МДК диагностиканың нәтижелері

Цифрландыру
23.11.2020, 20:55
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Мобильді диагностиканың маңызы зор

Биыл 10 айда кешен арқылы шамамен 222 000 км жолға диагностика жүргізілді, соның барысында 1200-ден астам өткір ақаулы рельс анықталды.

Жаңа МДК-дер былтыр іске қосылғалы бері түйіспесіз жолдың істен шығар алдындағы жағдайын талдау және бақылау бойынша КАПС-БП бағдарламалық қамтамасыз ету жобасы енгізілді. Соның жұмысының нәтижесінде 2019 жылдың мамыры мен 2020 жылдың қазан айы аралығында жолдың істен шығар алдындағы жарамсыздығымен 1335-тен жері және 20 мүлдем пайдалануға болмайтын тұсы анықталды. Бұл нәтижелер рельс бунақтарына күш түсіп тұрған жерлерді уақытылы анықтап, оларды жоюға мүмкіндік берді. 

МДК енгізу бойынша жоба аясында регистраторы жоқ алынбалы қостінді ақаутапқыштарды кезең-кезеңімен оңтайландыру, әрі қарай жол шаруашылығын диагностикалаудың жаңа жүйесіне көшу қарастырылған. Бүгінде сондай ақаутапқыштардың ескілері, ақаутапқыш арбалары операторларының штаты, жол өлшегіш вагондар, сонымен қатар жол өлшегіш 5 вагон, 444 ақаутапқыш арба операторы оңтайландырылды. Бұл ретте бір айта кетерлігі – жұмысшылардың ешбірі де табыссыз қалмады. 144 жұмысшы Бағдарлама бойынша ерте зейнеткерлікке шықты, 162 жұмысшы басқа қызметтерге ауыстырылды. 15 жұмысшымен зейнеткерлік жасына байланысты және өз еркімен еңбек келісімшарты бұзылды. 

2020 жылдың соңына дейін 136 ақаутапқыш арбалары операторларының штатын оңтайландырудың үшінші кезеңін жүргізу жоспарлануда. 

Қорыта келгенде, заманауи мабильді диагностиканы (МДК) қолдана отырып темір жолды диагностикалаудың берер нәтижесі мол екендігіне көз жетті. Атап айтқанда, МДК жұмысының арқасында темір жол жағдайында бақылайтын параметрлерді арттыру есебімен пойыздар қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз етуді арттыруға, диагностика нәтижелерін өңдеу үдерісін автоматтандыруға мүмкіндік туды. Сонымен қатар түйіспесіз жолдың істен шығар алдындағы жағдайын анықтау және жер төсемдері жағдайын мониторингілеу үшін қосымша талдау бағдарламасын енгізуге септік етті. Оған қоса жол жағдайын өзгерту мониторингі және жол дистанцияларының да, мердігер ұйымдардың да тарапынан жүргізілетін барлық жөндеу жұмыстарының түрлерін бағалау мүмкін болды. 

МДК негізінде басымдықтарды дұрыс қойып, қысқамерзімді және ұзақ мерзімді жөндеуді жоспарлау, темір жолдағы тұрақты жұмысты қамтамасыз ету үшін жөндеу жұмыстарының технологиясын сақтау мүмкіндігі пайда болды. 

Жүк тасымалы
05.12.2025
«Достық – Алашаңқай» түйіспесі арқылы тасымалдау 6% өсті
Қауіпсіздік
05.12.2025
Мақсат – қауіпсіздік мәдениетін арттыру
Аймақтар
05.12.2025
Қызылордада теміржол автоматикасын жетілдіру жолдары қаралды
Жүк тасымалы
05.12.2025
Транскаспий дәлізі бойынша Қытайдан келетін транзит 12%-ға артты
Аймақтар
05.12.2025
Қандыағашта «Үздік вагон қараушы» анықталды
Жаңалықтар
05.12.2025
ҚТЖ-да WorldSkills Kazakhstan 2025 аясында локомотивті басқару конкурсы басталды
Жаңалықтар / Мұрағат
05.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №101 05 желтоқсан 2025 жыл
Қауіпсіздік
04.12.2025
Жамбылда зілзала кезіндегі іс-қимыл пысықталды
Жүк тасымалы
04.12.2025
Журналистерге өзбек шекарасындағы астық экспортының логистикасы көрсетілді
Қауіпсіздік
04.12.2025
Өрт кезіндегі әрекет
Спорт
04.12.2025
Үздік үштік анықталды
Жаңалықтар
04.12.2025
Пойызда төбелес шығарған азамат қоғамдық жұмысқа тартылды
Жүк тасымалы
03.12.2025
Чунцин – Будапешт бағыты бойынша тұрақты жүк тасымалы басталды
Жүк тасымалы
03.12.2025
Жаңа бағыттар іске қосылады
Жолаушылар тасымалы
03.12.2025
14 желтоқсаннан бастап «Астана – Омбы» бағыты бойынша пойыз қатынайды
Инфрақұрылым
03.12.2025
2025 жылға арналған жолдарды жөндеу жоспары асыра орындалды
Жаңалықтар
02.12.2025
Цифрлық кешен бригадалардың өндірістік қауіпсіздігін және пойыздар қозғалысы қауіпсіздігін арттырады
Жүк тасымалы
02.12.2025
ҚТЖ желісі бойынша жүк тасымалдау 287,8 млн тоннаға жетті
Жаңалықтар
02.12.2025
Өзара сенім мен ынтымақтастық жолында
Сұхбат
02.12.2025
Басты міндет – қауіпсіз еңбек жағдайын қалыптастыру