Арыс, біз сенімен біргеміз

Әлеумет
28.06.2019, 08:03

Маусымның 24-і күні тоғыз жолдың торабында жатқан Арыс қаласының тұрғындары соғыс сұмдығын көзбен көргендей күй кешті. Іргедегі әскери бөлімшеде орын алған жарылыс алапат өртке ұласып, аспанға оқ-дәрі, атылған снарядтар ұшқыны бүкіл аумаққа тарап, үрейленіп дегбірінен адасқан адамдар үй-жайларын тастап үдере көшті. Ел басына сын сағат туды...

Өткен ғасырдың басында тартылған «Орынбор – Ташкент» теміржолының бойында қоныс тепкен Арыс қаласында 40-45 мыңдай халық тұрады. Кезінде «маршруттар фабрикасы» атанған, одаққа аты кеткен ірі теміржол торабы теміржолшылар тілімен Орта Азия қақпасы саналады.

Айтса айтқандай, нағыз тоғыз жолдың торабында орналасқан станция арқылы күніне 20-25 жұп жолаушылар пойызы зулап тоқтаусыз жөңкуде. Аймақтағы барлық жүк Арыста сұрыпталып, жан-жаққа жөнелтіледі. Сондықтан ежелден «теміржолшылар қаласы» атанған арыс халқының тең жартысы осы салада еңбек етеді десек болғандай. Теміржолшы кәсібін алғашқылар қатарында меңгерген арыстықтар, міне, бір ғасыр өтті, бүгінде ата кәсіптеріне айналған теміржолшы мамандығына адалдықтан айныған жоқ, Әуезхан Салықбаев, Әбдуәлі Балғымбеков, Сырлыбай Байжанов сынды Еңбек Ері атанған атақты теміржолшылар шыққан ел талай даңқты теміржолшылар әулетімен мақтана алады.

Сондықтан, осындай аса маңызды стратегиялық нысанда орын алған апат, ең алдымен теміржолшыларға қиындық туғызғаны рас. Апат салдарынан Арыста теміржол қатынасы тоқтатылып, нәтижесінде Арыс торабы арқылы өтетін бүкіл маршруттар жол-жөнекей тоқтатылып, Жамбыл мен Шымкентте, Түркістан мен Қызылордада сағаттап тұрып қалуға мәжбүр болды. Жағдайды ушықтырмауға тырысқан жергілікті және теміржол әкімшіліктері бірлесе қимылдап, жаңа бағдарлар ұйымдастырып, ортақ логистикалық тізбек құрды. Нәтижесі, міне, көпшілік көзбен көріп, куә болып отырғандар. Жолда қалған жолаушы жоқ, теміржол көлігі жеткен жерге дейін пойызбен, әрі қарай күтіп алған автобустарға мініп сапарын жалғастырған жолаушылар жолдарынан қалған жоқ. Осыдан бірнеше жыл бұрын салынса да жолаушы қатынасы жақсы дами қоймаған Бейнеу – Жезқазған теміржолының да қызығын көретін кез келіпті. КТЖ әкімшілігі негізгі күшті жаңа жолға бұрып, жолаушы тасымалы үшін Сексеуіл – Жезқазған телімін кеңінен пайдалануда.

Ал бүкіл Қазақстан теміржолшылары бірауыздан арыстық әріптестеріне біркүндік жалақыларын аударуға шешім қабылдады.   

Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты