Жемістің жемісті жылдары

Әлеумет
07.03.2019, 12:17

«Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің» демекші, Жеміс те ата-анасы секілді темір жолды жағалап, жол жөндеуші болып еңбек жолын бастағаны күні кеше секілді еді. Әкесі Жауынбай Көптілеуов пен анасы Сұлушаш та Атырау жол дистанциясында Жамансор–Сағыз аралығында жол жөндеуші болып жасаған. Олардың қызы Жеміс теміржолшылар династиясын жалғастырып, осы жолға бет бұрса, несі айып? 

Міне, 30 жылға жуықтапты, табан аудармай Мұқыр станциясында еңбек етіп келе жатыр. Жол жөндеуші болу әйел адамға оңай емес: қыстың қытымыр аязында, жаздың аптап ыстығында аңызақ далада жүріп жұмыс істеу – жігіттің жігітіне сын. Қолына қайласы мен күрегін ұстап ер азаматтармен қатар жол жөндеп, қар күреген талай жыл артта қалды. Бұрын қазіргідей мердігер деген жоқ, бәрін теміржолшылар өздері жасайтын. Әйел-еркек деп бөлінбей шпалды да өздері тасиды, өздері рельс көтереді, қиыршық тас, құм тасиды дегендей. Жаяу жол кезіп, бұзылған шпалдарды түзетеді, ауыстырады. Осы жұмыстарды Жеміс те бір кісідей-ақ жасады, жасап та келеді. «Сол кезде 20-ақ жаста екем, талдырмаш қана қыз едім. Басында қиындау болды, келе-келе үйрендік. Ер адамдармен теңдей жұмыс жасадық. Ал үйде әйел боп тамақ пісіреміз, үй шаруасын жасаймыз, бала бағамыз. Бәріне үлгердік қой», – дейді бүгінде 6 баланың анасы, «Күміс алқа» иегері Жеміс Жауынбайқызы.

2013 жылы оны дистанция басшылығы Мұқыр станциясындағы өткел кезекшісі етіп ауыстырды. «Өткел қолмен атқарылады, жолаушы және жүк пойыздары жүргенде жолды жабамыз. Бүкіл республикалық және халықаралық пойыздар да станция арқылы өтеді. Сондықтан қауіпсіздікке көңіл бөлу аса маңызды» дейді ол.  

Жолдасы Уәли Қали да темір жол күзетінде жұмыста. Кейде ерлі-зайыпты екеуі де үйде болмай, жұмысқа ауысымға бір кезде шығып кетеді. Сондықтан үйде қалған балалар бір-біріне қарасып өсті, бүгінде, шүкір, ұлдың алды ер жетіп, отау құрған, қыз тұрмыста. Уәли мен Жеміс – немере-жиен сүйіп отырған бақытты ата-ана.    

Қосұйым Мұқашев, Атырау   


Жаңалықтар
16.06.2025
Қазақстан мен Қытай Ақтау портын дамытпақ
Спорт
16.06.2025
Доп додасында жолшылардың жұлдызы жанды!
Әлеумет
16.06.2025
“Саламатты Қазақстан” пойызы Атырау облысында мыңдаған адамға қызмет көрсетуде
Сұхбат
16.06.2025
Статистика – сан мен сапалық көрсеткіштер ғылымы
Аймақтар
16.06.2025
Атырауда жолдар жаңарып жатыр
Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде
ҚТЖ келбеті
12.06.2025
Машинист екі бірдей апаттың алдын алды
Әлемде
12.06.2025
Aventra маркалы жаңа пойыз жолға шықты
Станция тынысы
12.06.2025
Белкөл станциясы: Жауапкершілік пен кәсібилік биігінде
Қауіпсіздік
12.06.2025
Қауіпсіздікке қойылар талап қатаң
Жаңалықтар
11.06.2025
Душанбеде ТМД елдері теміржол көлігі кеңесінің 82-ші отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
11.06.2025
Comfort+ санатындағы жаңа электропойыз «Астана – Қарағанды» бағытына жолға шықты