Достық станциясында тасымалдау процесін басқару барынша автоматтандырылуда
Достық шекаралық станциясында бағыттамалары мен бағдаршамдарын микропроцессорлық орталықтандырудың "МПО-QZ" заманауи жүйесіне ауыстыра отырып, жол дамуын қайта құру бойынша ауқымды технологиялық "толаскез" аяқталды. Іс-шара "Достық — Мойынты учаскесінде екінші жолдарды салу" жобасы аясында өткізілді, деп хабарлайды Rail-news.kz.
МПО-QZ жүйесі тасымалдау процесін басқаруды барынша автоматтандыруға, қозғалыс қауіпсіздігін және теміржол учаскелерінің қажетті өткізу қабілетін қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. "Толаскез" барысында СОБ және байланыс құрылғыларын кезекші аппараттың жаңа жұмыс орнына көшіру бойынша жұмыстар жүргізіліп, ЭО бекетінің жаңа үй-жайында және модульдік ғимараттарда еден құрылғылары орнатылды. Барлық жұмыстар мерзімінен бұрын орындалды: жоспарланған 120 сағаттың орнына "толаскез" 84 сағатқа созылды.
Станцияда 217 бағыттама, 291 бағдаршам, 250 астам рельс тізбегі және 59 учаске автоматты локомотив сигнализациясымен жабдықталып, 37 қабылдау-жөнелту және 12 сұрыптау жолдары іске қосылды.
МПО-QZ жүйесінде автоматты блоктау, автоматты локомотив сигнал беруі, теміржол өткелдерінің сигнал беруі, диспетчерлік орталықтандырудың желілік пункті функциялары біріктірілген. Жүйе стратегиялық бағыттағы сенімділік пен қауіпсіздіктің жоғары деңгейін қамтамасыз ететін Қазақстандағы алғашқы отандық сигнализация, орталықтандыру және блоктау жүйесі болды.
Технологиялық "толаскезге" 361 маман тартылды, оның 86-сы қозғалыс шаруашылығының теміржолшылары және 275-і Қазақстанның сигнал беру және байланыс дистанциясынан СОБ және байланыс мамандары.