Жолсеріктер ағылшын тілін қалай меңгеріп жатыр?

ҚТЖ келбеті
11.02.2023, 12:42
Суретті түсірген автор
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Бірнеше жыл бұрын «Жолаушылар тасымалы» АҚ қызметкерлері арасында ағылшын тілін меңгеру үрдісі белең алды. Жаппай ағылшынша тіл сындыруға көшкен жолсеріктер бастамасы қандай нәтиже берді?  

Біздің бүгінгі кейіпкеріміз Нұрболат Байпақов – «Батыс» жолаушылар тасымалы филиалына қарасты «Ақтөбе-Атырау» жолаушылар пойызының бастығы. Осыдан отыз жыл бұрын, 1992 жылы еңбек жолын бастаған ол кезінде халықаралық пойыздарда жолсерік болыпты. «Алматы-Мәскеу» бағытындағы жолаушылар пойызында да жабылғанша бірнеше жыл жүрді.  

Тәжірибелі маман бүгінде өз алдына бір құрамды басқарып отырған пойыз бастығы болған соң жауапкершілік еселеп артқанын, бұрын бір вагонға жауап берсе, бүгінде бүкіл құрамға жауапты екенін айтады. Нұрболаттың бригадасы – ағылшын тілі курсына қатысып, тіл үйренуге ықылас қойған алғашқылардың бірі.  

«Жолаушыларға сервистік қызмет көрсететін жолсеріктер мен аспансеріктерге ағылшын тілін меңгеру қажеттігі ЭКСПО кезінде өзекті бола түсті. Ағылшын тілінде еркін сөйлеп кету оңай емес әрине, дегенмен жолаушыларға қызмет көрсету  барысында қолданылатын қажет сөздерді үйрендік. Арнайы курс бітіріп шыққанбыз. Қазіргі кезде жетілдірудеміз. Негізі, тіл білу – қажеттілік. Халықаралық пойыз болмасақ та ел ішінде жүрген шетелдіктер мінеді. Саяхаттап жүретіндер болады. Біздің жолсеріктер мақтанып айтып отырады, «Шетелдік жолаушымен ағылшын тілінде түсіністік, риза болып қалды...» деп. Демек, біреу үшін емес, әркім өзі үшін тіл үйренгені жөн, қай жаста болсаң да», – дейді Нұрболат Байпақов.

Соңғы сегіз жылдан бері 691-692 нөмірлі «Ақтөбе-Атырау» пойызының бір бригадасын басқарып отырған кейіпкеріміздің баса мән беретіні тазалық мәселесі екен. «Тазалық бар жерде сервис те бар, басқа да бар. Әр сапарда 400-ге жуық жолаушының вагонда өз үйінде отырғандай жайлы сезінуі үшін қызмет көрсету – біздің міндетіміз, сол үшін жалақы аламыз. Осыны жолсеріктерге сапар сайын қайталап отырамын», – дейді кейіпкеріміз.

 

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі