Ерлікке пара - пар еңбек

ҚТЖ келбеті
08.12.2020, 10:15
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Теміржолдың вагон шаруашылығында жұмыс істейтін еңбек адамдары – вагон қараушылар кейде өздері де байқамай ерлік жасап жатады. Жолаушылар немесе жүк вагондарының жүріс бөлігіндегі құрамдас бөлшектерге түскен көзге көрінер-көрінбес ақауды табу арқылы үлкен қауіп-қатердің, ықтимал апаттың алдын алу – ерлік емей, немене?! 

Қозғалыс қауіпсіздігінен аса қауіпті осындай ақауды биыл 26 қарашада Маңғыстау вагон депосының Бейнеу станциясындағы ТҚКҚ вагон қараушысы Еркінбек Тұрамбетов тапты. Күндізгі ауысымға жұмысқа шыққан ол сағат 16.00-де станцияға келіп тоқтаған №3502 жұп пойызының «Қазтеміртранс» АҚ-на тиесілі бос вагонына техникалық қызмет көрсету барысында дрессор үсті білеуге ұзындығы 85 мм болатын сызат түскенін бірден байқайды. Дереу аға вагон қараушы Сәбит Байменовке хабар беріп, бірнеше маман тексере келе оның аса қауіпті ақау екенін растайды. Ақаулы вагон ағытылып, акт толтырылып, жөндеуге жіберілді. 

Бұл вагон қараушы жігіт Еркінбектің тапқан тоғызыншы ақауы екен. Соның көбін 2019 жылы тапқан. Цистерна вагоннан да, автотізбек бөлігінен де табылған түрлі ақаулар. Бұған дейін екі рет «Қозғалыс қауіпсіздігі үшін» төсбелгісіне ие болған қырағы вагоншыға басшылық алғыс жариялап, сыйақыға ұсынатындарын жеткізді. 

Маңғыстаудың Тұрыш ауылында дүниеге келген Еркінбек теміржолда 2009 жылдан бері жұмыс істеп келеді. Бейнеу станциясындағы колледжде локомотив шаруашылығы бойынша арнаулы орта білім алған. Отан алдындағы борышын өтеп келген соң, еңбек жолын Бейнеу станциясында белгі беруші болып бастаған. Сосын пойыз құрастырушы, Құрсайда станция бастығы, қайтадан белгі беруші болып, 2017 жылы вагон депосының ТҚКҚ-не вагон қараушы болып орналасқан. Вагоншылар арасында ақау табу – ерлікке пара-пар. Өйткені, сол арқылы олар қозғалыс қауіпсіздігінің сақталуына тікелей үлес қосады. Еркінбек әрбір тапқан ақауы үшін компания тарапынан сыйақыға ие болып келеді. 

– Ешкім де ерлік жасасам деп ойламайды, бір ауысымда 15 шақты вагон қараушы шығамыз. Сол бір ауысымда 10-15 пойыз келіп кетеді. Ол дегеніңіз, шамамен 600-700 вагон, мақсатымыз – осынша вагонды дер кезінде қарап шығып, ақаусыз жолға салып жөнелту, – дейді тоғыз ақау тапқан теміржолшы жігіт.

Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет