Ақтөбеде айналма жол салына ма?

Инфрақұрылым
24.06.2024, 16:07
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Ақтөбе қаласының 2050 жылға дейінгі даму жоспары бекітілді. Өңірдің Бас жоспарында тоғыз жолдың торабындағы қалаға 40 шақырымдық айналма темір жол салу жобасы бар.  

Қаланың даму жоспарына кірген жаңа темір жол жобасы өңірдегі айналма автожолдың батыс жағынан өтеді деп жобаланған. Сонымен қатар қаланың қоныстану аумағы арқылы өтетін темір жол бойында рельсті жолаушылар көлігі желісінің құрылысы жоспарланған. Жолаушылар рельсті көлігінің жүру жолдары бойында ЖРТ желісіне қызмет көрсету үшін инфрақұрылымдық объектілерді – аялдамалар, тосқауыл қою автотұрақтары, трамвай депосы және т. б ұйымдастыру көзделген. БААҚД – Ақтөбе айналма автожолының бойында салынатын айналма теміржолдың ұзындығы 40,0 км құрайды.  

Сонымен қатар Ақтөбенің бас архитекторлары бекіткен құжатта бұған дейін айтылып жүргендей, Орал қаласына дейін тікелей теміржол тармағын салу ұсынылады. Сонда бүгінгідей Ресей Федерациясының аумағынан, Соль Илецк арқылы өтпей, яғни бөтен елдің территориясы арқылы шекаралық, кедендік тексеру, басқа да кедергілерсіз қатынау мүмкіндігі туады. Болашақ теміржол желісінің батыс бөлігін қолданыстағы республикалық маңызы бар жүрдек автомагистральға параллель төсеу ұсынылады. Ресей шекарасынан тыс Ақтөбе мен Оралды тікелей жалғайтын тармақтың  ұзындығы 10,0 км құрайды.

«Ақтөбе қаласының 2050 жылға даму жоспарында «Мәртөк-Қобда-Шыңғырлау» темір жолын салу туралы айтылады. Бұл жол Ресей темір жолына тәуелді болмау үшін көрші ел шекарасын айналып өтеді. Бұл  «Хромтау-Алтынсарин» темір жолы секілді болады. 256 км болатын темір жол салу жоспарының қай жылғы бюджет қаржысымен жүзеге асатынын қазір тап басып айта алмаймыз», – деді Ақтөбе облыстық құрылыс басқармасының сәулет және қала құрылысы бөлімінің басшысы Айбек Жұмабекұлы.

Ақтөбе қаласы – Қазақстанның солтүстік бөлігіндегі аса ірі көлік тораптарының бірі. Орталық Азия мен Қазақстанның оңтүстік-шығыс бөлігін Батыс Қазақстан өңірлерімен, Оралмен, Ресейдің еуропалық бөлігімен және Еуропа елдерімен байланыстыратын республикалық маңызы бар автомобиль және теміржол көлік магистральдарының бойында орналасқан. Қаланың Бас жоспарында әлеуметтік-экономикалық дамуының қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді бағдарламаларын, тыныс-тіршілікті қамтамасыз ету жүйелерін, инженерлік және көліктік инфрақұрылымды дамыту кезеңдері көрсетілген.  

 

Жүк тасымалы
22.07.2025
Шаньси провинциясынан алғашқы контейнерлік пойыз Орта дәлізбен Әзірбайжанға жөнелтілді
Жаңалықтар
22.07.2025
ҚТЖ-да Қазақстан мен Грузия логистика мәселелерін талқылады
Жүк тасымалы
22.07.2025
Алдағы маусымнан не күтеміз?
Жаңалықтар
22.07.2025
Алматыда қоймадан шыққан жалынды жоюға өрт сөндіру пойызы қатысты
ҚТЖ келбеті
22.07.2025
Атакәсіпке адалдық: машинист Ерлан Бегимов туралы бір үзік сыр
Әлеумет
22.07.2025
Теміржолшы әулеті «Дарынды отбасы» номинациясын жеңіп алды
Станция тынысы
22.07.2025
Қазалы – мамандар ұстаханасы
Жаңалықтар / Мұрағат
22.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №55 22 шілде 2025 жыл
Жүк тасымалы
21.07.2025
Қазақстан мен Грузия арасындағы теміржол жүк тасымалының көлемі 159,5 мың тоннадан асты
Жаңалықтар
21.07.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық әріптестікті күшейтуде
Аймақтар
21.07.2025
«Білім экспресі» Абай елінде
Спорт
21.07.2025
Маңғыстауда теміржол барысы анықталды
Жүк тасымалы
21.07.2025
Биыл теміржол арқылы көмір экспорты 14%-ға өсті
Аймақтар
21.07.2025
Түлектерге кәсіби бағдар берілді
Әлемде
21.07.2025
Бейжіңдегі көрмеде 600 км/сағ жылдамдықпен жүретін пойыз таныстырылды
Әлеумет
21.07.2025
Жыл басынан бері құқық бұзғаны үшін 400-ге жуық адам пойыздан түсірілген
Инфрақұрылым
18.07.2025
Сырдария арқылы өтетін жарты шақырымдық теміржол көпірі салынады
Инфрақұрылым
18.07.2025
Елімізде темір жолды жөндеу науқанының жартысы аяқталды
Жүк тасымалы
18.07.2025
Әлеуметтік жүк тасымалы ұлғаюда
Станция тынысы
18.07.2025
Әйтеке би станциясы жартыжылдықты табысты аяқтады