Жамбыл бөлімшесі бес жылда 193 шақырым жолды күрделі жөндеуден өткізді

Инфрақұрылым
17.09.2024, 10:45
Ардақ Үсейінова

"Қазақстан теміржолшысы" газетінің Жамбыл облысындағы меншікті тілшісі

Жамбыл магистральдық желі бөлімшесіне қарасты теміржол Қарағанды, Түркістан облыстарымен және көршілес Қырғыз елінің шекараларымен шектеседі.

Табиғи сипаты жағынан орташа қиын климаттық жағдайдағы аумақтарды алып жатыр. Шу, Талас өзендерінің, Тасөткел су қоймаларының және Кировск, Балқаш көлдерінің бойымен өтетін шойын жол кей тұстарда көлбеу орналасқан. Жартасты беткейлерден өтетін жерлерде төмен радиусты қисық учаскелер де кездеседі. Оны теміржолшылар қызмет көрсетуде «қиын» аймақтар деп атайды.  

Негізгі жолдардың жалпы ұзындығы 2173,9 шақырымды құрайды. Оның 212,1 шақырымы станциялық жолдар. Жол бойында 1278 көпір мен құбырлар, 0,369 шақырымдық жерасты өткелі мен 110 көлденең науа бар. Қыста қарлы боранның салдарынан қиындықтар туындайтын телімдер аз емес. Осындай табиғи факторларға қарамастан Жамбыл бөлімшесі теміржолдың күтімін келістіріп, жүк және жолаушылар тасымалының қауіпсіздігін толық қамтамасыз етіп отыр. Сонымен қатар транзиттік әлеуетті ұлғайту бағытында ауқымды жұмыстар жүргізуде. Мақсат пен меже – пойыздардың қозғалысы жылдамдығын сағатына 120-140 шақырымға дейін арттыру.

– Бүгінде жол шаруашылығын сауықтыру үшін ауқымды жұмыстар жүргізіп жатыр. Тек соңғы 5 жылда 192,64 шақырым жол күрделі жөндеуден өтті. Жолға 242 556 дана жаңа темірбетон шпал төселді. Жамбыл өңірі бойынша жолдың 26,1 шақырымындағы ескі рельс-шпалдық торлар мен 1,3 шақырым жолға орташа жөндеу жүргізілді. Ал негізгі бағыт бойынша 213 жиынтықтағы бағыттамалық бұрмалар жаңасына ауыстырылды. Алдағы жылда да кезең-кезеңімен 230 шақырым жолды темірбетон негізге толық көшіру үшін күрделі сипаттағы жұмыстар жоспарланған, – дейді Жамбыл магистральдық желі бөлімшесінің бастығы Мейрамбек Кенжебаев.  

Мейрамбек Сермағанбетұлының айтуынша, биыл күрделі жөндеу жүргізілген жолдардан шыққан темірбетон торын Бірлік-2 станциясын қалпына келтіруге пайдаланып жатыр екен. Алдымен 29 мың текше метр жолға қиыршық тастар төселген. Сондай-ақ 32 жиынтық көлемінде жаңа бағыттамалық бұрмалар қойылған. Шілде айында Шу – Отар учаскесі бойынша пойыздарды өткізу қабілетін арттыру үшін Алайғыр станциясына 2/4 және Көктөбе станциясына 5/7 жаңа бағыттамалы қылтасы салынған.  

 

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр