Ақтөбеде айналма жол салына ма?

Инфрақұрылым
24.06.2024, 16:07
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Ақтөбе қаласының 2050 жылға дейінгі даму жоспары бекітілді. Өңірдің Бас жоспарында тоғыз жолдың торабындағы қалаға 40 шақырымдық айналма темір жол салу жобасы бар.  

Қаланың даму жоспарына кірген жаңа темір жол жобасы өңірдегі айналма автожолдың батыс жағынан өтеді деп жобаланған. Сонымен қатар қаланың қоныстану аумағы арқылы өтетін темір жол бойында рельсті жолаушылар көлігі желісінің құрылысы жоспарланған. Жолаушылар рельсті көлігінің жүру жолдары бойында ЖРТ желісіне қызмет көрсету үшін инфрақұрылымдық объектілерді – аялдамалар, тосқауыл қою автотұрақтары, трамвай депосы және т. б ұйымдастыру көзделген. БААҚД – Ақтөбе айналма автожолының бойында салынатын айналма теміржолдың ұзындығы 40,0 км құрайды.  

Сонымен қатар Ақтөбенің бас архитекторлары бекіткен құжатта бұған дейін айтылып жүргендей, Орал қаласына дейін тікелей теміржол тармағын салу ұсынылады. Сонда бүгінгідей Ресей Федерациясының аумағынан, Соль Илецк арқылы өтпей, яғни бөтен елдің территориясы арқылы шекаралық, кедендік тексеру, басқа да кедергілерсіз қатынау мүмкіндігі туады. Болашақ теміржол желісінің батыс бөлігін қолданыстағы республикалық маңызы бар жүрдек автомагистральға параллель төсеу ұсынылады. Ресей шекарасынан тыс Ақтөбе мен Оралды тікелей жалғайтын тармақтың  ұзындығы 10,0 км құрайды.

«Ақтөбе қаласының 2050 жылға даму жоспарында «Мәртөк-Қобда-Шыңғырлау» темір жолын салу туралы айтылады. Бұл жол Ресей темір жолына тәуелді болмау үшін көрші ел шекарасын айналып өтеді. Бұл  «Хромтау-Алтынсарин» темір жолы секілді болады. 256 км болатын темір жол салу жоспарының қай жылғы бюджет қаржысымен жүзеге асатынын қазір тап басып айта алмаймыз», – деді Ақтөбе облыстық құрылыс басқармасының сәулет және қала құрылысы бөлімінің басшысы Айбек Жұмабекұлы.

Ақтөбе қаласы – Қазақстанның солтүстік бөлігіндегі аса ірі көлік тораптарының бірі. Орталық Азия мен Қазақстанның оңтүстік-шығыс бөлігін Батыс Қазақстан өңірлерімен, Оралмен, Ресейдің еуропалық бөлігімен және Еуропа елдерімен байланыстыратын республикалық маңызы бар автомобиль және теміржол көлік магистральдарының бойында орналасқан. Қаланың Бас жоспарында әлеуметтік-экономикалық дамуының қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді бағдарламаларын, тыныс-тіршілікті қамтамасыз ету жүйелерін, инженерлік және көліктік инфрақұрылымды дамыту кезеңдері көрсетілген.  

 

Жаңалықтар
30.09.2025
Пойыздан кешіккен бойжеткен машинист кабинасына тас лақтырды
Жаңалықтар
30.09.2025
Алматыда «New SilkWay» бизнес-форумы өтіп жатыр
Жаңалықтар
30.09.2025
Президент: Қазақстан арқылы әлемнің ең ірі сауда нарығына 5 теміржол дәлізі өтеді
Жаңалықтар
30.09.2025
Мемлекет басшысы «Достық – Мойынты» теміржолының екінші желісін іске қосты
Трансформация
30.09.2025
Локомотив құрастырудың жаңа деңгейі
Жаңалықтар
30.09.2025
«НR-өндіріс серпіні»: Маңызды жобалар алаңы
Қауіпсіздік
30.09.2025
Қараусыз мал мен құлаққаптағы адам – пойыз қозғалысына қауіп
Аймақтар
30.09.2025
Құрылғылар сенімділігі күмән туғызбайды
Аймақтар
30.09.2025
Маңғыстау локомотившілері қысқы сынаққа сақадай сай
Аймақтар
30.09.2025
Жіңішке станциясында жүк жөнелту артты
Жаңалықтар / Мұрағат
30.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №80 30 қыркүйек 2025 жыл
ҚТЖ келбеті
29.09.2025
ҚТЖ қызметкерлері байқауда топ жарды
Жаңалықтар
29.09.2025
Достық жол дистанциясында жаңғырту жұмыстары жүргізілді
Әлеумет
29.09.2025
Дүниежүзілік жүрек күні: ҚТЖ-да профилактикалық акция өтті
Жүк тасымалы / Апта саны
29.09.2025
Қыркүйекте теміржол көлігімен 1 млн тоннадан астам астық тасымалданды
Әлеумет
29.09.2025
Медициналық пойыз Абай елін аралап жүр
Жаңалықтар
29.09.2025
Қазақстан мен Қытай 2026 жылға арналған тасымалдау перспективаларын талқылады
Жүк тасымалы
29.09.2025
Қаржы министрлігі 2027 жылға қарай ТХКБ бойынша жүк тасымалы 7,2 млн тоннаға жетеді деп болжауда
Жаңалықтар
29.09.2025
ҚТЖ Достық станциясын дамытуға инвестиция салуда
Спорт
29.09.2025
KTZH Marathon 2025: Қозғалыс қуаты – Бірлік күші!