Өнертапқыш теміржолшы

ҚТЖ келбеті
17.01.2020, 11:43
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Қызылорда магистральдық желі бөлімшесіне қарасты Қызылорда белгі беру және байланыс дистанциясының Жалағаш станциясындағы СОБ электромеханигі болып жұмысқа қабылданған күннен бастап Нұрлан Жәнібеков алдына мақсат қойды. Және осы жылдар ішінде сол мақсатына қол жеткізді.

Алматы теміржол институтын 1986 жылы тәмамдап кәсіби маман атанғанда ол алған білімін тәжірибеде шыңдап өз ісінің кәсіби маманы болуды көздеген еді. Нұрлан Мирамұлы сенім тобының СОБ учаскесінің инженері, КИП ДЦ цехының аға электромеханигі, Қызылорда электромонтаж пойызы техникалық бөлімінің басшысы қызметінде өзін тек жақсы қырынан танытып, басшылықтың сеніміне ие болды. Бірнеше жылдан соң дистанцияның орталық және диспетчерлік бақылау постының аға электромеханигі болып ауысып күні бүгінге дейін қызметін жалғастырып келеді. Жосалы мен Түркістан станциялары арасындағы телемеханикалық және автоматты байланыс құрылғыларының жұмысын қадағалау, оларға жасалатын техникалық күтім және жөндеу жұмыстарының орындалуын бақылау және жұмыстан тыс қалған байланыс құрылғыларын жөндеп, техникалық күтім жасап қайта жұмыс жасауын бақылап отыру – Нұрланның күнделікті атқаратын кәсіби жұмысы. Сонымен қатар ол қарамағындағы диспетчерлік басқарудағы ауысым электромеханиктерінің жұмысын үйлестіріп бақылап отырады. Ол жұмыс жасайтын цехтың жұмыс өнімділігі 101,3 пайызды құрап отыр, демек жүктелген міндеттемелердің барлығы артығымен орындалуда деген сөз. – Нұрлан Жәнібеков дистанциядағы өз жұмысын жақсы жүргізумен қатар өзге өңірлердегі әріптестеріне техникалық көмек беруге де үлгере біледі. Мәселен, 2008 жылы байланыс құрылғыларын нормативтік жоспарға сай жетілдіріп дамыту мақсатында дистанцияның 26-бекетінде МПЦ «Диалог» жаңа құрылғысын қосуға атсалысты. Биыл Защита белгі беру және байланыс дистанциясында дәл осы МПЦ «Диалог» құрылғысын іске қосуға үлес қосып келді, – дейді Қызылорда белгі беру және байланыс дистанциясының бастығы Әкімжан Қосанов. Нұрлан сонымен қатар Түркіменстан-Болашақ жаңа телімінің Ақжайығында, Астана сұрыптау дөңесінің реконструкциялануы кезінде байланыс құрылғыларының орнатылып іске қосылуына, Илецк станциясында ЭО постын өрттен кейін қалпына келтіру жұмыстарына қатысқан екен. Әрине мұның барлығы кәсіби маманның жұмысына жауапты, ісін тындырымды жүргізіп, жауапкершілікті толық сезіне білетін теміржолшы екенін айғақтаса керек. – Аймақ теміржолшылары арасында өздерінің кәсіби жауапкершіліктеріне қоса рационализаторлық жұмысты өрістетіп, оны өндірісте үйлестіріп жүрген бірнеше өнертапқыш бар. Солардың ішінде Нұрлан Мирамұлының шоқтығы биік. Ол әр жыл сайын бірнеше рет рационализаторлық жаңа туындылар ұсынып келеді. Биылғы жылдың өзінде «Ktzhcdi 1.0 бағдарламасын іске қосу», «ДИМ-1-RWD типті микроэлектронды импульсті датчикті алып тастау», «Бағдаршам лампасын тасымалдауға арналған контейнер», теміржол өткелдерінде РТА трансформаторын қосымша қосу», «БС-ДА өлшегішінің 1.1А блогы релесінің уақытша параметрлерін өлшеу» секілді бес өнертапқыштық ұсыныс енгізді. Ал 2010 жылдан бері 24 рационализаторлық ұсыныс жасап әріптестеріне үлгі көрсетіп келеді, – деді Қызылорда магистральдық желі бөлімшесі ғылыми-техникалық талдау және анализ орталығының басшысы Сарқыт Шакманова. Дистанциядағы байланыс құрылғыларының кейбірі жөндеуді қажет ететіндіктен ескіні жамапжасқап пойыздар қозғалысының қауіпсіздігін сақтауға барынша дайындық жасайтын теміржолшылар арасында өнертапқыштық кең өріс алған. Біздің бүгінгі кейіпкеріміз де жаңа құрылғы жасауға тосыннан келмегенін, ескіні жаңартып жұмыс жасау қажеттілігі туындағанда өзінің де өнертапқыш атанғанын айтады. – Дистанцияда қолданыстағы байланыс құрылғыларының арасында тым ескілері де бар. Осы құрылғыларды жаңарту мақсатында өзімізге жүктелген жұмыстардың сапалы орындалуы үшін, құрылғылардың жұмыстан тыс қалмауы үшін іздендік, рационализаторлық ұсыныстар жасадық. Құрылғыларды жөндеу, техникалық күтім жасау, учаскелердің жұмысын жеңілдету үшін оларды тексеретін жаңа стендтер жасап, оларды өндірісте қолданысқа енгізіп, жұмысымызды жеңілдетудеміз және осылайша жаңалықтар ашудамыз, – дейді өнертапқыш теміржолшы. 

Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты