Практикалық сабақта тежегіш жабдығының қыр-сыры түсіндірілді

Қауіпсіздік
21.04.2023, 10:44
Суретті түсірген автор
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Мақат локомотив пайдалану депосында Атырау вагон пайдалану депосы мамандарымен бірлескен «Тежегіш жабдығына – ерекше бақылау» атты айлық аясындағы практикалық сабақ өтті.

Ганюшкино, Атырау, Ақжайық, Махамбет, Мақат, Сағыз, Құлсары өндірістік-техникалық қызмет көрсету пункттерінің басшылары, нұсқаушы, техникалық, өндірістік оқыту шеберлері, слесарь-жөндеуші, аға вагон қараушылар, инженер-технологтары қатысқан теориялық сабақ барысында жылжымалы құрамның тежегіштерін пайдалану бойынша нұсқаулықтар, тежегіштерді пойыз жүріп бара жатқанда басқару, станцияларда автотежегішті толықтай тексеріп шығу, пойыздың әр жүз тонна салмағында тежегіштерді басу, стандартты емес жағдайларда локомотив бригдаларының әрекеті қандай болуы керек деген сынды мәселелер айтылып, түсіндірілді.  

Ал практикалық сабақ барысында пойыз тежегіштерін бақылап тексеру тәртібі көрсетілді. ТЧЭ-4 және ВЧД-1 мамандары 2ТЭ10МК №0222 сериялы тепловоз кабинасында табло арқылы тепловоз магистралінің тежегіштік және қоректік тығыздығын, теңдеуші резервуардың (ТР) тығыздығын тексеру, ТР қысымының артуын, тепловоз қысымының тұрақтылығын сақтау сынды тежегіштер жұмысының қыр-сырымен танысты. Сабақ барысында Мақат локомотив пайдалану депосының нұсқаушысы Аралбеков Жанболат вагоншыларға тежегіштер жүйесінің жұмысын тәптіштеп түсіндіре айтты, көрсетті, сұрақтарға жауап берді. Нұсқаушының айутынша, бұрынғы ТМ тепловоздары қарапайым, қондырғысы оңай болса, Эволюшн тепловоздары толықтай компьютерлендірілген. Мұнда тепловоздың май деңгейі, шығын, тежегіш жұмысы, басқа да мәліметтерді таблода көрсетіп тұрады. Сондықтан жөндеу жұмыстары да күрделі.  

«Қозғалыс қауіпсіздігін сақтауда пойыздар тежегіші бойынша технологиялық талаптар толық сақталуы қажет, ол бұлжымас қағида. Сондықтан оның құрылымы мен жұмыс жасау жүйесін тек машинистер ғана емес, вагоншылар да білгені абзал. Пойыз тоқтап қалса, оның неден болып тұрғанын, тепловоздан ба, әлде вагоннан ақау болды ма, соны анықтау қажет. Мұндай жағдайда вагоншылар мен локомотившілер бірлесе әрекет етуге тиіс. Бірлескен техникалық оқу алдағы уақытта да жалғасатын болады. Пойыз тұрып қалған жағдайда локомотив бригадасы мен вагоншылар өз салалары бойынша ақау себебін табуға табуға тырысады. Ал мұндай практикалық сабақ ақауды тезірек тауып, бірлесе әрекет етуге жұмылдырады», – дейді Атырау вагон пайдалану депосының бас инженері Рашид Мұсабаев.  

Жаңалықтар
06.10.2025
Достық – Мойынты учаскесінің екінші жолдары тасымал процесіне тартылды
Жүк тасымалы / Апта саны
06.10.2025
Еліміздің темір жолымен 28 млн тоннадан астам көмір тасымалданды
Әлеумет
06.10.2025
Қарттар қадірленген күн
Жүк тасымалы
06.10.2025
Көмір тасымалы қарқын алды
Әлеумет
06.10.2025
Қарттарым – алтын қазынам
Жолаушылар тасымалы
06.10.2025
Алғашқы «Поттер пойызына» 300-ден астам жолаушы қатысты (Фото)
Жүк тасымалы
06.10.2025
Елімізде көлік логистикасы саласына қызығушы жастар саны көбейді
Аймақтар
06.10.2025
Қазыналы қарттарға құрмет пен тағзым
Жүк тасымалы
06.10.2025
Минскіде ЕАЭО транзитінің болашағы талқыланды
Жаңалықтар
04.10.2025
ҚТЖ "Таза Қазақстан" акциясы аясында экочелленджге бастау берді
Жаңалықтар
03.10.2025
ҚТЖ басшылығы ALT университетінің студенттерімен кездесті
Жаңалықтар
03.10.2025
Алматыда Көліктегі қауіпсіздік және цифрландыру бойынша VI Еуразиялық форум өтті
Станция тынысы
03.10.2025
Түрксіб станциясындағы бір күн
Станция тынысы
03.10.2025
Батысты Ресеймен тоғыстырған станцияға – 55 жыл
Қауіпсіздік
03.10.2025
Жіңішке станциясында қауіпсіздік айлығы өтті
Инфрақұрылым
03.10.2025
Достық – Мойынтының екінші жолы теміржолдың екінші тынысын аша түседі...
Спорт
03.10.2025
Машинистер мерейі үстем болды
Жолаушылар тасымалы
03.10.2025
100-ден астам адам «Keruen express» туристік пойызымен жолға шықты
Спорт
03.10.2025
Іріктеу турнирі өтті
Жаңалықтар
03.10.2025
ҚТЖ және Dynamic Aviation жүк авиациясы саласындағы ынтымақтастықтың перспективаларын талқылады