атқарушы директоры Иван Костыря, мәселені шешудің бір жолы темір жолдағы қауіпсіздік ережелерін бұзғаны үшін азаматтарға жаза қолдануды қатаңдату және профилактикалық жұмыстарды әлі де күшейте түсу екенін айтады. Атап айтқанда, теміржолды ойын алаңына айналдырып, әлеуметтік желілер мен селфи үшін экстремалды түсірілімдер ұйымдастыратын балалардың ата-аналарын жауапқа тартып, талапты күшейту ұсынылды.

Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр
Жаңалықтар
20.11.2024
Мәскеуде Қазақстан мен Ресей көлік министрлері кездесті
Жаңалықтар
19.11.2024
Ақмола теміржолшылары республикалық ІТ-семинардың жеңімпазы атанды
Инфрақұрылым
19.11.2024
Премьер-Министр жоспарланған теміржол желісін салуды уақытылы аяқтауды тапсырды
Жаңалықтар
19.11.2024
Пойызда ішімдік ішкен Қырғызстанның екі азаматы әкімшілік жауапкершілікке тартылды
Спорт
19.11.2024
Теміржолшы пауэрлифтингтен Қазақстан чемпионы атанды
Спорт
19.11.2024
Бейнеу станциясында ұлттық спорт ойындарынан жарыс өтті
Жолаушылар тасымалы
19.11.2024
Тасымал талабы қандай?
Аймақтар
19.11.2024
«Білім экспресі» – Арыста
Инфрақұрылым / Апта саны
19.11.2024
Биыл 570 шақырым теміржол күрделі жөндеуден өтті
Аймақтар
19.11.2024
Үздік өрт сөндіру пойызы
Жаңалықтар / Мұрағат
19.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №98 19 қараша 2024 жыл