Практикалық сабақта тежегіш жабдығының қыр-сыры түсіндірілді

Қауіпсіздік
21.04.2023, 10:44
Суретті түсірген автор
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Мақат локомотив пайдалану депосында Атырау вагон пайдалану депосы мамандарымен бірлескен «Тежегіш жабдығына – ерекше бақылау» атты айлық аясындағы практикалық сабақ өтті.

Ганюшкино, Атырау, Ақжайық, Махамбет, Мақат, Сағыз, Құлсары өндірістік-техникалық қызмет көрсету пункттерінің басшылары, нұсқаушы, техникалық, өндірістік оқыту шеберлері, слесарь-жөндеуші, аға вагон қараушылар, инженер-технологтары қатысқан теориялық сабақ барысында жылжымалы құрамның тежегіштерін пайдалану бойынша нұсқаулықтар, тежегіштерді пойыз жүріп бара жатқанда басқару, станцияларда автотежегішті толықтай тексеріп шығу, пойыздың әр жүз тонна салмағында тежегіштерді басу, стандартты емес жағдайларда локомотив бригдаларының әрекеті қандай болуы керек деген сынды мәселелер айтылып, түсіндірілді.  

Ал практикалық сабақ барысында пойыз тежегіштерін бақылап тексеру тәртібі көрсетілді. ТЧЭ-4 және ВЧД-1 мамандары 2ТЭ10МК №0222 сериялы тепловоз кабинасында табло арқылы тепловоз магистралінің тежегіштік және қоректік тығыздығын, теңдеуші резервуардың (ТР) тығыздығын тексеру, ТР қысымының артуын, тепловоз қысымының тұрақтылығын сақтау сынды тежегіштер жұмысының қыр-сырымен танысты. Сабақ барысында Мақат локомотив пайдалану депосының нұсқаушысы Аралбеков Жанболат вагоншыларға тежегіштер жүйесінің жұмысын тәптіштеп түсіндіре айтты, көрсетті, сұрақтарға жауап берді. Нұсқаушының айутынша, бұрынғы ТМ тепловоздары қарапайым, қондырғысы оңай болса, Эволюшн тепловоздары толықтай компьютерлендірілген. Мұнда тепловоздың май деңгейі, шығын, тежегіш жұмысы, басқа да мәліметтерді таблода көрсетіп тұрады. Сондықтан жөндеу жұмыстары да күрделі.  

«Қозғалыс қауіпсіздігін сақтауда пойыздар тежегіші бойынша технологиялық талаптар толық сақталуы қажет, ол бұлжымас қағида. Сондықтан оның құрылымы мен жұмыс жасау жүйесін тек машинистер ғана емес, вагоншылар да білгені абзал. Пойыз тоқтап қалса, оның неден болып тұрғанын, тепловоздан ба, әлде вагоннан ақау болды ма, соны анықтау қажет. Мұндай жағдайда вагоншылар мен локомотившілер бірлесе әрекет етуге тиіс. Бірлескен техникалық оқу алдағы уақытта да жалғасатын болады. Пойыз тұрып қалған жағдайда локомотив бригадасы мен вагоншылар өз салалары бойынша ақау себебін табуға табуға тырысады. Ал мұндай практикалық сабақ ақауды тезірек тауып, бірлесе әрекет етуге жұмылдырады», – дейді Атырау вагон пайдалану депосының бас инженері Рашид Мұсабаев.  

Жүк тасымалы
03.06.2025
Сианнан Алматыға: Zhetysu жаңа контейнерлік терминалы алғашқы контейнерлік пойызды қабылдайды
Жолаушылар тасымалы
03.06.2025
Елорда вокзалында бес миллионыншы жолаушыны салтанатты түрде қарсы алды
Аймақтар
03.06.2025
Қазақ-қырғыз теміржолшылары Түрксіб түйіскен тұстағы түйткілдерді талқылады
Аймақтар
03.06.2025
Көктемгі сын нені көрсетті?
Қауіпсіздік
03.06.2025
Дала өртіне даярлық жоғары
Аймақтар
03.06.2025
Жаңа депо іске қосылды
Әлеумет
03.06.2025
Әрқашан күн сөнбесін...
Аймақтар
03.06.2025
Балаларға базарлық
Жаңалықтар / Мұрағат
03.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №42 03 маусым 2025 жыл
Жаңалықтар
02.06.2025
Сианнан ТХКБ бойынша 100 мыңыншы контейнер жөнелтілді
Жаңалықтар
02.06.2025
Мас жолаушы әйел Көкшетауға барар жолда пойыздан түсірілді
Қауіпсіздік
02.06.2025
Жануарлар жүздеген шұғыл тежеуге себепкер болуда
Әлеумет
02.06.2025
Қызылордада ерекше мерекелік шара өтті
Спорт
02.06.2025
Теміржолшылар әлемдік сайыста жүлделі болды
Әлеумет
02.06.2025
«Мыңбала» мереке құшағында
Әлеумет
02.06.2025
Қуантсаң, қуант баланы...
Жаңалықтар
02.06.2025
Марат Қарабаев Аустрияның Федералдық темір жолдары басқарма төрағасы Андреас Маттэмен кездесті
Жолаушылар тасымалы
01.06.2025
ҚТЖ пойыздарымен 484 мыңнан астам бала тасымалданды
Жолаушылар тасымалы
01.06.2025
Сианьнан шыққан халықаралық туристік пойыз Алматыға келді
Жаңалықтар
31.05.2025
ҚТЖ Пәкістанның ірі компаниясымен ынтымақтастықты нығайтуда