Магистральдық желі дирекциясында табиғатты қорғау акциясы жүріп жатыр

Әлеумет
13.08.2021, 10:19
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Магистральдық желі дирекциясында «Батарейканы тапсыр да, кірпіні сақтап қал» акциясы өтуде. Акция әрбір адамның экологиялық мәдениетін арттырып, қоршаған орта қауіпсіздігіне өз үлесін қосуын көздейді. «Жобаның идеясы – ҚР Экологиялық заңнамасын басшылыққа ала отырып, Магистральдық желі дирекциясының барлық кәсіпорындарында батарейкалар- ды жою бойынша жүйені құру. Сондай-ақ, Дирекция қызметкерлері арасында қауіпті қалдықтар қатарына жататын батарейкаларға жеңіл-желпі қараудың теріс әсерлері туралы, оларды сауатты жою қажеттілігі туралы ақпаратты кеңінен тарату», – дейді Дирекцияның Өнер- кәсіптік қауіпсіздік және экология департаментінің бас менеджері Қуанышбек Қосымов. Магистральдық желі дирекциясының құрамына 125-тен астам кәсіпорын кіреді, және оларда батарейкаларды бір жерде жинау үшін контейнерлер орнатуға, сосын оларды әрі қарай жою бойынша жұмыстар жүргізіліпті. Департамент өкілі, батарейкаларда адам үшін аса қауіпті литий, никель, қорғасын, кадмий, сынап сияқты металдардың көп мөлшері бар екенін айтады. Мәселен, никель дерматитке әкелсе, кадмий адамның өкпесі мен бүйрегін зақымдайды екен, ал уытты сынап буы ми мен жүйке жүйесіне әсер етеді. Жалпы, ғалымдардың зерттеулеріне сүйенсек, бір батарейканың өзі екі ағаш өсетін, 1 кірпі, екі көртышқан, бірнеше мың жауын құрты өмір сүретін кеңістікті уландыруы мүмкін. Ал қоқыс орындарынан аққан ластанған сумен және ауамен бірге зиянды заттардың үйлерімізге де еніп жататыны кәміл. Бір қарағанда, бұл проблема үлкен болып көрініп, біздің қолымыздан ештеңе келмейтін сияқты әсер етуі мүмкін. Алайда, үлкен проблемалар кішкентай түйткілдерден бастау алады. Ал кішкентай проблеманы жою кім-кімнің болсын қолынан келеді дейді мамандар. Батарейканы кез келген жерге емес, тиісті контейнерлерге тастау арқылы қоршаған ортаны қорғау мүмкіндігі бар.

Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет