Өнертапқышқа өріс кең

ҚТЖ келбеті
19.03.2020, 13:05
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Жосалы мен Түркістан станциялары арасындағы телемеханикалық және автоматты байланыс құрылғыларына техникалық күтім және жөндеу жұмыстарының орындалуын бақылау және жұмыстан тыс қалған байланыс құрылғыларын жөндеп, техникалық күтім жасап, қайта жұмысқа қосу – Қызылорда белгі беру және байланыс дистанциясы орталық және диспетчерлік бақылау постының аға электромеханигі Нұрлан Жәнібековтің күнделікті жұмысы.

Сонымен қатар ол қарамағындағы диспетчерлік басқарудағы ауысым электромеханиктерінің күнделікті жұмысын үйлестіріп бақылап отырады. Ол – жұмыс жасайтын цехтың жұмыс өнімділігі 101,3 пайызды құрап отыр, демек, жүктелген міндеттемелердің барлығы артығымен орындалуда деген сөз.

– Нұрлан Жәнібеков дистанциядағы жұмысты үйлестіріп отырумен қатар, өте ізденгіш жан, рационализаторлық қозғалыстың қозғаушы күші десек болады. Өзге өңірлердегі әріптестеріне техникалық көмек беруге аттанатын да өзі. Мәселен, 2008 жылы байланыс құрылғыларын нормативтік жоспарға сай жетілдіріп дамыту мақсатында дистанцияның 26-бекетінде МПЦ «Диалог» жаңа құрылғысын қосуға атсалысты. Биыл Защита белгі беру және байланыс дистанциясында дәл осы МПЦ «Диалог» құрылғысын іске қосуға үлес қосып келеді. Сондықтан маманның әрбір өнертапқыштық қадамына біз тек қолдау білдіріп отырмыз, – дейді Қызылорда белгі беру және байланыс дистанциясының бастығы Әкімжан Қосанов.

Дистанциядағы байланыс құрылғыларын жөндеуде жаңа материалдар жетісе бермейтіні белгілі. Сондықтан жоқтан бар жасап, ескіні жамап-жасқап пойыздар қозғалысының қауіпсіздігін сақтауға мүмкіндік жасайтын теміржолшылар қай мекемеде де бар. Және олардың бұл еңбегін ұлттық компания ексерусіз қалдырмай, керісінше өнертапқыштық қозғалысқа кең өріс ашып, ынталандырып отырғаны теміржолшыларды қанаттандырып отырғаны талас тудырмайды.

Біздің бүгінгі кейіпкеріміз де жаңа құрылғы жасауға тосыннан келмегенін, оның жұмысын жақсарту мақсатында ізденісі, ескіні жаңалап, жұмыс жасау қажеттілігі туындағанда өзінің жаңашыл идеялары арқасында өнертапқыш атанғанын айтады. Яғни қажеттіліктен туындаған жаңалық тиісті бағасын алып, әріптестерінің игілігіне жарап, ең бастысы – пойыздардың қауіпсіз қозғалысын арттыруға сеп болса, мақсатының орындалғаны.

– Дистанцияда қолданыстағы байланыс құрылғыларының арасында тым ескілері де бар. Осы құрылғыларды жаңарту мақсатында өзімізге жүктелген жұмыстардың сапалы орындалуы үшін, құрылғылардың жұмыстан тыс қалмауы үшін іздендік, бірнеше нұқсада рационализаторлық ұсыныстар жасадық, бәрі өз күшімізбен, осындағы ұжыммен жүзеге асып жатқан шаралар, жалғыз менің еңбегім емес, – деді өнертапқыш маман.

Алматы теміржол көлігі инженерлері институтын 1986 жылы бітірген маман еңбек жолын Қызылорда белгі беру және байланыс дистанциясының Жалағаш станциясында СОБ электромеханигі болып бастаған күннен теміржол саласындағы темірдей тәртіпті сезінгенін айтады. Білімін өндіріске жұмсап, саланың бірнеше сатысында аянбай еңбек еткен жас маман сатылай көтеріліп СОБ учаскесінің инженері, КИП ДЦ цехының аға электромеханигі, Қызылорда электромонтаж пойызы техникалық бөлімінің басшысы қызметінде нәтижелі жұмыс атқара жүріп, дистанцияның орталық және диспетчерлік бақылау постының аға электромеханигі болып тағайындалады. Бұл өте жауапты жұмыс еді. Нұрлан Мирамұлы осыған дейін ТүркіменстанБолашақ жаңа телімінің Ақжайығында, Астана дөңесі құрылғыларының орнатылып іске қосылуында, Илецк станциясында ЭО постын өрттен кейін қалпына келтіру жұмыстарына қатысқан екен.

Бұл маманның шын мәнінде кәсібилік қарым-қабілетінің айғағы. – Нұрлан Жәнібеков былтырғы жылы «Ktzhcdi 1.0 бағдарламасын іске қосу», «ДИМ-1-RWD типті микроэлектронды импульсті датчикті алып тастау», «Бағдаршам лампасын тасымалдауға арналған контейнер», «Теміржол өткелдерінде РТА трансформаторын қосымша қосу», «БС-ДА өлшегішінің 1.1А блогы релесінің уақытша параметрлерін өлшеу» секілді бес өнертапқыштық ұсыныс енгізді, – деді Қызылорда магистральдық желі бөлімшесі ғылымитехникалық талдау және анализ орталығының басшысы Сарқыт Шакманова. 

Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті