Жол жөндеу бойынша жаңа әдістерді енгізген білікті маман

Инфрақұрылым
19.08.2022, 11:05
Суретті түсірген автор
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

  Еңбек майданына жол монтері болып кірген Амангелді, міне, отыз жыл осы саланың барлық ыстық-суығын бастан кешіп келеді. Теміржол – талайды шыңдаған сала. Оның темірдей тәртібіне бойұсынып, қиындығына шыдай білгендер қарапайым жұмысшыдан сатылай өсіп, басшылық лауазымға көтерілуі – сол адал еңбектің өтеуі.

 1993 жылы Алматы темір жол көлігі инженерлері институтын темір жол құрылысы, жол және жол шаруашылығы мамандығы бойынша бітіріп, Ганюшкино жол дистанциясына жұмысқа келген Амангелді Рахмеденов ол кезде 23 жастағы жас жігіт еді. Жұмысты ең төменгі сатыдан бастап, алдымен жол монтері болып істеді, сосын екі жыл жол шебері, аға жол шебері, учаске бастығы болып еңбегі мен тәжірибесіне орай сатылай көтерілді.  

Жол шаруашылығының ішкі «кухнясын» толықтай меңгеріп, жүздеген шақырымға созылған темір жолдардың сапасын сақтау, станция аралығын және станцияның ішкі жолдарын күтіп-баптаудың барлық тәсілдерін меңгергенше он шақты жыл өтті.  

 – Ол кезде көп жұмыстар қол мен жасалады, қазіргідей автобұғаттау, электрлендірілген орталық дегендер әлі енгізіле қоймаған. Көп жерлерде ескі рельстер, олардың бір-біріне түйіскен жерлерін уақытында балқытып, теңестіріп отырмаса, пойыздардың жүрісіне де, дүмпу әсерінен жол құрылысына да кері әсерін тигізеді. Күрделі не орташа жөндеуді қажет ететін жол телімдері көп болды, жол жөндеу құрал-жабдықтарының жетіспей жататын кездері де аз емес. Міне, осындай жағдайларды бастан өткізе жүріп жұмыс істедік, – дейді Амангелді Мәдениетұлы.    2002 жылы Ганюшкино жол дистанциясының бас инженері болып тағайындалған тәжірибелі маман, арада тағы жеті жыл өткен соң, 2009-2014 жылдар аралығында дистанция директоры болып бір кездері еңбек жолын бастаған ұжымды басқарды.  

Бұл кезде жол жөндеу бойынша машиналар кешені пайдаланылып, технологиялық процесс жетілдіріле бастаған кез. Жол шаруашылығына канадалық Oliver Wyman әдісі енгізіле бастаған тұс. Амангелді Рахмеденов жолшылар   ұжымының басшысы ретінде осы әдістің өндіріске енгізілуіне өз үлесін қосты. Бұл әдістің артықшылығы адам ресурстарына мейлінше аз салмақ түсіріп, басымдылықты техникамен сапалы жұмыс жасауға бөлу болды. Ауыр жүктерді көтеріп түсіруге арналған КЖ-562 маркалы кран өндіріске қосылды. Франциялық «Жейсмар» фирмасының қол еңбегін жеңілдететін механикаландырылған рельстескіш, рельскескіш құралдары пайда болды. Жол жөндеушілер үшін таптырмас жабдық. Австриялық техникалар, ДУОМАТ, ДГС, ПБР машиналарымен жүздеген шақырым жол жөнделді. Бөлімше бойынша негізгі бағыттардың бәрінде рельстер жаңаланды. Пойыздар қозғалысы әлдеқайда қауіпсіз де сенімді бола түсті.  

2014-2019 жылдары жол ревизоры болып, бөлімшеге қарасты теміржолдың қауіпсіздігі мен күтіміне жауапты болған Амангелді Мәдениетұлы 2020 жылы Атырау магистральдық желі бөлімшесінің бас инженері болып тағайындалып, күні бүгінге дейін жемісті қызметін жалғастырып келеді. Биылғы Көлік қызметкерлері күніне орай саланың мәртебелі марапатына ие болып, «Құрметті теміржолшы» атанды.  

 

Әлеумет
15.01.2025
2025 – жұмысшылар жылы
Әлемде
15.01.2025
Қытай-Қырғызстан-Өзбекстан темір жолының құрылысы ресми түрде басталды
Жаңалықтар
14.01.2025
ҚТЖ негізгі бағдарлар бойынша контейнерлік тасымалдауды дамытады
Жаңалықтар
14.01.2025
ҚТЖ-да 2024 жылғы қозғалыс қауіпсіздігі бойынша қорытынды шығарылды
ҚТЖ келбеті
14.01.2025
Темір жол бойында өткен жарты ғасырлық ғұмыр
Сұхбат
14.01.2025
Мақсат – күзет қызметінің оң имиджін қалыптастыру
Жүк тасымалы
14.01.2025
Транзиттік әлеует айқын
Жаңалықтар / Мұрағат
14.01.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №2 14 қаңтар 2025 жыл
Аймақтар
13.01.2025
Мұғалжар асуында темір жол айналасын кеңейту жұмыстары аяқталды
Жаңалықтар
13.01.2025
Павлодар конструкторлық-сынақ орталығында жаңа өндіріс игерілді
Аймақтар
13.01.2025
Ұжымдағы бірлік
Жүк тасымалы
13.01.2025
Желтоқсан айында былтырғы астықты тасымалдау 63%-ға өсті
Әлеумет
13.01.2025
Теміржолшылар Мәжіліс депутатымен кездесті
Аймақтар
13.01.2025
Қысқы қызмет көрсету жұмыстары штаттық режимде жүріп жатыр
Аймақтар
13.01.2025
Мақатта перрон салынды
Әлемде
13.01.2025
Францияда екі пойыз соқтығысты
Жаңалықтар
10.01.2025
Президент «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ басқарма төрағасы Нұрлан Сауранбаевты қабылдады
Аймақтар
10.01.2025
ҚТЖ қызметкерлер үшін заманауи автобустар сатып алды
Жаңалықтар
10.01.2025
Пойыз тамбурының әйнегін сындырған мас жолаушы айыппұл арқалады
Жолаушылар тасымалы
10.01.2025
Қазақстан мен Өзбекстан жолаушылар тасымалы саласында серіктестікті нығайтуда