Магистраль майталманы: 30 жылдан аса өмірін кәсібіне арнаған маман

ҚТЖ келбеті
05.09.2019, 10:55
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Ақтөбе жол дистанциясының жол шебері Нұрлан Жұматаев – отыз жылдан аса өмірін сүйікті кәсібіне арнаған білікті маман. Кезінде Байкал-Амур магистралінде әскери борышын өтеген ол осы салаға ықыласы ауып, теміржолшы болғаны тағдырдың ең үлкен сыйы деп санайды.

Нұрлан Жұматаев – нағыз істің адамы. Оның әр сағаты жоспарланған. Дистанциядағы техникалық бөліммен әр күнгі кесте белгіленіп, соған сай жоспар түзіліп отырады. Қауіпті орындар анықталып, күнделікті схема жасалынады.

Кестеге сай жолдардың күтімін жасауға басшылық жасаумен қатар, Нұрлан Жұматаев жас мамандарға өндіріс техникасын үйрететін тәлімгер ұстаз екенін де естен шығарған емес.

«Біздің учаскеге қарайтын 18 шақырымдық тақ жол, 18 шақырым жұп жол және Алға, Тамды станцияларын күнбе-күн бақылауға алып отырамыз. Барлығы кесте бойынша тексеріледі. Қауіпсіздікке нұқсан келтіруі мүмкін титтей ақаудың өзіне мән бере міз, өйткені бүгінгі кішкентай ақаудың өзі ертең үлкен апатқа айналмасына кім кепіл? Сол үшін де жол жағдайы қатаң бақылауда. Ең бастысы, жол қауіпсіздігі біздің қолымызда екенін бір сәт те естен шығармауымыз керек.

Үш бригада күніге 3,5 км жолды бақылауға алып отырады. Жолдың биік не аласа болып кеткен жеріне дейін мұқият өлшеп отырамыз. Қалыптан ауытқыған әрбір сантиметр үшін сұраныс үлкен. Пойыз тоқтамай жүріп жатқасын, ақау күнделікті шығып жатады. Біз соны уақытында қалпына келтіріп отырамыз. Айналып жатқан механизм сияқты», – деп бейнелеп, әсерлеп жеткізді жол шебері жұмыс тәсілін.

Өзіне жүктелген міндетті бес саусағындай білетін және кез келген ситуациялық жағдайда батыл шешім қабылдай алатын маманды жол дистанциясының басшылығы да жоғары бағалайды. Пойыздардың үздіксіз қозғалысына барлық білімі мен тәжірибесін жұмсап жүрген маман бүгінде дистанциядағы алдыңғы қатарлы оныншы айналымды басқарып отыр. «Бестамақ станциясында 24 жыл мастер болдым. Оның алдында жол жөндеушіден бастап бригадирге дейін тәжірибеден өттім. Әскерде де осы теміржол саласында борышымды өтедім. Байкал-Амур магистралінде өткен екі жылым маған қатты әсер етіп, әрі қарайғы тағдырымды шешкенін жасырмаймын. Елге келген соң еш ойланбастан каскамды қиіп жол дистанциясына бардым. Міне, содан бері 34 жыл өтіпті», – дейді сонау 21 жасар бозбала кезінде табан тіреген теміржолдың бүгінде нағыз батырына айналған апайтөс жігіт ағасы.   

Жаңалықтар
15.10.2025
«Заң және Тәртіп» фотокөрмесі: Астанада көлік полициясының қызметі таныстырылды
Жаңалықтар
15.10.2025
ҚТЖ-да «Тәлімгерлік институты» жобасы іске қосылды
Жаңалықтар
15.10.2025
Олжас Бектенов «Алматы айналма теміржолы» және «Достық – Мойынты» учаскесі бойынша тапсырмалар берді
Жүк тасымалы
15.10.2025
Орталық Азия арқылы өтетін транзит көлемі 70%-ға артты
Жаңалықтар
15.10.2025
Пойызбен жүрудің артықшылықтары: саяхаттың ең байсалды түрі
Аймақтар
15.10.2025
Адал еңбек өтеуі – абыройлы демалыс
Жаңалықтар
15.10.2025
Бакуде Қазақстан мен Әзербайжан Орта дәлізді дамыту барысын талқылады
Жаңалықтар
15.10.2025
Достық-Мойынты учаскесінде жаңа энергия объектілері пайдалануға берілді
Жолаушылар тасымалы
15.10.2025
ҚТЖ пойыздарды қысқы маусымға дайындауда
Қауіпсіздік
15.10.2025
Теміржолда тәртіп бұзғандар жазаланды
Жаңалықтар
14.10.2025
Үздік теміржолшылардың суреттері ҚТЖ ғимаратының LED-экранынан көрсетілді
Жаңалықтар
14.10.2025
Қоғамдық тыңдау өтті
Цифрландыру
14.10.2025
Сандық жүйеге көшу – уақыт талабы
Инфрақұрылым
14.10.2025
«Бақты-Аягөз» құрылысы қарқын алды
Жаңалықтар
14.10.2025
Колледж оқытушылары ҚТЖ-да тағылымдамадан өтті
Аймақтар
14.10.2025
Семейлік теміржолшылар 5 мың түп көшет отырғызды
Аймақтар
14.10.2025
Экочеллендж жалғасып жатыр
Инфрақұрылым
14.10.2025
Жаңа жолдың тиімділігі неде?
Инфрақұрылым
14.10.2025
Түркістан өңірінде алты вокзалда ауқымды жұмыс жүріп жатыр
Жаңалықтар
14.10.2025
Мұражайға саяхат