Ақтөбеде айналма жол салына ма?

Инфрақұрылым
24.06.2024, 16:07
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Ақтөбе қаласының 2050 жылға дейінгі даму жоспары бекітілді. Өңірдің Бас жоспарында тоғыз жолдың торабындағы қалаға 40 шақырымдық айналма темір жол салу жобасы бар.  

Қаланың даму жоспарына кірген жаңа темір жол жобасы өңірдегі айналма автожолдың батыс жағынан өтеді деп жобаланған. Сонымен қатар қаланың қоныстану аумағы арқылы өтетін темір жол бойында рельсті жолаушылар көлігі желісінің құрылысы жоспарланған. Жолаушылар рельсті көлігінің жүру жолдары бойында ЖРТ желісіне қызмет көрсету үшін инфрақұрылымдық объектілерді – аялдамалар, тосқауыл қою автотұрақтары, трамвай депосы және т. б ұйымдастыру көзделген. БААҚД – Ақтөбе айналма автожолының бойында салынатын айналма теміржолдың ұзындығы 40,0 км құрайды.  

Сонымен қатар Ақтөбенің бас архитекторлары бекіткен құжатта бұған дейін айтылып жүргендей, Орал қаласына дейін тікелей теміржол тармағын салу ұсынылады. Сонда бүгінгідей Ресей Федерациясының аумағынан, Соль Илецк арқылы өтпей, яғни бөтен елдің территориясы арқылы шекаралық, кедендік тексеру, басқа да кедергілерсіз қатынау мүмкіндігі туады. Болашақ теміржол желісінің батыс бөлігін қолданыстағы республикалық маңызы бар жүрдек автомагистральға параллель төсеу ұсынылады. Ресей шекарасынан тыс Ақтөбе мен Оралды тікелей жалғайтын тармақтың  ұзындығы 10,0 км құрайды.

«Ақтөбе қаласының 2050 жылға даму жоспарында «Мәртөк-Қобда-Шыңғырлау» темір жолын салу туралы айтылады. Бұл жол Ресей темір жолына тәуелді болмау үшін көрші ел шекарасын айналып өтеді. Бұл  «Хромтау-Алтынсарин» темір жолы секілді болады. 256 км болатын темір жол салу жоспарының қай жылғы бюджет қаржысымен жүзеге асатынын қазір тап басып айта алмаймыз», – деді Ақтөбе облыстық құрылыс басқармасының сәулет және қала құрылысы бөлімінің басшысы Айбек Жұмабекұлы.

Ақтөбе қаласы – Қазақстанның солтүстік бөлігіндегі аса ірі көлік тораптарының бірі. Орталық Азия мен Қазақстанның оңтүстік-шығыс бөлігін Батыс Қазақстан өңірлерімен, Оралмен, Ресейдің еуропалық бөлігімен және Еуропа елдерімен байланыстыратын республикалық маңызы бар автомобиль және теміржол көлік магистральдарының бойында орналасқан. Қаланың Бас жоспарында әлеуметтік-экономикалық дамуының қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді бағдарламаларын, тыныс-тіршілікті қамтамасыз ету жүйелерін, инженерлік және көліктік инфрақұрылымды дамыту кезеңдері көрсетілген.  

 

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі