Жамбыл бөлімшесі бес жылда 193 шақырым жолды күрделі жөндеуден өткізді

Инфрақұрылым
17.09.2024, 10:45
Ардақ Үсейінова

"Қазақстан теміржолшысы" газетінің Жамбыл облысындағы меншікті тілшісі

Жамбыл магистральдық желі бөлімшесіне қарасты теміржол Қарағанды, Түркістан облыстарымен және көршілес Қырғыз елінің шекараларымен шектеседі.

Табиғи сипаты жағынан орташа қиын климаттық жағдайдағы аумақтарды алып жатыр. Шу, Талас өзендерінің, Тасөткел су қоймаларының және Кировск, Балқаш көлдерінің бойымен өтетін шойын жол кей тұстарда көлбеу орналасқан. Жартасты беткейлерден өтетін жерлерде төмен радиусты қисық учаскелер де кездеседі. Оны теміржолшылар қызмет көрсетуде «қиын» аймақтар деп атайды.  

Негізгі жолдардың жалпы ұзындығы 2173,9 шақырымды құрайды. Оның 212,1 шақырымы станциялық жолдар. Жол бойында 1278 көпір мен құбырлар, 0,369 шақырымдық жерасты өткелі мен 110 көлденең науа бар. Қыста қарлы боранның салдарынан қиындықтар туындайтын телімдер аз емес. Осындай табиғи факторларға қарамастан Жамбыл бөлімшесі теміржолдың күтімін келістіріп, жүк және жолаушылар тасымалының қауіпсіздігін толық қамтамасыз етіп отыр. Сонымен қатар транзиттік әлеуетті ұлғайту бағытында ауқымды жұмыстар жүргізуде. Мақсат пен меже – пойыздардың қозғалысы жылдамдығын сағатына 120-140 шақырымға дейін арттыру.

– Бүгінде жол шаруашылығын сауықтыру үшін ауқымды жұмыстар жүргізіп жатыр. Тек соңғы 5 жылда 192,64 шақырым жол күрделі жөндеуден өтті. Жолға 242 556 дана жаңа темірбетон шпал төселді. Жамбыл өңірі бойынша жолдың 26,1 шақырымындағы ескі рельс-шпалдық торлар мен 1,3 шақырым жолға орташа жөндеу жүргізілді. Ал негізгі бағыт бойынша 213 жиынтықтағы бағыттамалық бұрмалар жаңасына ауыстырылды. Алдағы жылда да кезең-кезеңімен 230 шақырым жолды темірбетон негізге толық көшіру үшін күрделі сипаттағы жұмыстар жоспарланған, – дейді Жамбыл магистральдық желі бөлімшесінің бастығы Мейрамбек Кенжебаев.  

Мейрамбек Сермағанбетұлының айтуынша, биыл күрделі жөндеу жүргізілген жолдардан шыққан темірбетон торын Бірлік-2 станциясын қалпына келтіруге пайдаланып жатыр екен. Алдымен 29 мың текше метр жолға қиыршық тастар төселген. Сондай-ақ 32 жиынтық көлемінде жаңа бағыттамалық бұрмалар қойылған. Шілде айында Шу – Отар учаскесі бойынша пойыздарды өткізу қабілетін арттыру үшін Алайғыр станциясына 2/4 және Көктөбе станциясына 5/7 жаңа бағыттамалы қылтасы салынған.  

 

Жүк тасымалы
22.07.2025
Шаньси провинциясынан алғашқы контейнерлік пойыз Орта дәлізбен Әзірбайжанға жөнелтілді
Жаңалықтар
22.07.2025
ҚТЖ-да Қазақстан мен Грузия логистика мәселелерін талқылады
Жүк тасымалы
22.07.2025
Алдағы маусымнан не күтеміз?
Жаңалықтар
22.07.2025
Алматыда қоймадан шыққан жалынды жоюға өрт сөндіру пойызы қатысты
ҚТЖ келбеті
22.07.2025
Атакәсіпке адалдық: машинист Ерлан Бегимов туралы бір үзік сыр
Әлеумет
22.07.2025
Теміржолшы әулеті «Дарынды отбасы» номинациясын жеңіп алды
Станция тынысы
22.07.2025
Қазалы – мамандар ұстаханасы
Жаңалықтар / Мұрағат
22.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №55 22 шілде 2025 жыл
Жүк тасымалы
21.07.2025
Қазақстан мен Грузия арасындағы теміржол жүк тасымалының көлемі 159,5 мың тоннадан асты
Жаңалықтар
21.07.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық әріптестікті күшейтуде
Аймақтар
21.07.2025
«Білім экспресі» Абай елінде
Спорт
21.07.2025
Маңғыстауда теміржол барысы анықталды
Жүк тасымалы
21.07.2025
Биыл теміржол арқылы көмір экспорты 14%-ға өсті
Аймақтар
21.07.2025
Түлектерге кәсіби бағдар берілді
Әлемде
21.07.2025
Бейжіңдегі көрмеде 600 км/сағ жылдамдықпен жүретін пойыз таныстырылды
Әлеумет
21.07.2025
Жыл басынан бері құқық бұзғаны үшін 400-ге жуық адам пойыздан түсірілген
Инфрақұрылым
18.07.2025
Сырдария арқылы өтетін жарты шақырымдық теміржол көпірі салынады
Инфрақұрылым
18.07.2025
Елімізде темір жолды жөндеу науқанының жартысы аяқталды
Жүк тасымалы
18.07.2025
Әлеуметтік жүк тасымалы ұлғаюда
Станция тынысы
18.07.2025
Әйтеке би станциясы жартыжылдықты табысты аяқтады