Арыс, біз сенімен біргеміз

Әлеумет
28.06.2019, 08:03

Маусымның 24-і күні тоғыз жолдың торабында жатқан Арыс қаласының тұрғындары соғыс сұмдығын көзбен көргендей күй кешті. Іргедегі әскери бөлімшеде орын алған жарылыс алапат өртке ұласып, аспанға оқ-дәрі, атылған снарядтар ұшқыны бүкіл аумаққа тарап, үрейленіп дегбірінен адасқан адамдар үй-жайларын тастап үдере көшті. Ел басына сын сағат туды...

Өткен ғасырдың басында тартылған «Орынбор – Ташкент» теміржолының бойында қоныс тепкен Арыс қаласында 40-45 мыңдай халық тұрады. Кезінде «маршруттар фабрикасы» атанған, одаққа аты кеткен ірі теміржол торабы теміржолшылар тілімен Орта Азия қақпасы саналады.

Айтса айтқандай, нағыз тоғыз жолдың торабында орналасқан станция арқылы күніне 20-25 жұп жолаушылар пойызы зулап тоқтаусыз жөңкуде. Аймақтағы барлық жүк Арыста сұрыпталып, жан-жаққа жөнелтіледі. Сондықтан ежелден «теміржолшылар қаласы» атанған арыс халқының тең жартысы осы салада еңбек етеді десек болғандай. Теміржолшы кәсібін алғашқылар қатарында меңгерген арыстықтар, міне, бір ғасыр өтті, бүгінде ата кәсіптеріне айналған теміржолшы мамандығына адалдықтан айныған жоқ, Әуезхан Салықбаев, Әбдуәлі Балғымбеков, Сырлыбай Байжанов сынды Еңбек Ері атанған атақты теміржолшылар шыққан ел талай даңқты теміржолшылар әулетімен мақтана алады.

Сондықтан, осындай аса маңызды стратегиялық нысанда орын алған апат, ең алдымен теміржолшыларға қиындық туғызғаны рас. Апат салдарынан Арыста теміржол қатынасы тоқтатылып, нәтижесінде Арыс торабы арқылы өтетін бүкіл маршруттар жол-жөнекей тоқтатылып, Жамбыл мен Шымкентте, Түркістан мен Қызылордада сағаттап тұрып қалуға мәжбүр болды. Жағдайды ушықтырмауға тырысқан жергілікті және теміржол әкімшіліктері бірлесе қимылдап, жаңа бағдарлар ұйымдастырып, ортақ логистикалық тізбек құрды. Нәтижесі, міне, көпшілік көзбен көріп, куә болып отырғандар. Жолда қалған жолаушы жоқ, теміржол көлігі жеткен жерге дейін пойызбен, әрі қарай күтіп алған автобустарға мініп сапарын жалғастырған жолаушылар жолдарынан қалған жоқ. Осыдан бірнеше жыл бұрын салынса да жолаушы қатынасы жақсы дами қоймаған Бейнеу – Жезқазған теміржолының да қызығын көретін кез келіпті. КТЖ әкімшілігі негізгі күшті жаңа жолға бұрып, жолаушы тасымалы үшін Сексеуіл – Жезқазған телімін кеңінен пайдалануда.

Ал бүкіл Қазақстан теміржолшылары бірауыздан арыстық әріптестеріне біркүндік жалақыларын аударуға шешім қабылдады.   

Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде
ҚТЖ келбеті
12.06.2025
Машинист екі бірдей апаттың алдын алды
Әлемде
12.06.2025
Aventra маркалы жаңа пойыз жолға шықты
Станция тынысы
12.06.2025
Белкөл станциясы: Жауапкершілік пен кәсібилік биігінде
Қауіпсіздік
12.06.2025
Қауіпсіздікке қойылар талап қатаң
Жаңалықтар
11.06.2025
Душанбеде ТМД елдері теміржол көлігі кеңесінің 82-ші отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
11.06.2025
Comfort+ санатындағы жаңа электропойыз «Астана – Қарағанды» бағытына жолға шықты
Жаңалықтар
11.06.2025
Қазақстанға алғашқы экологиялық тепловоздар әкелінді
Жаңалықтар
11.06.2025
Тоқаев пен Словакия Премьер-министрі Транскаспий дәлізінің әлеуетін бірге пайдалану жайын талқылады
Жүк тасымалы
11.06.2025
Орта дәліздің өзегі: Қазақстан Еуразия логистикасының орталығына айналуда
Әлемде
11.06.2025
Иран мен Ауғанстан арасында алғашқы жолаушылар пойызы жолға шығады
Жаңалықтар
10.06.2025
Алматыда халықаралық логистикалық хаб ашылды