«Болашақ» мұнай өңдеу зауыты Қарабатан станциясындағы тіршілікті жандандырды

Станция тынысы
21.12.2021, 11:08
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Қазіргі Карабатан станциясы бұрын бес-ақ адам жұмыс жасаған шағын ғана разъезд болатын. Сол маңнан Қашаған кен орнынан келген мұнайды өңдейтін «Болашақ» зауытының ашылуымен Қарабатанның бағы жанды. Ауқымды реконструкциялаудан өткен станция қайта түледі. Каспий теңізі қайраңының қазақстандық бөлігін игеру жобасының бірі болып табылатын зауыт қуаты оны пайдалануға бергеннен кейін тәулігіне 450 мың баррель немесе жылына 22,5 миллион тонна мұнайға жетеді. Мұнда мұнайды судан айыру және тұрақтандыру, меркаптаннан тазарту, тәжірибелік-өндірістік өңдеу кезінде сақтау және экспорттау жұмыстары жүргізіледі. Қуаты жылына 6,2 миллиард текше метр газ өңдеу жүйесі мұнайды күкірттен айыру, сығымдалған газды тауарлы деңгейге дейін даярлау жұмыстарына есептелген. Зауыт құрылысы басталған сәттен бастап-ақ Қарабатан станциясының атқарар жүгі артты. Зауыт құрылысымен 20500 адам айналысып, 56 000 тонна металл құрастырмалар, шикі және тауарлы мұнайды, сондай-ақ газды сақтайтын резервуарлардың 7 700 тонна құрыш құрастырмалары монтаждалды. Бұдан басқа әкімшілік ғимарат, жатақхана, асхана, т.б. көптеген нысандар салынды. Соған қажетті материалдың бәрі пойыз арқылы тасымалданып, станцияға жеткізілді. Ал 2013 жылы зауыт ашылғаннан кейін Қарабатан станциясының әлеуеті бұрынғыдан да арта түсті. Зауыт толық қуатымен жұмысын бастаған шақта станция арқылы алыс шет елдерге күкірт вагондар арқылы тасымалдана бастады. Онда күні бүгінге дейін Кавказ, Ресей теміржолдары арқылы жөнелтілуде. Қазіргі уақытта станциядан күніне 60 вагон күкірт тиеліп, жөнелтіледі. Мұнай-химиялық заттарды өңдейтін екінші зауыт ашылып, Карабатан станциясынан оған күніне 30 вагон жүк түсірілуде. Станцияда қазіргі уақытта 11 жол торабы бар және «Болашақтағы» 2 зауыттың әрқайсысына жол тартылған. Вагондар уақытылы беріліп, жұмыстың тоқтаусыз жүруіне теміржолшылар да мүдделі. Айлық жоспар толық орындалып, жұмыс пандемия кезінде де тоқтамаған. Бүгінгі таңда 3-ші класты станция тек өндірістік бекет болып саналады, тұрғындары 2018-2019 жылдары түгелдей Атырау қаласына көшірілді.

Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты