Атырауда жүк тасымалы артқан

Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Атырау жүк тасымалы бөлімшесі бойынша биылғы жылдың сегіз айында техникалық жоспарға сай негізгі 12 көрсеткіш 100 пайыздан аса орындалған. Яғни, пайдаланым жүк айналымы 6298,1 млн т-км нетто болып, 101,3% құрады. Жүк тиеу көлемі 6682,7 мың тоннаға жетіп, орындалуы 103,5% көрсетті. Қысқасы, 14 пайдаланым көрсеткіші орындалған. Межеге жетпей қалғаны бір-екі көрсеткіш...

 Пайдаланым жүк айналымымен қоса, жұмыс вагонының айналымы, жергілікті вагон айналымы, жүк вагонының өнімділігі, вагонның орташа тәуліктік жүрісі, вагонның статистикалық салмағы, пойыздың орташа салмағы, жоспарға сай орындалуы аймақта жүк тасымалы көлемінің сегіз айда жоғарылағанын көрсетеді. Сондай-ақ, локомотив жүрісі, пойыздың учаскелік жылдамдығы, пойыздар қозғалысының техникалық жылдамдығы, вагонның бір жүк операциясына тұруы жүзден асыра орындауынан өңірде тасымал тасқыны ойдағыдай екенін байқауға болады.

Ал енді директорлар кеңесі жоспары бойынша қарасақ, пайдаланым жүк айналымы 6298,1млн т-км нетто болып, 101,6% құрады. Жүк тиеу көлемі 6882,7 мың тонна болып, орындалуы 102,4 пайыз болды, сол секілді негізгі басқа көрсеткіштер де жоғары. СД бойынша 14 пайдаланым көрсеткіші орындалған. Межеге жетпей қалғаны – бір техникалық станцияда вагон тұруының орташа ұзақтығы 99,2 пайыз болып, 0,8 пайызға төмендеген. Оның негізгі себебі – тасталған пойыздардың тұру сағатының өсуінен. Атырау жүк тасымалы бөлімшесінің техникалық бөлім бастығы Темірхан Аманқұловтың айтуынша, жергілікті вагон айналымының кем болуы вагондардың кеш келіп, жүк түсіру баяу жүргізілгендіктен. Теңдік станциясына бағытталған тасталған бос вагондардың саны өсуінен болған. 8 айда 2843 вагон (35 пойыз) 113047 сағатқа тасталған, олардың орташа тұруы 39,8 сағатты құраған. Оған Теңдік станциясымен қосылатын «РТИ АНПЗ» ЖШС пойыз қабылдау кірме жолдарының бос болмауы, сондайақ Мақат, Құлсары, Сағыз станцияларында транзит вагондардың тұрып қалуы себеп болған.

Техникалық жоспарға сәйкес, жергілікті вагон айналымы 98,9 пайызды құрады. Оның төмендеуіне вагон жүгін баяу түсіру, кірме жолдардың алыстығы, локомотивтерді күтіп қалу, жүк түсіретін алқаптың бос болмауы, кедендік рәсімдерді күту, құжат айналымы, келісім-шарт жасақтау сынды себептерден вагон айналымына әсер еткен. Онда «Теңізшевройл», «Шанхай Конструкш» ЖШС, «Стар», «Халелов» ЖК, «ТНС», «Рауан Налко», «Нұржол транс» ЖШС, «Карат» ЖШС жүктері болған. Екінші мәселе – вагондардың орташа тәуліктік жүрісі. Оның төмендеуіне тиелген вагондарды қабылдаудың кемуі, вагондардың жұмыс паркінің артып кетуі, жалпы вагондар жүрісінің вагон-шақырымы кемуі, т.б. себептер әсер еткен. Ал жүк вагондарының өнімділігіне келсек, 7 айда бұл көрсеткіш 100,1 пайыз болған. Тамыз айында пайдаланым жүк айналымының 26,5 млн т-км неттоға кеміген себебі тиелген вагондар жүрісінің кемуі мен жұмыс паркі вагондарының артуы болып, 99,5 пайызды құраған. Қалған жоспар түгел орындалды. Жалпы, өңірдегі тасымал тасқыны жарты жылда жақсы деңгейде келе жатыр. Вагонның статистикалық салмағы 54,24 тн-вагон болып, 101,1 пайызды құрады. Жүк вагонының орташа салмағы 3957 тонна брутто немесе 100,7% құраған.

Айта кетерлігі, бөлімше бойынша ағымдағы жылы мемлекеттік «Нұрлы-Жол» бағдарламасын жүзеге асыру үшін Атырау-Астрахань, Атырау-Ақтөбе бағыттары бойынша жол-құрылыс жұмыстарына инертті және құрылыс жүктері аса көп көлемде келіп жатыр. Ондай жүктер Махамбет, Аққыстау, Ганюшкино, Жамансор, Сағыз, т.б. станцияларда арта түскен. 

Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты