Атакәсіпті жалғастырушы арыстық машинист 25 жылдан бері пойыз жүргізіп келеді

ҚТЖ келбеті
15.03.2022, 12:20
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Арыс локомотив пайдалану депосының аға электровоз машинисі Қуатбек Әбілдаевтың темір тұлпарды тізгіндегеніне аттай 25 жыл өтіпті. Өз кәсібін жақсы көреді, сондықтан ширек ғасыр локомотив жүргізуден жалыққан емес.

Оның айтуынша, машинист болудың қиындығы өз алдына, жүйкеге түсетін салмақ, денсаулыққа зияны да бар. Неге десеңіз, электровоз – 27 мың вольт ток көзі қосулы тұрған сымдардың ортасында жүреді. Қуатбек Мықтыбекұлы бұл салаға орта жолдан қосылмаған. Оның атасы, әкесі, ағалары, қысқасы, әулеттің бәрі түгел дерлік теміржолшылар. Атакәсіпке айналғалы қашан.

– Осы жиырма бес жылда қанша мың км жол жүргенімізді кім санапты, жақсыны да, жаманды да көрдік, қауіп пен қатер де қатар жүреді. Талай рет мал басып, тіпті адам басып кеткен жағдайлар да кездесті. Мал қағып кеткен кезде пойызды шұғыл тежеп, жолдан алып тастаймыз. Содан соң артымызда келе жатқан өзге машинистерге рациямен хабарлап кетеміз. Кейде жол үстіне бөгде зат қойып кететін қаскүнемдер болады. Бірде сондай затты көмекшіміз екеуміз алып тастауға шамамыз келмей жақын маңда жүрген жолшыларды көмекке шақырдық, – дейді машинист.

Қуатбеков бүгінгі таңда машинистердің жалақысы жақсы көтеріліп жатқанын, ол қиындығы мен қауіп-қатері көп атқарып жатқан еңбектеріне сай екенін айтып өтті.

– Мен үшінші класты машиниспін. Егер Таразға баратын болсақ – 10-11 сапар, оңтүстік Сарыағашқа баратын болсақ 15-17 сапар жасаймын. Осы аралықтағы жолды әрбір қадамына дейін жаттап алғам десем болады, қай жерде жылдамдықты арттыру, қай жерде төмендету – бәрі санада жазулы тұр. Кедір-бұдыр жолдарда электровоздың жылдамдығын азайтамыз, тура жолда   көтереміз. Бұйырса, 57 жаста салалық зейнеткерлікке шығамын деген ойдамын, оған дейін денсаулық жетіп тұрса, еңбек еткенге не жетсін, – дейді кейіпкеріміз.

Машинистің айтуынша, Қазақстанның теміржолдары негізінен сапалы, дегенмен арасында сапасы төмен телімдер де бар, олар жолшылардың күтіміне байланысты. Жақсы күтім болса – қауіпсіз, нашар болса – қауіпті.

Жүк тасымалы / Инфографика
21.11.2025
10 айда темір жол көлігімен 220 млн тоннадан астам жүк тасымалданды
Әлеумет
21.11.2025
Теміржолшылар түзету-білім беру мектебінің ашылуына қатысты
Жүк тасымалы
21.11.2025
Порттардың транзиттік әлеуеті таныстырылды
Инфрақұрылым
21.11.2025
Бұл – болашақ «Бақты» станциясы
Жолаушылар тасымалы
21.11.2025
«Алматы – Қостанай» бағытында жаңа «Тальго» пойызы жүреді
Жаңалықтар
21.11.2025
«Қонақжай қазақ бауырларға чоң рахмет»
Аймақтар
21.11.2025
Тыңнан түрен салған топ
Жаңалықтар / Мұрағат
21.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №97 21 қараша 2025 жыл
Әлеумет
20.11.2025
Бейнеу ауданында жаңа спорт кешені салынады: Әкімдік пен кәсіподақ өзара меморандумға қол қойды
Инфрақұрылым
20.11.2025
Макинск станциясы вокзалын жаңғырту аяқталды
Әлеумет
20.11.2025
Теміржолшыларға тұрмыстық құқық бұзушылықтың салдары мен алдын алу жолдары түсіндірілді
Станция тынысы
20.11.2025
Сексеуіл станциясы жүк тиеу жоспарын екі есе арттырды
Аймақтар
20.11.2025
Теміржолшылар депоны жасыл желекке бөледі
Аймақтар
20.11.2025
Теміржолшыларға алғашқы медициналық көмек пен азаматтық қорғаныс дағдылары үйретілді
Жаңалықтар
20.11.2025
ҚТЖ басшылығы Алматының айналасындағы айналма теміржол желісінің құрылысын тексерді
Жаңалықтар
19.11.2025
ҚТЖ Қытайда бірқатар құжаттарға қол қойылды
Жаңалықтар
19.11.2025
Экспорттаушылар Маңғыстау өңіріндегі порттар мен терминалдар инфрақұрылымымен танысты
Жаңалықтар
19.11.2025
«Бахты – Аягөз» теміржол жобасының іске асырылу барысы тексерілді
Жаңалықтар
19.11.2025
ҚХР-ға сапары аясында ҚТЖ халықаралық ынтымақтастықты нығайтуда
Жаңалықтар
19.11.2025
Dostyk Trans Terminal БҰҰ ЭСКАТО-ның құрғақ порттар жөніндегі үкіметаралық келісімінің тізіміне енгізілді