Мың шақырым магистраль желісі жаңартылады

Инфрақұрылым
06.09.2022, 09:29
Суретті түсірген Александр ЖАБЧУК
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Жыл сайын магистральдық желіні жаңартып-жаңғырту – жоспарлы түрде жүзеге асырылатын шара. Темір жолдың қауіпсіздігі мен сенімділігін арттыратын жөндеу жұмыстары биыл да кестеге сай жүріп жатыр. Үстіміздегі жылдың жеті айында күрделі жөндеу жұмыстары үшін 1,4 мыңға жуық технологиялық «толаскез» берілген.

 «Толаскездің» ұзақтығы 8,7 мың сағаттан асады. Қазір жүк тасымалы жоғары телімдерде жөндеу жұмыстары жүргізілуде. Межеленген көлемді мейлінше орындау үшін «толаскезге» жол машиналары мен механизмдер жұмылдырылған. Мамандардың айтуынша, «толаскез» кезінде жолдар, байланыс желісі, белгі беру, орталықтандыру және блоктау құрылғыларына жөндеу жүргізілуде екен. Биыл 551 км жолды күрделі жөндеуден өткізіп, жаңа келбетке келтіру жоспарланған. Бұдан бөлек, үстіміздегі жылы шаруашылық тәсілмен 70 км жолға күшейтілген орта жөндеу жұмыстары жүргізілуде. Бүгінде бұл жұмыс көлемі кестеге сай орындалып, аяқталуға жақын.  

Сонымен қатар 75 км жолда жаңа материалдармен тұтастай рельс тіреуішін, 164,470 км жолда тұтастай рельс табанын алмастыру межеленген. Ал 133,5 км жол орташа және күшейтілген орташа жөндеу түрлерінен өтпек. Жөндеу жұмыстарының басым бөлігі Қарағанды, Жамбыл магистральдық желі бөлімшелерінің телімдерінде өтуде. Осы ретте, 2022 жылға арналған жол жұмыстарының барлығы Компанияның өндірістік бағдарламасы шеңберінде атқарылып жатқанын айтар едік. Жалпы жылдың соңына дейін 1054 км магистраль желісін жаңғырту көзделіп отыр.  

Осы ретте, күрделі жөндеу жолдың сенімділігін ғана емес, сыртқы әсерлерге төзімділігін, сондай-ақ, пойыздардың қозғалыс жылдамдығын арттырып, пойыздардың жұмсақ жүрісін қамтамасыз ететінін атар едік. Магистральдық желі дирекциясының мамандары жөндеу жұмыстары барысында басымдық транзиттік телімдерге беріліп отырғанын айтады. Күрделі жөндеу кезінде темірбетонды шпалдар мен ақтөбелік зауыттан шығатын Р-65 маркалы рельстер кеңінен қолданылып келеді. Сонымен қатар жол күтіміне кететін шығындарды азайту мақсатында ресурсжинақтаушы технологияларды, яғни қайта пайдалануға жарамды ескі материалдар да пайдаланылуда.  

 

Қауіпсіздік
14.11.2024
Қауіпті жүктерді өрттен қорғау жаттығуы өтті
Жолаушылар тасымалы
14.11.2024
«Алматы-Түркістан-Ташкент-Алматы» бағыты бойынша «Jibek joly» туристік пойызы сапарға шығады
Қауіпсіздік
14.11.2024
Қараусыз жайылып жүрген мал пойыз қозғалысына қауіп төндіруде
Жаңалықтар
14.11.2024
Құрық портында жаңа терминал пайдалануға берілді
Жүк тасымалы
14.11.2024
Қостанай өңірінде биылғы астықтың 50 мыңдай тоннасы экспортқа жіберілді
Аймақтар
14.11.2024
Қыстың алғашқы сынағы
Аймақтар
13.11.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай аға буынға құрмет көрсетілді
Инфрақұрылым
13.11.2024
Атырау вокзалы кеңейтілмек
Жаңалықтар
13.11.2024
Салалық жоғары оқу орындары мен колледждер оқытушылары ҚТЖ-да біліктіліктерін арттырды
Жаңалықтар
13.11.2024
Вокзалда қоғамдық тәртіпті бұзған жас жігіт 20 тәулікке қамалды
Әлемде
13.11.2024
Австрияда екі қабатты Cityjet электр пойызы таныстырылды
Жаңалықтар
13.11.2024
ҚТЖ-да цифрлық жобалар ұсынылды
Жаңалықтар
12.11.2024
ҚТЖ Алят портында бірлескен интермодальды терминал құрады
Жүк тасымалы
12.11.2024
ҚТЖ желісі бойынша жаңа егіннің астығын тасымалдау 43%-ке өсті
Аймақтар
12.11.2024
Түркістанға саяхат
Әлеумет
12.11.2024
Ерте зейнетке шығу бағдарламасы
ҚТЖ келбеті
12.11.2024
Микропроцессорлы құрылғының қызметі зор
Қауіпсіздік
12.11.2024
Күзгі байқау қорытындыланды
Жаңалықтар / Мұрағат
12.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №96 12 қараша 2024 жыл
ҚТЖ келбеті
11.11.2024
Белгілі теміржолшы Асқар Сәрсенбековті еске алу жиыны өтті