Жаңа модель қалай жұмыс істейді?

Трансформация
03.03.2020, 11:04
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«ҚТЖ» ҰК» АҚ еншілес ұйымы – «KTZ Express» АҚ трансформация бағдарламасы шеңберінде қызмет көкжиегін кеңейте түсетін жаңа модельді енгізіп отыр. Өткен жылдан бастап Компания құрылымы өзгеріп, үш негізгі блокқа бөлінді. Олар – сату блогы, логистика және операциялық қамтамасыз ету блогы. Бұл – функционалды ажыратқан кезде әр блогы өзінің жұмыс ауқымына жауап береді дегенді білдіреді.

«Біз үдерістердің ашықтығын, сервистің жоғары деңгейін қамтамасыз еттік және осының бәрін IT инфрақұрылымына жүктедік. Жаңартылған құрылымдалған компания базасында біз үш негізгі бағытты – Солтүстік, Оңтүстік және Батысты айқындай отырып, филиалдық желіні дамыта бастадық», – дейді компания басшысы Дмитрий Абдуллаев. Ол сондай-ақ, клиенттерге ыңғайлы болу үшін компанияның еліміздің ірі қалаларында, атап айтқанда, Алматы, Қостанай, Ақтөбеде филиалдары ашылған.

Компания басшысы сонымен қатар Қытай қаласы Сианьда, Шаньси провинциясының әкімшілік орталығында биыл кеңсе ашқанын айтып өтті. Ал Қытайдың жүрегінде – Сиань қаласында кеңсенің ашылуы компания дамуының стратегиялық кезеңі болып табылады. Олай дейтініміз, бұл қадам Қытайдағы негізгі серіктестермен өзара іс-қимылды күшейтуге, сондай-ақ бизнесті дамыту үшін жаңа мүмкіндіктерді қамтамасыз етуге бағытталып отыр. Себебі, аталған провинциядан контейнерлік пойыздардың басым бөлігі жөнелтіледі екен.

Бүгінгі таңда KTZ Express-те Қытайдың 17 провинциясында, сондай-ақ Вьетнамда, Кореяда, Еуропа мен Парсы шығанағында тұрақты контейнерлік сервис жолға қойылған. Компания Сианьдағы кеңсе базасында Қытайдағы филиалдық желіні ашуды жоспарлап отыр. Мұнымен қатар Еуропадағы компания клиенттері үшін Мәскеуде және Берлинде кеңселер жұмыс істейтін болады.  

Қазіргі заманда жұмыс үдерісін анағұрлым жеделдете түсу үшін ІТ технологияларға жүгіну керек. Осы ретте, компанияның сапалы логистикалық сервисті қамтамасыз етудегі негізгі шарттарының бірі, клиенттерге қызмет көрсету үшін озық жүйелерді енгізуге бағытталғанын айтар едік. Соның бірі – өтінім берудің барынша ыңғайлы тәсілін қамтамасыз ету. Яғни, клиент компанияның Бірыңғай автоматтандырылған байланыс орталығы, веб-сайт немесе әлеуметтік желілер арқылы есеп айырысуға сұраныс бере алады.

«Біз сондай-ақ, CRM клиенттерімен өзара қарым-қатынасты басқарудың автоматтандырылған жүйесін енгіздік. Жүйе клиенттермен өзара іс-қимыл циклін жүзеге асырады және біздің компанияның Фронт-офис қызметкерлерінің, яғни сату, маркетинг және сервис блоктарының ісәрекеттерін үйлестіреді. Біз сондай-ақ «Тасымалдау» ақпараттық-есеп айырысу жүйесін енгізудеміз. Бұл – кешендік жүйе, оның базасында тасымалдар, жылжымалы құрам паркін басқару процестері автоматтандырылады және жедел-қаржылық есеп міндеттері шешіледі. Ақпараттық техно-логиялардың осы өнімінің арқасында біз тасымалдарды тиімді басқаруға, вагондардың жай-күйі мен жинақталуын бақылауға, қозғалысты жоспарлауға, паркті пайдалану көрсеткіштерін жақсартуға қол жеткіздік», – дейді Д.Абдуллаев.

KTZ Express тек Қазақстандық нарық қатысушыларымен ғана емес, Евросиб, RailCargo, жаңа логистикалық компания, COSCO Shipping, CRIMT, CMA CGM, MSC және т.б. сияқты ірі әлемдік логистикалық компаниялармен де табысты жұмыс істеп келеді.

Компания контейнерлер айналымының логистикалық сызбасын әзірлеп, оларды жүк құрушы өңірлерде тиеу және одан әрі тағайындалған станцияға жөнелту жолын барынша тиімді қолданып келеді. «Бұл бізге вагондардың бос қайтарылуынан болатын экономикалық шығындарды төмендетіп, контейнерлік сервистің сапасын арттыруға және серіктестермен өзара іс-қимылды жолға қоюға мүмкіндік беріп отыр» дейді компанияның басқарма төрағасы.

Темір жол тарихы
31.07.2025
Темір жол тарихы жайлы жаңа кітап жарық көрді
Әлеумет
31.07.2025
Ақжолтай пойызға алғыс айтты
Жаңалықтар
31.07.2025
Жыл соңына дейін 175 жаңа жолаушылар вагонын сатып алу жоспарлануда
Жаңалықтар
31.07.2025
Тасымалдау процесін ұйымдастыру дирекциясының қызметкерлері мінсіз еңбегі үшін марапатталды
Аймақтар
31.07.2025
Атырауда вагон доңғалақтарын жинақтау цехы ашылды
ҚТЖ келбеті
31.07.2025
Таңдаулы машинистер тандемі
Жаңалықтар
31.07.2025
Президент «ҚТЖ» ҰК» АҚ басқарма төрағасы Талғат Алдыбергеновті қабылдады
Инфрақұрылым
31.07.2025
Қаракеткен – Қараиірім жол теліміне күрделі жөндеу сәтті аяқталды
ҚТЖ келбеті
31.07.2025
Әр секунд қауіп-қатерге толы
Аймақтар
31.07.2025
Өткел кезекшісінің қырағылығы
Жаңалықтар
30.07.2025
"ҚТЖ" ҰК" АҚ және TCDD Taşimacilik A.Ş. Орта дәлізді дамыту жөнінде келісті
Инфрақұрылым / Әлеумет
30.07.2025
Ірі құрылыс жобалары 12,8 мыңнан астам адамды жұмыспен қамтып, өңірлер экономикасына серпін беруде
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Ерлік емей, немене?!
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Әке жолын жалғаған ұл
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Талабыңа нұр жаусын, Ержан!
Жаңалықтар
30.07.2025
ҚТЖ жүк тасымалының өсуіне байланысты машинист көмекшілерін қабылдауды ұлғайтты
Жолаушылар тасымалы
30.07.2025
«Астана – Бурабай курорты» бағыты бойынша қосымша электр пойызы іске қосылды
Жаңалықтар
30.07.2025
ҚТЖ мен Мерсин халықаралық порты Орта дәлізді дамыту аясындағы ынтымақтастықты талқылады
Жолаушылар тасымалы
29.07.2025
“Алматы-3” теміржол вокзалының құрылысы: Жоба қай кезеңде?
Жаңалықтар / Апта саны
29.07.2025
ҚТЖ-да қозғалыс қауіпсіздігін бұзу 4% қысқарды