Жол жөндеу бойынша жаңа әдістерді енгізген білікті маман

Инфрақұрылым
19.08.2022, 11:05
Суретті түсірген автор
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

  Еңбек майданына жол монтері болып кірген Амангелді, міне, отыз жыл осы саланың барлық ыстық-суығын бастан кешіп келеді. Теміржол – талайды шыңдаған сала. Оның темірдей тәртібіне бойұсынып, қиындығына шыдай білгендер қарапайым жұмысшыдан сатылай өсіп, басшылық лауазымға көтерілуі – сол адал еңбектің өтеуі.

 1993 жылы Алматы темір жол көлігі инженерлері институтын темір жол құрылысы, жол және жол шаруашылығы мамандығы бойынша бітіріп, Ганюшкино жол дистанциясына жұмысқа келген Амангелді Рахмеденов ол кезде 23 жастағы жас жігіт еді. Жұмысты ең төменгі сатыдан бастап, алдымен жол монтері болып істеді, сосын екі жыл жол шебері, аға жол шебері, учаске бастығы болып еңбегі мен тәжірибесіне орай сатылай көтерілді.  

Жол шаруашылығының ішкі «кухнясын» толықтай меңгеріп, жүздеген шақырымға созылған темір жолдардың сапасын сақтау, станция аралығын және станцияның ішкі жолдарын күтіп-баптаудың барлық тәсілдерін меңгергенше он шақты жыл өтті.  

 – Ол кезде көп жұмыстар қол мен жасалады, қазіргідей автобұғаттау, электрлендірілген орталық дегендер әлі енгізіле қоймаған. Көп жерлерде ескі рельстер, олардың бір-біріне түйіскен жерлерін уақытында балқытып, теңестіріп отырмаса, пойыздардың жүрісіне де, дүмпу әсерінен жол құрылысына да кері әсерін тигізеді. Күрделі не орташа жөндеуді қажет ететін жол телімдері көп болды, жол жөндеу құрал-жабдықтарының жетіспей жататын кездері де аз емес. Міне, осындай жағдайларды бастан өткізе жүріп жұмыс істедік, – дейді Амангелді Мәдениетұлы.    2002 жылы Ганюшкино жол дистанциясының бас инженері болып тағайындалған тәжірибелі маман, арада тағы жеті жыл өткен соң, 2009-2014 жылдар аралығында дистанция директоры болып бір кездері еңбек жолын бастаған ұжымды басқарды.  

Бұл кезде жол жөндеу бойынша машиналар кешені пайдаланылып, технологиялық процесс жетілдіріле бастаған кез. Жол шаруашылығына канадалық Oliver Wyman әдісі енгізіле бастаған тұс. Амангелді Рахмеденов жолшылар   ұжымының басшысы ретінде осы әдістің өндіріске енгізілуіне өз үлесін қосты. Бұл әдістің артықшылығы адам ресурстарына мейлінше аз салмақ түсіріп, басымдылықты техникамен сапалы жұмыс жасауға бөлу болды. Ауыр жүктерді көтеріп түсіруге арналған КЖ-562 маркалы кран өндіріске қосылды. Франциялық «Жейсмар» фирмасының қол еңбегін жеңілдететін механикаландырылған рельстескіш, рельскескіш құралдары пайда болды. Жол жөндеушілер үшін таптырмас жабдық. Австриялық техникалар, ДУОМАТ, ДГС, ПБР машиналарымен жүздеген шақырым жол жөнделді. Бөлімше бойынша негізгі бағыттардың бәрінде рельстер жаңаланды. Пойыздар қозғалысы әлдеқайда қауіпсіз де сенімді бола түсті.  

2014-2019 жылдары жол ревизоры болып, бөлімшеге қарасты теміржолдың қауіпсіздігі мен күтіміне жауапты болған Амангелді Мәдениетұлы 2020 жылы Атырау магистральдық желі бөлімшесінің бас инженері болып тағайындалып, күні бүгінге дейін жемісті қызметін жалғастырып келеді. Биылғы Көлік қызметкерлері күніне орай саланың мәртебелі марапатына ие болып, «Құрметті теміржолшы» атанды.  

 

Жаңалықтар
18.09.2024
ЖОО студенттері ҚТЖ-да тағылымдамадан өтеді
Жаңалықтар
18.09.2024
Орта Азия елдерінің басшылары мен ГФР канцлері Транскаспий дәлізін дамытуға келісті
Әлемде
18.09.2024
Қытайда теміржол желісінің ұзындығы 160 мың шақырымға жетті
Жүк тасымалы
18.09.2024
ҚТЖ желісімен биыл 5,2 млн тоннадан астам астық тасымалдады
Жаңалықтар
17.09.2024
Еліміздің транзиттік әлеуетін арттыру керек - ғалымдар
Жаңалықтар
17.09.2024
Әлемдік рекордты жаңартқандар
Спорт
17.09.2024
«Қазпрофтранс-2024»: Құрық порты – жеңімпаз атанды
Аймақтар
17.09.2024
«Қазкөліккәсіп» ҚБ төрағасы «Түрксіб-Семей» мұражайында болды
Инфрақұрылым
17.09.2024
Жамбыл бөлімшесі бес жылда 193 шақырым жолды күрделі жөндеуден өткізді
ҚТЖ келбеті
17.09.2024
Майталман жолшы рельсті қандай әдіспен ауыстырып жатқандарын айтып берді
Жаңалықтар
17.09.2024
Желілік деңгейде олимпиада өтті
Жаңалықтар
17.09.2024
"Қазтеміртранс" АҚ паркі жаңа жартылай вагондармен толықты
Жаңалықтар / Мұрағат
17.09.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №79 17 қыркүйек 2024 жыл
Жаңалықтар
16.09.2024
«Үздіктер алаңы» – мамандарды дамыту бағдарламасы (Фото)
Аймақтар
16.09.2024
Сыр елінде жалғасқан сапар
Спорт
16.09.2024
Күзет қырандары жеңіске жетті
Станция тынысы
16.09.2024
Сексеуіл станциясында жұмысшыларға еңбек жағдайы жасалуда
Жолаушылар тасымалы / Апта саны
16.09.2024
Осы жазда ҚТЖ пойыздарымен 4 млн-нан астам жолаушы тасымалданды
Жаңалықтар
13.09.2024
ТХКБ-ның жаңа рекорды - Ақтау портына 200-ші контейнерлік пойыз келді
Жаңалықтар
13.09.2024
Достық - Мойынты учаскесінде екінші жолдардың ауқымды құрылысы жоғары қарқынмен жалғасуда