Ганюшкино станциясы: Атырау мен Астрахань арасында

Станция тынысы
13.07.2021, 14:16
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Ганюшкино станциясы өткен ғасырдың 70-ші жылдары Атырау-Астрахань темір жолы пайдалануға берілген кезде құрылған. Ресейдің Астрахань облысына небәрі 80 шақырым қашықта орналасқан үлкен станция. Бұрынғы Ганюшкино ауылы бүгінде Ақкөл болып өзгергенімен, станция атауы сол қалпы. Шекараға жақын шалғай бекет жарты ғасырдан астам уақыт теміржолға мінсіз қызмет етіп келеді. Бүгінде станцияда 12 жол бар. Жұп паркте сегіз жол, тақ паркте төрт жол. Ең ұзыны 1735 метрді құрайды. Ал станция жолдарының мұндай ұзын болуы маневрлік жұмыстар жасауға қолайлы, сондықтан мұнда пойыздардың тұрып қалуы сирек. Бірақ кейде жүк түсіретін кранның болмауы немесе ауыр жүктерді түсіру баяу орындалатындықтан, ара-тұра ондай жағдайлар болып тұрады. Станциядан тәулігіне 17,5 жұп пойыз өтеді. Негізгі өткізу қабілеті тәулігіне 20 жұп пойыз, бірақ қазір бұрынғыдай вагон ағыны жоқ. Станция бастығының орынбасары Исатай Баяровтың айтуынша, өткен бес айда орташа тәуліктік пойыз қабылдау 17, жөнелту 16,9 болған. Құрманғазы ауданы өндірістік аймақ емес, сондықтан мұнда жүк тиеу көлемі аз, бес айда 0,25 вагон, 8,43 тонна, ал жүк түсіру 11,0 вагонды құраған. Дегенмен, жоспардан тыс 39 вагон тиелген, тоннаға шаққанда 1274 тн. Вагонның статистикалық салмағы 32,7 тн/ ваг. Жалпы, 5 айда станцияда пойыздардың кестеден ауытқуы болмаған. станция ганюшкиноШекараға жақын болған соң станцияда жұ- мыс қауырт. Станция басшылығы күнделікті қанша вагон келді, қаншасы кетті, қайда жө- нелтілді, ақпар жинап, бөлімшеге есеп береді. Сонан соң, бүгінгі күнге қанша пойыз-вагон қабылдауға мүмкіндігі барын хабарлайды. Тиісті мамандармен жедел жиын өткізіп, нұсқаулықтар береді. Желі бойына шығып жолды тексереді, келіп-кеткен пойыздар жұмысы сараланады. Станцияда тәулігіне орта есеппен 400-450 вагон сұрыпталып, жан-жаққа таратылады. Станцияның 9 кірме жолы бар. Оларда да жүк түсіріліп, тиеледі. – Станцияда бес мыңға жуық тұрғын бар. Ақкөл ауылы тұрғындарының басым көпшілі- гін жұмыспен қамтып отырған теміржолдың барлық құрылымдық мекемелері, яғни локо- мотив, жол, байланыс, электрмен қамту, т.б. Станцияның өзінде бүгінгі күні 157 адам еңбек етеді. Оның ішінде пойыз құрастырушылар, станция кезекшілері, жүк кассирлері, тасы- малдау құжаттарын өңдеу операторлары, жүк-багаж қабылдаушы, белгі беруші, ЭВМ операторы, т.б. Бәрі де тәжірибелі мамандар, өз міндеттеріне және қозғалыс қауіпсіздігінің сақталуына жауапкершілікпен қарайды, – дейді Исатай Баяров. Кезінде Гурьев теміржол техникумын бітірген ол жолдамамен еңбек жолын Маңғыстау стан- циясында пойыз құрастырушының көмекшісі болып бастаған. Содан бері теміржол саласында табан аудармай 40 жылдай еңбек етіп келеді. Сонымен қатар станцияның 20 маманы, яғни тауар кассирлері, жүк қабылдап-жөнелтушілер, ЭВМ операторлары Ресейге қарасты Ақсарай станциясында ауысыммен жұмыс жасайды. Олардың міндеті транзитті жүктердің құжат- тарын өңдеп, тапсыру, сондай-ақ, Қазақстанға өтетін жүктерді қабылдап алу. Бұл жұмысшы- ларға арнайы бір жолаушылар вагоны бөлініп отыр, таңертең, түсте, кешке әрлі-берлі қызмет орнына баратын және ауысымнан шыққан жұмысшыларды бір тепловоз тасымалдайды. Ақсарай станциясында мамандарға жұмыс жасау үшін барлық жағдай жасалған. Біз барғанда станция кезекшісі Жанғатаев Ержан мен оның көмекшісі Утепова Индира станцияға келген пойыздарды қадағалап, қай пойыздың қай жолға баратынын, қай вагонның қай жолда сұрыпталатынын хабар- лап отырды. Ал пойыз құрастырушы Нұрлан Сәрсенов вагондар астына башмақ қойып, бір вагонды ағытып, бірін жалғап жүрсе, белгі беруші Нәсіп Капетова станцияға келген пойыздардың нөмірін жазып алып, станция- дағы қарбалас жұмыс жалғасып жатты. Айта кетерлігі, бұрын тек қазақстандық тепловоздар ғана жүк пойыздарын тасымалдайтын болған, ал соңғы уақыттары екі ел келісіміне сәйкес елуге елу принципімен тасымалдануда. «Бұл әрине экономикалық тұрғыда біз үшін тиімсіз» дейді теміржолшылар...

Инфрақұрылым
18.04.2025
Достық-Мойынты учаскесінде 90 көпір орнатылды
Әлеумет
18.04.2025
Балалар арасында сурет салу байқауы басталды
Аймақтар
18.04.2025
Мамандық таңдау – маңызды іс
Аймақтар
18.04.2025
Қарт түбектің қақпасы қайта түлемек
Жүк тасымалы
18.04.2025
Қазақстан баламалы маршруттарды белсенді дамытуда
Жаңалықтар / Мұрағат
18.04.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №29 18 сәуір 2025 жыл
Жаңалықтар
17.04.2025
ҚТЖ теміржол вокзалдарын ауқымды қайта құруға кірісті
Жаңалықтар
17.04.2025
ҚТЖ-да көктемгі комиссиялық тексеру басталды
Аймақтар
17.04.2025
Жамбыл облысында бес вокзал күрделі жөндеуден өтеді
Жүк тасымалы
17.04.2025
Кері байланыс қызмет көрсету сапасын арттырады
Аймақтар
17.04.2025
«Жолшы кәсібімен мақтан» республикалық семинары өтті
Инфрақұрылым
17.04.2025
Еліміздің алты өңірінде темір жолды жөндеу жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.04.2025
Қызылорда өрт сөндіру пойызы кәсіби дайындықтарын шыңдады
Аймақтар
16.04.2025
Жолаушы қызметінде – қырық жыл
Жаңалықтар
16.04.2025
ҚТЖ-да танымал ақындардың шығармашылық кеші өтті
Жаңалықтар
16.04.2025
ҚТЖ Бизнес трансформация орталығы озық технологияларды енгізуде
Жаңалықтар
16.04.2025
Темір жолдарда су басу қаупі жоқ
ҚТЖ келбеті
15.04.2025
ЦЖС аруы Қызылордада тұрады
Спорт
15.04.2025
Теміржолшылар қалалық спартакиадада топ жарды
Темір жол тарихы
15.04.2025
Соғыс тарихынан сыр шерткен жәдігерлер