Шу машиналандырылған жол дистанциясы сапалы техникалармен қамтылған

Инфрақұрылым
27.09.2022, 10:52
Суреттерді түсірген автор
Ерман Әбдиев

Тараз қаласы бойынша меншікті тілші

Шу машиналандырылған жол дистанциясы – аймақтағы ең ірі теміржол мекемелерінің бірі. 2006 жылы құрылған дистанцияда темір жолдарды жөндеу жұмыстарын жүргізетін өнімділігі жоғары жол техникаларының барлық түрі бар.

 Бүгінде дистанцияда 63 жол машинасы жұмыс істеп тұр. Оның ішінде 29 техника австриялық, 14 машина – француздың «Жейсмар» кампаниясының өнімі, 20 техника Ресейден алынған. Қазіргі кезде бес өндірістік телімге бөлінген дистанциядағы қызметкерлер саны 435 адамды құрайды.  

Машиналандырылған дистанциядағы бай техникалық базаның арқасында темір жол телімдеріндегі бұрын қолмен атқарылып келген жұмыстар жеңілдетілген, ВПР, ПРБ, ЩОМ секілді күрделі жол машиналарымен жасалған орташа және күрделі жөндеу жұмыстарынан соң жол сапасы анағұрлым жақсара түседі. Техника жұмыс тиімділігін де арттырып, ол өз кезегінде үнемге әсер етеді.  

Шу машиналандырылған жол дистанциясының директоры Пернебек Өткелбаевтың айтуынша, жол машиналарында Австрияның Линц қаласында орналасқан «PLASSER-THEURER» заводында оқып келген білікті мамандар жұмыс істейді. Ресейден жеткізілген техникаларды игеру үшін де арнайы курстарда білім алған.  

– Шет мемлекеттермен қатар, жұмысшыларымыз өз еліміздегі біліктілікті арттыру орталықтарында тұрақты білімдерін көтереді. Сонымен қатар, өз арамыздағы тәжірибелі мамандар мектебі де осал емес. Машинист-нұсқаушы Ілес Сапаков, оқыту шебері Мәди Серіков, RM 80 №405 жол машинасының бастығы Ян Тодавянский сынды майталман мамандар жастарды үйретуден, жұмысқа баулудан ешқашан бас тартқан емес, – дейді дистанция директоры.  

Дистанцияның өндірістік-техникалық бөлімінің бастығы Ерлан Сайлауов жол техникаларының жұмысы туралы сағаттап айтуға бар.  

– РМ техникасы жол жөндеу жұмысын бастауға негіз салып, жол асты шағыл тастарын тазалап қайта төсесе, МФС машиналары ластанған тастарды шығарып тастайды. Ал «ДУОМАТ» техникасы төселген жолдың астына қиыршық тасты өлшемге сай етіп енгізеді, белгілі салмақпен көтермелей ұрып нығыздайды және рельс үстінен өтетін ауыр салмақтың қауіпсіздігін қамтамасыз етеді. ДГС техникасы жолдың жинақылығын қалпына келтіріп шықса, ең соңынан ПБР жол көлігі қорытынды тазалау жұмыстарын жүргізеді.Орташа жөндеу жұмысында тиісті көлемде шпал салынады, жол шегелері қағылады, сынған төсемдері ауыстырылады. Жаңа қиыршық тас төселіп, ары қарай жолды көтермелей ұру жұмыстарымен жалғасады. Бұл жұмыстан кейін де жоғарыда аталған техникалар көмекке келеді. Осылайша, жол машиналарының жұмысы нәтижесінде пойыздардың жылдамдығын сағатына 110-140 шақырымға көтеру мүмкін болып отыр, – дейді Ерлан Сайлауов.  

Бірнеше рет «Салалық жарыстың жеңімпазы» атағын алған «ҚТЖ» ҰК» АҚ филиалы – Жамбыл магистральдық желі бөлімшесінің Шу машиналандырылған жол дистанциясы биылғы жылды да табысты қорытындылайтындарына сенімді. Ала жаздай тынымсыз істеген техникалар жұмысы күзде тіпті де үдей түскен, тек қыс айларында аз-кем үзіліс болатын көрінеді.  

 

Жаңалықтар
28.09.2025
ҚТЖ басшылығы Астана-1 вокзалының жөндеу жұмысымен танысты
Жаңалықтар
27.09.2025
Құрметті теміржолшы «Құрмет» орденімен марапатталды
Жаңалықтар
27.09.2025
ТХКБ-ны бірлесе дамыту жайы талқыланды
Жаңалықтар
27.09.2025
ҚТЖ-да «HR – өндіріс серпіні» стратегиялық HR-сессиясы өтті
Жаңалықтар
27.09.2025
Темір жолдар мен тағдырлар: Алматыда «Жолдар» телехикаясының түсірілімі басталды
Жаңалықтар
26.09.2025
Еліміздің теміржол көлігі жаңа деңгейге көтерілуде: ҚТЖ және Wabtec ауқымды әріптестікті іске қосты
Цифрландыру
26.09.2025
Бейнебақылау камерасына баға берсек...
Инфрақұрылым
26.09.2025
Астанада өткен форумда ұлттық жобалар сөз болды
Аймақтар
26.09.2025
Арыс-2 вокзалы қайта салынуда
Цифрландыру
26.09.2025
Цифрландырудан – жасанды интеллектке дейін
Аймақтар
26.09.2025
Шиелі вокзалы тарихи келбетін сақтай отырып жаңғыртылуда
Жаңалықтар
26.09.2025
100-ден астам студен ҚТЖ-ның орталық музейінде болды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Парк кезекшісінің ерлігі
Қауіпсіздік
26.09.2025
Алғашқы көмек – маңызды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Ұтқыр шешімге негіз болған ұсыныс
Аймақтар
26.09.2025
Арнайы жасақтың ауқымы кең
Аймақтар
26.09.2025
Марапат иесін тапты
Жаңалықтар / Мұрағат
26.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №78-79 26 қыркүйек 2025 жыл
Қауіпсіздік
25.09.2025
Қауіпсіздік – ревизордың көзімен
Аймақтар
25.09.2025
Абай әлеміне саяхат