Тоқсан жастағы теміржолшы

Әлеумет
29.11.2019, 09:26
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Ақтөбе өңірінің теміржолшыларына Шәудіровтер әулеті жақсы таныс. Отбасының тіршілігі екі ғасыр бойы теміржолмен біте қайнасып жатыр. Ел экономикасының күретамыры саналатын күрделі салада бұл әулеттің ондаған мүшесі еңбек етеді.

Бүгінде Ақтөбе облысының Байғанин ауданы Қарауылкелді елді мекенінде тұрып жатқан Құлатай Шәудіров – осы әулеттің басшысы. Биыл 90 жасқа толып отырған теміржолшыны әңгімеге тартып, тарлан тарихқа сусындадық. 1929 жылы дүниеге келген Құлатай Қартұлының балалық шағы Ақтөбе облысының Темір ауданы Аққұдық ауылының маңында өткен екен.

«1935 жылы Байғанин ауданына теміржол кіре бастады. Әкем – ел аумағында адам қолымен салынған алғаш теміржол құрылысына қатысқан адам. Ол кезде бала болсақ та құрылыстың қалай жүргені көз алдымызда қалған. Өзім теміржолда 43 жыл еңбек еттім. 1947 жылы темір жол дистанциясына жұмысқа кірдім. Кейін Орынбордағы теміржол институтын тәмамдап, қозғалыс саласына ауысып, станция бастығы болып қызмет еттім. Ол кезде бес жолды станцияда қатынас бірнеше есеге көп болатын. Вагондарды сыйғыза алмай жататынбыз. Тәулігіне 200 вагонмен жүк жөнелтетін едік», – деп еске алады Құлатай Шәудіров.

Ардагер кезінде Гурьев бекінісі атанған Атырау облысының аумағында еңбек еткен. Он жылдан аса Мұқыр станциясын басқарып, өңірде қауіпсіздік ревизоры да болып қызмет атқарды. 1969 жылы Қарауылкелді станциясына ауысып, ұзақ жыл осы станцияны басқарды. Осы жылдар ішінде талай шәкірт тәрбиелеп өсіргенін мақтан етеді. Теміржол саласының тарланы Амангелді Селбаев та Құлатай атаның шәкірттерінің бірі болға-нын біреу білсе, біреу білмес.

«Амангелді Селбаев – Мұқырда- ғы шәкірттерімнің бірі. Оқудан келгеннен кейін екі айлық еңбек тәжірибесін бастап, менің қолымда жұмысқа араласты. Жастайынан кішіпейіл, көпшіл болатын, кейін бөлімше басшысына дейін өсті», – дейді Құлатай атамыз.

Қарт теміржолшының балалары да атакәсіптің құлағын ұстаған. Ынтымағы ұйысқан Шәудіровтер әулетінің еселі еңбегі елге үлгі. Ардақ 

Жаңалықтар
30.09.2025
Пойыздан кешіккен бойжеткен машинист кабинасына тас лақтырды
Жаңалықтар
30.09.2025
Алматыда «New SilkWay» бизнес-форумы өтіп жатыр
Жаңалықтар
30.09.2025
Президент: Қазақстан арқылы әлемнің ең ірі сауда нарығына 5 теміржол дәлізі өтеді
Жаңалықтар
30.09.2025
Мемлекет басшысы «Достық – Мойынты» теміржолының екінші желісін іске қосты
Трансформация
30.09.2025
Локомотив құрастырудың жаңа деңгейі
Жаңалықтар
30.09.2025
«НR-өндіріс серпіні»: Маңызды жобалар алаңы
Қауіпсіздік
30.09.2025
Қараусыз мал мен құлаққаптағы адам – пойыз қозғалысына қауіп
Аймақтар
30.09.2025
Құрылғылар сенімділігі күмән туғызбайды
Аймақтар
30.09.2025
Маңғыстау локомотившілері қысқы сынаққа сақадай сай
Аймақтар
30.09.2025
Жіңішке станциясында жүк жөнелту артты
Жаңалықтар / Мұрағат
30.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №80 30 қыркүйек 2025 жыл
ҚТЖ келбеті
29.09.2025
ҚТЖ қызметкерлері байқауда топ жарды
Жаңалықтар
29.09.2025
Достық жол дистанциясында жаңғырту жұмыстары жүргізілді
Әлеумет
29.09.2025
Дүниежүзілік жүрек күні: ҚТЖ-да профилактикалық акция өтті
Жүк тасымалы / Апта саны
29.09.2025
Қыркүйекте теміржол көлігімен 1 млн тоннадан астам астық тасымалданды
Әлеумет
29.09.2025
Медициналық пойыз Абай елін аралап жүр
Жаңалықтар
29.09.2025
Қазақстан мен Қытай 2026 жылға арналған тасымалдау перспективаларын талқылады
Жүк тасымалы
29.09.2025
Қаржы министрлігі 2027 жылға қарай ТХКБ бойынша жүк тасымалы 7,2 млн тоннаға жетеді деп болжауда
Жаңалықтар
29.09.2025
ҚТЖ Достық станциясын дамытуға инвестиция салуда
Спорт
29.09.2025
KTZH Marathon 2025: Қозғалыс қуаты – Бірлік күші!