Әулет. Еңбек Ерінің ұрпағы

Әлеумет
01.07.2020, 12:20
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Социалистік Еңбек Ері, Құрметті теміржолшы Латип Озғанбайұлы Шахатовтың есімі өлке теміржолшыларына кеңінен таныс. 15 жасынан еңбекке араласып, темір жолда жол жөндеуші болып бастап, одан кейін Мақат станциясында жол бригадирі, жол шебері, аға шебер қызметтерін абыроймен атқарған теміржолшы небәрі 51 жыл жасап, осы ғұмырында ең биік абыройатақтың бәріне қол жеткізіп үлгерді.

Ерен еңбегімен ерекшеленген теміржолшы 1966 жылы Еңбек Қызыл Ту орденімен марапатталып, 1971 жылы СССР Құрметті теміржолшысы атанады. Ал 1976 жылы СССР Жоғарғы Кеңесі Президиумының Жарлығымен Социалистік Еңбек Ері атағы беріліп, Ленин ордені омырауына қоса тағылады. 1991 жыл ел тәуелсіздік алған соң, өмірден өтіп кетсе де даңқты теміржолшыға Қазақстанның Құрметті теміржолшысы атағы да беріледі.

Бүгінде Мақаттағы №26 мектепке, Восточное ауылына, Мақаттағы көшеге, жол дистанциясындағы өндірістік телімге Еңбек Ерінің есімі берілген. «ҚТЖ» ҰК» АҚ Бас директорының орынбасары А.Исмухамбетовтың 2018 жылдың 17 тамызындағы №447 хаттамасымен Мақат локомотив пайдалану депосының № 9269 тепловозына Социалистік Еңбек Ері Латип Шахатовтың есімін беру жөнінде қаулы қабылданған. Латип аға жары Саржан апамен екеуі 4 ұл, 3 қыз тәрбиелеп өсірген.

Бала күнінен еңбекке баулып өскен ұл-қыздарының бәрі де атаанасының жолын қуып, теміржолшы мамандығын таңдады. Бүгінде бәрі – осы саланың білікті мамандары. Үлкен қызы Бәтима – Мақат жол дистанциясында, одан кейінгі Айман – Ақтөбе станциясында инженер. Ұлдан үлкені Ізім – Атырау жол дистанциясына қарасты Мақат бөлімінде жол шебері. Темір мен Бекболат – машинист көмекшісі болса, Болат – жол шебері. Еңбек Ерінің ұрпағы болу қандай? Даңқты теміржолшының ұлы Ізімді әңгімеге тартқан едік.

«Әкеміз небәрі 51 жасында дүниеден озды. Біз ол кезде тым жаспыз, шиеттей бала-шағаны өсіріп жеткізу анамызға қандай күш болғанын бала да болсақ біз жақсы сезіндік. 7 бала бір-бірімізді бағып өстік, үлкендеріміз кішіге қамқор болдық. Анамыз Саржан жол монтері болып жұмыс істейді, күндіз-түні жұмыста. Жеті баланы жетілдіру оңай ма? Атақты Еңбек Ерінің бала-шағасы, жесірі екен деп ешкім жеңілдік жасаған жоқ. Сонда да анамыз бізді қанаттыға қақтырмады, тұмсықтыға шоқыттырмады, жұрт қатарлы күн кештік. «Еңбек бәрін жеңбек» дегендей, еңбек етудің арқасында адам болдық. Әкеміз дүние салғанда, ең кішіміз Бекболат 1 жаста еді. Бүгінде ол да қырықтың қырқасына шыққан азамат. Бәріміз өсіп-жетілдік, анамызға көмекші, қолғанат болдық, еңбекке араластық. Бір өкінішіміз, сөйткен анамыз да біздің қызығымызды көріп ұзақ жүрмеді, 2009 жылы 69 жасында дүние салды», – дейді Батырдың ұлы.

Ізімнің үйінде төрде Латип ағаның портреті, ана мен әке бірге түскен суреті ілулі тұр. Бүгінгі күні Латип аға мен Саржан ападан 20-дан астам немере-жиен, шөберелер өрбіп, жапырағы жайылған үлкен әулет. Еңбек Ерінің ұрпағы болу қандай деген сауалымызға Ізім ойланып жауап берді.

«Әрине, әкеміздің есімі ұмытылмай, ел аузында жүргені – бізге, балаларына мақтаныш. Өзі көрмеген немерелеріне айтып отырамыз. Бірақ, «ата даңқымен қыз өтеді, мата даңқымен бөз өтеді» деген мақал бұл жерге жүрмейді. Біз бәріміз өз маңдай тер, табан ақымызбен еңбектеніп теміржолшы болдық, себебі «ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі» демекші, әке-шешемізден көргеніміз сол кәсіп емес пе?!» деді теміржолшы Ізім Латипұлы. 

ҚТЖ келбеті
29.09.2025
ҚТЖ қызметкерлері байқауда топ жарды
Жаңалықтар
29.09.2025
Достық жол дистанциясында жаңғырту жұмыстары жүргізілді
Әлеумет
29.09.2025
Дүниежүзілік жүрек күні: ҚТЖ-да профилактикалық акция өтті
Жүк тасымалы / Апта саны
29.09.2025
Қыркүйекте теміржол көлігімен 1 млн тоннадан астам астық тасымалданды
Әлеумет
29.09.2025
Медициналық пойыз Абай елін аралап жүр
Жаңалықтар
29.09.2025
Қазақстан мен Қытай 2026 жылға арналған тасымалдау перспективаларын талқылады
Жүк тасымалы
29.09.2025
Қаржы министрлігі 2027 жылға қарай ТХКБ бойынша жүк тасымалы 7,2 млн тоннаға жетеді деп болжауда
Жаңалықтар
29.09.2025
ҚТЖ Достық станциясын дамытуға инвестиция салуда
Спорт
29.09.2025
KTZH Marathon 2025: Қозғалыс қуаты – Бірлік күші!
Жаңалықтар
28.09.2025
ҚТЖ басшылығы Астана-1 вокзалының жөндеу жұмысымен танысты
Жаңалықтар
27.09.2025
Құрметті теміржолшы «Құрмет» орденімен марапатталды
Жаңалықтар
27.09.2025
ТХКБ-ны бірлесе дамыту жайы талқыланды
Жаңалықтар
27.09.2025
ҚТЖ-да «HR – өндіріс серпіні» стратегиялық HR-сессиясы өтті
Жаңалықтар
27.09.2025
Темір жолдар мен тағдырлар: Алматыда «Жолдар» телехикаясының түсірілімі басталды
Жаңалықтар
26.09.2025
Еліміздің теміржол көлігі жаңа деңгейге көтерілуде: ҚТЖ және Wabtec ауқымды әріптестікті іске қосты
Цифрландыру
26.09.2025
Бейнебақылау камерасына баға берсек...
Инфрақұрылым
26.09.2025
Астанада өткен форумда ұлттық жобалар сөз болды
Аймақтар
26.09.2025
Арыс-2 вокзалы қайта салынуда
Цифрландыру
26.09.2025
Цифрландырудан – жасанды интеллектке дейін
Аймақтар
26.09.2025
Шиелі вокзалы тарихи келбетін сақтай отырып жаңғыртылуда