Тоқсан жастағы теміржолшы

Әлеумет
29.11.2019, 09:26
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Ақтөбе өңірінің теміржолшыларына Шәудіровтер әулеті жақсы таныс. Отбасының тіршілігі екі ғасыр бойы теміржолмен біте қайнасып жатыр. Ел экономикасының күретамыры саналатын күрделі салада бұл әулеттің ондаған мүшесі еңбек етеді.

Бүгінде Ақтөбе облысының Байғанин ауданы Қарауылкелді елді мекенінде тұрып жатқан Құлатай Шәудіров – осы әулеттің басшысы. Биыл 90 жасқа толып отырған теміржолшыны әңгімеге тартып, тарлан тарихқа сусындадық. 1929 жылы дүниеге келген Құлатай Қартұлының балалық шағы Ақтөбе облысының Темір ауданы Аққұдық ауылының маңында өткен екен.

«1935 жылы Байғанин ауданына теміржол кіре бастады. Әкем – ел аумағында адам қолымен салынған алғаш теміржол құрылысына қатысқан адам. Ол кезде бала болсақ та құрылыстың қалай жүргені көз алдымызда қалған. Өзім теміржолда 43 жыл еңбек еттім. 1947 жылы темір жол дистанциясына жұмысқа кірдім. Кейін Орынбордағы теміржол институтын тәмамдап, қозғалыс саласына ауысып, станция бастығы болып қызмет еттім. Ол кезде бес жолды станцияда қатынас бірнеше есеге көп болатын. Вагондарды сыйғыза алмай жататынбыз. Тәулігіне 200 вагонмен жүк жөнелтетін едік», – деп еске алады Құлатай Шәудіров.

Ардагер кезінде Гурьев бекінісі атанған Атырау облысының аумағында еңбек еткен. Он жылдан аса Мұқыр станциясын басқарып, өңірде қауіпсіздік ревизоры да болып қызмет атқарды. 1969 жылы Қарауылкелді станциясына ауысып, ұзақ жыл осы станцияны басқарды. Осы жылдар ішінде талай шәкірт тәрбиелеп өсіргенін мақтан етеді. Теміржол саласының тарланы Амангелді Селбаев та Құлатай атаның шәкірттерінің бірі болға-нын біреу білсе, біреу білмес.

«Амангелді Селбаев – Мұқырда- ғы шәкірттерімнің бірі. Оқудан келгеннен кейін екі айлық еңбек тәжірибесін бастап, менің қолымда жұмысқа араласты. Жастайынан кішіпейіл, көпшіл болатын, кейін бөлімше басшысына дейін өсті», – дейді Құлатай атамыз.

Қарт теміржолшының балалары да атакәсіптің құлағын ұстаған. Ынтымағы ұйысқан Шәудіровтер әулетінің еселі еңбегі елге үлгі. Ардақ 

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр