Жол жөндеу бойынша жаңа әдістерді енгізген білікті маман

Инфрақұрылым
19.08.2022, 11:05
Суретті түсірген автор
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

  Еңбек майданына жол монтері болып кірген Амангелді, міне, отыз жыл осы саланың барлық ыстық-суығын бастан кешіп келеді. Теміржол – талайды шыңдаған сала. Оның темірдей тәртібіне бойұсынып, қиындығына шыдай білгендер қарапайым жұмысшыдан сатылай өсіп, басшылық лауазымға көтерілуі – сол адал еңбектің өтеуі.

 1993 жылы Алматы темір жол көлігі инженерлері институтын темір жол құрылысы, жол және жол шаруашылығы мамандығы бойынша бітіріп, Ганюшкино жол дистанциясына жұмысқа келген Амангелді Рахмеденов ол кезде 23 жастағы жас жігіт еді. Жұмысты ең төменгі сатыдан бастап, алдымен жол монтері болып істеді, сосын екі жыл жол шебері, аға жол шебері, учаске бастығы болып еңбегі мен тәжірибесіне орай сатылай көтерілді.  

Жол шаруашылығының ішкі «кухнясын» толықтай меңгеріп, жүздеген шақырымға созылған темір жолдардың сапасын сақтау, станция аралығын және станцияның ішкі жолдарын күтіп-баптаудың барлық тәсілдерін меңгергенше он шақты жыл өтті.  

 – Ол кезде көп жұмыстар қол мен жасалады, қазіргідей автобұғаттау, электрлендірілген орталық дегендер әлі енгізіле қоймаған. Көп жерлерде ескі рельстер, олардың бір-біріне түйіскен жерлерін уақытында балқытып, теңестіріп отырмаса, пойыздардың жүрісіне де, дүмпу әсерінен жол құрылысына да кері әсерін тигізеді. Күрделі не орташа жөндеуді қажет ететін жол телімдері көп болды, жол жөндеу құрал-жабдықтарының жетіспей жататын кездері де аз емес. Міне, осындай жағдайларды бастан өткізе жүріп жұмыс істедік, – дейді Амангелді Мәдениетұлы.    2002 жылы Ганюшкино жол дистанциясының бас инженері болып тағайындалған тәжірибелі маман, арада тағы жеті жыл өткен соң, 2009-2014 жылдар аралығында дистанция директоры болып бір кездері еңбек жолын бастаған ұжымды басқарды.  

Бұл кезде жол жөндеу бойынша машиналар кешені пайдаланылып, технологиялық процесс жетілдіріле бастаған кез. Жол шаруашылығына канадалық Oliver Wyman әдісі енгізіле бастаған тұс. Амангелді Рахмеденов жолшылар   ұжымының басшысы ретінде осы әдістің өндіріске енгізілуіне өз үлесін қосты. Бұл әдістің артықшылығы адам ресурстарына мейлінше аз салмақ түсіріп, басымдылықты техникамен сапалы жұмыс жасауға бөлу болды. Ауыр жүктерді көтеріп түсіруге арналған КЖ-562 маркалы кран өндіріске қосылды. Франциялық «Жейсмар» фирмасының қол еңбегін жеңілдететін механикаландырылған рельстескіш, рельскескіш құралдары пайда болды. Жол жөндеушілер үшін таптырмас жабдық. Австриялық техникалар, ДУОМАТ, ДГС, ПБР машиналарымен жүздеген шақырым жол жөнделді. Бөлімше бойынша негізгі бағыттардың бәрінде рельстер жаңаланды. Пойыздар қозғалысы әлдеқайда қауіпсіз де сенімді бола түсті.  

2014-2019 жылдары жол ревизоры болып, бөлімшеге қарасты теміржолдың қауіпсіздігі мен күтіміне жауапты болған Амангелді Мәдениетұлы 2020 жылы Атырау магистральдық желі бөлімшесінің бас инженері болып тағайындалып, күні бүгінге дейін жемісті қызметін жалғастырып келеді. Биылғы Көлік қызметкерлері күніне орай саланың мәртебелі марапатына ие болып, «Құрметті теміржолшы» атанды.  

 

Жаңалықтар
16.10.2025
ҚТЖ-да жапондық Riken KOGYO компаниясы өкілдерімен кездесу өтті
Аймақтар
16.10.2025
Жамбылда экологиялық акция жалғасуда
Трансформация
16.10.2025
Тепловоздарды автоматтандыру процесі үздіксіз жүруде
Аймақтар
16.10.2025
Түбекке су жаңа тепловоздар келді
Қауіпсіздік
16.10.2025
Атырауда биыл 417 рет шұғыл тежеу қолданылған
Жаңалықтар
16.10.2025
ҚТЖ, ГТЖ және қазақстандық экспорттаушылар жаңа мүмкіндіктерді талқылады
Жаңалықтар
16.10.2025
ҚТЖ Жас кадрлар резервіне іріктеу жариялайды
Жаңалықтар
16.10.2025
Қара теңіз бен Каспий арасында жаңа контейнерлік бағыт іске қосылатын болды
Жаңалықтар
15.10.2025
«Заң және Тәртіп» фотокөрмесі: Астанада көлік полициясының қызметі таныстырылды
Жаңалықтар
15.10.2025
ҚТЖ-да «Тәлімгерлік институты» жобасы іске қосылды
Жаңалықтар
15.10.2025
Олжас Бектенов «Алматы айналма теміржолы» және «Достық – Мойынты» учаскесі бойынша тапсырмалар берді
Жүк тасымалы
15.10.2025
Орталық Азия арқылы өтетін транзит көлемі 70%-ға артты
Жаңалықтар
15.10.2025
Пойызбен жүрудің артықшылықтары: саяхаттың ең байсалды түрі
Аймақтар
15.10.2025
Адал еңбек өтеуі – абыройлы демалыс
Жаңалықтар
15.10.2025
Бакуде Қазақстан мен Әзербайжан Орта дәлізді дамыту барысын талқылады
Жаңалықтар
15.10.2025
Достық-Мойынты учаскесінде жаңа энергия объектілері пайдалануға берілді
Жолаушылар тасымалы
15.10.2025
ҚТЖ пойыздарды қысқы маусымға дайындауда
Қауіпсіздік
15.10.2025
Теміржолда тәртіп бұзғандар жазаланды
Жаңалықтар
14.10.2025
Үздік теміржолшылардың суреттері ҚТЖ ғимаратының LED-экранынан көрсетілді
Жаңалықтар
14.10.2025
Қоғамдық тыңдау өтті