Вокзалдар қалай жаңғыртылуда?

Инфрақұрылым
23.09.2025, 08:23
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Қазір елімізде 301 вокзал болса, соның ішінде жаңадан салынған 20-25 вокзал жөндеуді қажет етпейді, ал қалғанына күрделі жөндеу жұмыстары керек. Жарамсыз болып қалған бірқатары сүріліп, орнына жаңасын салу қажет. Бұл жұмыстарды 2 жылда атқару жоспарланған.

«Магистраль» сарапшылар форумы алаңында «Вокзалдар – елдің айнасы: жолаушылар үшін олардың келбеті қалай өзгереді?» тақырыбында пікірталас өтті. Іс-шара барысында вокзалдарды жаңғырту ісі қалай жүзеге асып жатқаны талқыланды.  

– Бұл бүгінде өте өзекті тақырып. Вокзалдардың көбі өткен ғасырдың 50-жылдарында тұрғызылған. Сондықтан тозу деңгейі де жоғары. Оларға бұған дейін түрлі деңгейде жөндеу жұмыстары жүргізіліп келді. Дегенмен бүгінгідей ауқымды жаңғырту жұмыстары бұрын-соңды болмаған. Осы жылға дейін аталған вокзалдардың тоғызы жергілікті атқарушы биліктің құзырында болып келді. Оның үшеуі, яғни Шымкент, Екібастұз және Павлодар вокзалдары жөндеуден өткен. Олар әлі де сол әкімдіктерге қарайды. Қалған алтауы сенімгерлікпен ҚТЖ-ға өтті. Жаңғырту жұмыстары халықаралық стандарттарға сай жүргізіледі. Қазіргі вокзалдардың көбі сол талаптарға сай келмейді, соның бәрі реттеледі, – деді «ҚТЖ» ҰК» АҚ вокзал шаруашылығын пайдалану және дамыту жөніндегі атқарушы директоры Жұбан Көрпебаев.  

Жаңғырту жұмыстары екі кезеңге бөлініп жүргізіледі, бірінші кезеңінде 125 вокзал, екінші кезеңінде 152 вокзал жөнделеді. Бірінші кезеңде вокзалдар туристік, тозу деңгейі, жолаушылар ағыны бойынша ерекшеліктеріне қарай жөнделеді.  

– Барлық вокзалдар жұмыс біткен соң мемлекеттік сараптамадан өтеді. Сондықтан мердігер ұйымдарға қойылатын талап та жоғары. Жөндеу жұмыстарын жобалау вокзалдарды салудың бірыңғай стандарттарына қарай жасалады, әр өңірдің бірегейлігі де ескеріледі. Вокзалдардың ішінде мемлекеттік тарихи ескерткіштер қатарына кіретін ғимараттар да бар, оларға бөлек реставрациялау компаниялары қызмет көрсетеді, – дейді «ҚТЖ» ҰК» АҚ құрылыс жөніндегі басқарушы директоры Марат Искалиев.

 

Жолаушылар тасымалы
23.09.2025
Ұлттық тасымалдаушы «Поттер пойызын» іске қосады
Қауіпсіздік
23.09.2025
Жамбылда пойыз бен көліктің соқтығысуы жиілеп кетті
Қауіпсіздік
23.09.2025
Жыл басынан бері темір жол бойында 26 адам қаза тапқан
Жаңалықтар
23.09.2025
ҚТЖ мен Wabtec 4,2 млрд долларлық ірі келісімге қол қойды
Аймақтар
23.09.2025
Семей ЖТ бөлімшесінде күзгі комиссиялық бақылау басталды
Инфрақұрылым
23.09.2025
Вокзалдар қалай жаңғыртылуда?
Жаңалықтар
23.09.2025
ҚТЖ-да Абай Құнанбайұлының 180 жылдығына орай әдеби кеш өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №77 23 қыркүйек 2025 жыл
Қауіпсіздік
22.09.2025
Қауіпсіздікті сақтау – өміріңді сақтау
ҚТЖ келбеті / Бейнелер
22.09.2025
Теміржолшы қазақ тіліннен сабақ беріп жүр
Әлеумет
22.09.2025
Теміржолшылар экологиялық акцияға қатысты
Жаңалықтар
22.09.2025
Биыл «ҚТЖ» отандық жеткізушілермен 87,6 млрд теңгеге келісімшарттар жасасты
Жаңалықтар
22.09.2025
Қазақстан Азия-Тынық мұхиты аймағы нарығына шығуға ниетті
Әлеумет
22.09.2025
Бала қиялындағы болашақ
Жолаушылар тасымалы
22.09.2025
100-ден астам қазақстандық «Jibek Joly» туристік пойызымен жолға шықты
Жаңалықтар
20.09.2025
Елордалық 500 теміржолшы жалпы қалалық сенбілікке қатысты (Фото)
Жаңалықтар
20.09.2025
Wabtec АҚШ-тан тыс жерде алғаш рет дизель қозғалтқыштарын өндіруді Қазақстанда іске қоспақ
Жүк тасымалы
19.09.2025
Астық тасымалының жартысына жуығы Ақмола облысына тиесілі
Әлеумет
19.09.2025
«Саламатты Қазақстан» пойызы Алтай ауданына келді
Жаңалықтар
19.09.2025
ҚТЖ-да отандық тауар өндірушілермен дөңгелек үстел өтті