Қазақстан темір жолы саласына енгізілген цифрлық бағдарламалар

Цифрландыру
27.06.2019, 13:24
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Цифрландыру Қазақстан темір жолы саласына да сәтті түрде енгізіліп келе жатқан тиімді цифрлық бағдарламалар баршылық. Қағазбастылықтан арылу, жұмыс барысына қатысты мәлімет пен есептерді, маңызды құжаттарды рәсімдеу, оларды архивте сақтау, т.б. қызметтерді цифрландыру жүйесіне көшіру – уақыт талабы. 

Мысалы, Шымкент жол бөлімшесінде 2010 жылдан бері қолданыстағы ГИД Урал жүйесі жайлы айтар болсақ, тиімділігі сөзсіз, бірақ жетілдіруді қажет ететін тұстары да бар. Шымкент-Түлкібас учаскесінде атқарылған қозғалыстардың кестесін түзу үшін «Неман» орталықтандырылған диспетчерлік жүйесі арқылы СОБ құрылғысына сигнал келіп түседі. Алайда бұл жүйе қалған учаскелердегі пойыздардың қозғалысы туралы толық нақты мәліметтерді бере алмай отыр. Сонымен қатар, пойыздар қозғалысының орындалған кестелерін қағазсыз технологияға көшуге де біраз кедергілер келтіріп тұрған көрінеді. Қалған учаскелерде орталықтандырылған диспетчерлік жүйенің микропроцессоры пайдаланылмайды, сол себепті АСОУП жүйесінің мәліметі пайдаланылады.

Осы мақсатта НОДГП-9 пойыздардың қозғалысын қағазсыз жүргізу технологиясының кестесін енгізу үшін жұмыс тобын құрды. Көп ұзамай ГИД Урал жүйесі 32 жұмыс орнына қосылды. Атап айтқанда, диспетчерлік аппарат, ОРО бөлімі, АСУ, ПС, техбөлім, Арыс-1, Түркістан, Қазығұрт, Шымкент, Қызылсай, Түлкібас станцияларындағы қозғалыс қауіпсіздігі қызметтері цифрлық жүйеге қосылды.

ГИД Урал пойыз диспетчерлері жұмысты өткелдегі толаскез барысында жүргізеді. Алайда АБЖ бөлімінің басшысы Әскер Бақбергеновтің айтуынша, бұл жұмыстар Түлкібас пен Шымкент аралығында ғана жүзеге асырылады, ал қалған станциялардан СОБ-тан ГИД Урал жүйесіне сигнал келіп түспейді, ол үшін жоғарыда атап өткеніміздей, өзге станцияларға заманауи микропроцессор жүйесін орнату қажет екен.

«Қазіргі таңда ГИД Урал жүйесі ДУ-2, ДУ-3 журналы формасында жұмыстар жүргізуде. Ал есептерді журналға қолмен жазу уақыт өте келе ысырылып, барлығы да электронды форматқа ауысатыны сөзсіз», - дейді бөлім басшысы Әскер Әлімқанұлы.

«Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясы 2020 жылға дейін ШымкентҚазығұрт, Арыс-Түркістан, АрысСарыағаш, Шымкент-Арыс учаскелеріне МП АСДЦ жүйесін енгізуді жоспарлап отырған көрінеді.

Айта кетейік, 2017 жылы желтоқсанда Түлкібас, Қызылсай, Шымкент, Арыс-1 станцияларына АРМ ДСП жүйесі іске қосылған болатын.   

Қауіпсіздік
03.12.2024
Қызылордада шұғыл тежеу екі есе өсті
Аймақтар
03.12.2024
Тараз торабындағы келелі кеңес
Аймақтар
03.12.2024
Атырау теміржолында «Қыс-2024» оқу-жаттығуы өтті
Спорт
03.12.2024
Ақтөбеде теміржолшылар арасында спорттық сайыстар өтті
Аймақтар
03.12.2024
Семейлік теміржолшыларға жаңа автокөліктер пайдалануға берілді
Аймақтар
03.12.2024
«Кіші Түрксіб» іске қосылды
Жаңалықтар / Мұрағат
03.12.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №102 03 желтоқсан 2024 жыл
Жүк тасымалы
02.12.2024
Қараша айында ҚТЖ желісі бойынша 1,4 млн тоннадан астам биылғы астық тиелді
Сұхбат
02.12.2024
Сәкен Рахметов: «Ілкімді істер де көп, жетістіктер де жеткілікті»
Аймақтар
02.12.2024
Үздіктер анықталды
Жаңалықтар
02.12.2024
Тепловоздардың отын шығынын азайту режимі әзірленуде
ҚТЖ келбеті
02.12.2024
Мықты маман қашанда алғысқа лайық!
Жаңалықтар
02.12.2024
Желтоқсан айындағы мереке күндері қосымша пойыздар қатынайды
Жаңалықтар
29.11.2024
Олжас Бектенов локомотив құрастыру зауытына барды
Инфрақұрылым
29.11.2024
Мойынты паркін қалпына келтіру жұмыстары жүргізілуде
Жаңалықтар
29.11.2024
ҚТЖ-да жолдың материалдарын ұрлау жиілеп кетті
Әлеумет
29.11.2024
«Саламатты Қазақстан» пойызы Жамбыл облысында
Әлеумет
29.11.2024
Өз тіліңді құрметте...
Жүк тасымалы
29.11.2024
ҚТЖ: транзиттік әлеуетті дамытуға мүдделі
ҚТЖ келбеті
29.11.2024
Білікті маманның жетістігі мол