Астық тасымалы: тәулік бойы бақылауда

Асель Шайхынова

Корреспондент газеты «Қазақстан теміржолшысы»

Астықты өңірлерде жедел астық топтарының тәуліктік жұмысы ұйымдастырылмақ. Компанияның орталық аппаратында ағымдағы жылдың 1 қазанынан бастап «ҚТЖ» ҰК» АҚ басқарма төрағасының бірінші орынбасары Қанат Әлмағамбетовтің төрағалығымен астық тасымалын ұйымдастыру бойынша штаб жұмысына кіріспек.

Басты міндет – туындаған мәселелердің жедел шешімін табу. Сонымен «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ клиенттерінің қанағаттанушылық деңгейін арттыру үшін өзекті мәселелерді жедел қарастыратын жұмыс тобы құрылды. Одан басқа корпоративтік сайтта жүк жөнелтушілер мен экспедиторлар үшін ақпараттар ұдайы салынып отырады. «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ-да 8(7172) 60-30-30 call-орталығы жұмыс істейді, оған әрбір адам астық жөнелтуге қатысты мәселелермен хабарласа алады, сонымен қатар «Келісімшарттық және коммерциялық жұмыстар» автоматтандырылған басқару жүйесінің call-орталығы - 8(7172) 60-66-67 номеріне де соғуға болады.

Аталған телефондар бойынша жүк тасымалдауға қатысты қызметтер туралы сұрақтарға жауап алып, мамандар кеңесіне жүгінуге және анықтамалық ақпараттар білуге болады, сондай-ақ сыбайлас жемқорлық және жұмысшылар тарапынан қызметтік міндеттерін асыра пайдаланушылық фактілерін хабарлай алады.

2019 жылдың 7 айында барлығы 6 миллион тонна астық, 1,4 миллион тонна тартылған астық өнімдері тиелді. Астық экспорты 4,7 миллион тоннаны құрады. Астық Орталық Азия, Ресей, Беларусь, Балтық теңізі жағалауы елдері, Иран, Грузия, Әзербайжан, Қытай мен Ауғанстан елдеріне жеткізіледі.

Оның үстіне, астық экспортының 50%-ы Орталық Азия елдеріне бағытталса, 24%-ы еуропалық бағытта. Ұн тарту өнімінің негізгі көлемі Ауғанстан мен Орталық Азия елдеріне бағытталған.

Мамандардың есебі бойынша, тиелетін жүктердің жалпы көлемі биыл шамамен 10 миллион тонна астық және 1,8 миллион тонна тартылған ұн өнімдерін құрамақ. Ал нағыз шарықтау шегінде айына 1,1 миллионға жуық тоннаға жетпек.

Сарапшылардың айтуынша, вагондар айналымы өз дәрежесінде сақталатын болса, жаңа егінді қолданыстағы вагон паркімен, соның ішінде астық тасымалдайтын вагондармен де, жабық вагондармен де тасымалдауға болады.

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі