Достық – Мойынты теміржол учаскесінде екінші желінің құрылысы басталды

Инфрақұрылым
17.11.2022, 13:26

2022 жылғы 17 қарашада Қарағанды облысындағы Достық – Мойынты теміржол учаскесінде екінші жолдардың құрылысы басталды. Жоба «Күшті өңірлер – ел дамуының драйвері» Ұлттық жобасына енгізілген, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Телекөпір режимінде құрылысты бастауға ҚР Премьер-Министрі Әлихан Смайылов пәрмен берді.

Балқаш-2 станциясында құрылыстың басталуына орай өткен салтанатты рәсімге Қарағанды облысы әкімдігі мен «ҚТЖ» ҰК» АҚ басшылығы, сала ардагерлері, Компания құрылымдық бөлімшелерінің басшылары, мердігерлік ұйымдар мен отандық кәсіпорындар өкілдері қатысты. Жобаны іске асыру Мемлекет басшысының отандық өнімнің үздіксіз экспортын қамтамасыз ету және елдің транзиттік әлеуетін ұлғайту жөніндегі алға қойған маңызды міндетін шешуге ықпал ететін болады.

2021 жылы «ҚТЖ» ҰК» АҚ рекордтық көрсеткіштерге қол жеткізді. Өткен жыл қорытындысы бойынша жүк айналымы 239,3 млрд. тонна-км құрады, бұл Қазақстан тәуелсіздігінің 30 жылындағы ең жоғарғы тарихи көрсеткіш болып табылады. Контейнерлік тасымал көлемі 1 млн. ЖФЭ-ден асты. Жалпы, соңғы бес жылда транзиттік контейнерлік тасымал көлемі 4,4 есе өсті.

Бүгінгі күні теміржол инфрақұрылымының өткізу қабілеті тез өсіп келе жатқан жүк тасымалы көлемін қамтамасыз етуде тежегіш факторы болуы мүмкін. «Тар орындарды» болдырмау үшін ірі инфрақұрылымдық жобаларды: Достық-Мойынты, Бақты–Аягөз, Дарбаза-Мақтаарал, Алматы қаласының айналасында айналма теміржол желілерін салу және т. б іске асыру туралы шешім қабылданды.

Ұзындығы 836 км болатын Достық-Мойынты учаскесі екінші желісінің құрылысы өткізу қабілетін 5 есеге арттыруға мүмкіндік береді (жүк пойыздарының 12 жұбынан тәулігіне 60 жұпқа дейін). Осы бағытта қазақстандық экспорттаушылардың жүктерін тасымалдау мәселесі де оң шешімін табатын болады.

Екінші жолдарды салу барысында 419 жасанды құрылыс (5 үлкен көпір, 87 шағын және орта көпір, 288 су өткізгіш құбыр, 14 автожол өткелі), сондай-ақ энергетика, БОБ құрылғылары және байланыс объектілері салынады.

Жобаны іске асыру шағын және орта бизнестің дамуына серпін береді. Құрылыста отандық өндіріс материалдарын (шпалдар, рельстер, трансформаторлар және т.б.) пайдалану жоспарлануда. Жергілікті қамту үлесі 80%-тен асады. Шамамен 3700 құрылысшы тартылады. Желіні пайдалануға бергеннен кейін теміржолда тұрақты жұмыс орындарымен 500 адам қамтамасыз етіледі.

Жобаны іске асырудың жиынтық әсері 20 жыл ішінде бюджетке түсетін түсімдерді қосымша 4,1 трлн теңге мөлшерінде ұлғайтуға мүмкіндік береді.

Құрылысты 2025 жылдың 4-тоқсанында аяқтау жоспарланған.

 

Аймақтар
14.08.2025
Вокзалда туристерге QR-код таратылды
Қауіпсіздік
14.08.2025
Апат айтып келмейді
Инфрақұрылым
14.08.2025
Жуалыда теміржол асты көпірі кеңейтіліп, жаңғыртылуда
Әлемде
14.08.2025
Қытай Тибетте тағы бір теміржол салмақ
Спорт
14.08.2025
Абай тойында теміржолшылар топ жарды
Аймақтар
13.08.2025
Төретам станциясында жүк айналымы артып келеді
Әлемде
13.08.2025
Сянлушань станциясынан Еуропа мен Орталық Азияға жаңа бағыт ашылды
Жаңалықтар
13.08.2025
Мәдени мұра ізімен: Jibek Joly туристік пойызы кезекті турға аттанады
Аймақтар
12.08.2025
Батыс Қазақстан облысында төрт теміржол вокзалы жаңғыртылады
Жүк тасымалы
12.08.2025
Достық станциясында Қытайға экспорттық жүктерді беру бойынша рекорд орнады
Цифрландыру
12.08.2025
Сандық технология – уақыт талабы
Цифрландыру
12.08.2025
Бәйгеқұм станциясында автоматтандырылған шлагбаум орнатылуда
Инфрақұрылым
12.08.2025
Тараз вокзалының қос қабаты түгел жаңарады
Жаңалықтар
12.08.2025
Теміржол тарихына саяхат
Жаңалықтар / Мұрағат
12.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №64 12 тамыз 2025 жыл
Спорт
11.08.2025
ҚТЖ – спартакиада чемпионы!
Қауіпсіздік
11.08.2025
Белгіленбеген жерден өту — теміржолдағы басты қауіп
Қауіпсіздік
11.08.2025
Жолаушылар вагонынан өрт шыққанда...
Әлеумет
11.08.2025
Теміржолшылар балаларының жазғы демалысы жалғасуда
Аймақтар
11.08.2025
Жаздың әр күні тиімді