Практикалық сабақта тежегіш жабдығының қыр-сыры түсіндірілді

Қауіпсіздік
21.04.2023, 10:44
Суретті түсірген автор
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Мақат локомотив пайдалану депосында Атырау вагон пайдалану депосы мамандарымен бірлескен «Тежегіш жабдығына – ерекше бақылау» атты айлық аясындағы практикалық сабақ өтті.

Ганюшкино, Атырау, Ақжайық, Махамбет, Мақат, Сағыз, Құлсары өндірістік-техникалық қызмет көрсету пункттерінің басшылары, нұсқаушы, техникалық, өндірістік оқыту шеберлері, слесарь-жөндеуші, аға вагон қараушылар, инженер-технологтары қатысқан теориялық сабақ барысында жылжымалы құрамның тежегіштерін пайдалану бойынша нұсқаулықтар, тежегіштерді пойыз жүріп бара жатқанда басқару, станцияларда автотежегішті толықтай тексеріп шығу, пойыздың әр жүз тонна салмағында тежегіштерді басу, стандартты емес жағдайларда локомотив бригдаларының әрекеті қандай болуы керек деген сынды мәселелер айтылып, түсіндірілді.  

Ал практикалық сабақ барысында пойыз тежегіштерін бақылап тексеру тәртібі көрсетілді. ТЧЭ-4 және ВЧД-1 мамандары 2ТЭ10МК №0222 сериялы тепловоз кабинасында табло арқылы тепловоз магистралінің тежегіштік және қоректік тығыздығын, теңдеуші резервуардың (ТР) тығыздығын тексеру, ТР қысымының артуын, тепловоз қысымының тұрақтылығын сақтау сынды тежегіштер жұмысының қыр-сырымен танысты. Сабақ барысында Мақат локомотив пайдалану депосының нұсқаушысы Аралбеков Жанболат вагоншыларға тежегіштер жүйесінің жұмысын тәптіштеп түсіндіре айтты, көрсетті, сұрақтарға жауап берді. Нұсқаушының айутынша, бұрынғы ТМ тепловоздары қарапайым, қондырғысы оңай болса, Эволюшн тепловоздары толықтай компьютерлендірілген. Мұнда тепловоздың май деңгейі, шығын, тежегіш жұмысы, басқа да мәліметтерді таблода көрсетіп тұрады. Сондықтан жөндеу жұмыстары да күрделі.  

«Қозғалыс қауіпсіздігін сақтауда пойыздар тежегіші бойынша технологиялық талаптар толық сақталуы қажет, ол бұлжымас қағида. Сондықтан оның құрылымы мен жұмыс жасау жүйесін тек машинистер ғана емес, вагоншылар да білгені абзал. Пойыз тоқтап қалса, оның неден болып тұрғанын, тепловоздан ба, әлде вагоннан ақау болды ма, соны анықтау қажет. Мұндай жағдайда вагоншылар мен локомотившілер бірлесе әрекет етуге тиіс. Бірлескен техникалық оқу алдағы уақытта да жалғасатын болады. Пойыз тұрып қалған жағдайда локомотив бригадасы мен вагоншылар өз салалары бойынша ақау себебін табуға табуға тырысады. Ал мұндай практикалық сабақ ақауды тезірек тауып, бірлесе әрекет етуге жұмылдырады», – дейді Атырау вагон пайдалану депосының бас инженері Рашид Мұсабаев.  

Жаңалықтар
25.12.2025
Қытай — Қырғызстан — Өзбекстан желісінің құрылысын қаржыландыру тәртібі анықталды
Жаңалықтар
25.12.2025
Жұмысшы мамандықтары жылында 80 мыңнан астам ҚТЖ қызметкері марапатталды
Спорт
25.12.2025
Адал достықтың үлгісін көрсетті
Әлемде
24.12.2025
Ташкент пен Қазан арасындағы пандемияға байланысты үзілген теміржол қатынасы қайта жанданды
Жаңалықтар
24.12.2025
ҚТЖ «Таза Қазақстан» акциясы аясында қалдықтарды азайту жөніндегі іс-шараларды іске асырады
Жаңалықтар
24.12.2025
Теміржол саласындағы 2025 жылдың негізгі оқиғалары
Әлеумет
24.12.2025
ҚТЖ ардагерлері Жаңа жыл қарсаңында спорттық рухтарын көрсетті
Жаңалықтар
24.12.2025
Олжас Бектенов пен Alstom теміржол өндірісін талқылады
Инфрақұрылым
23.12.2025
Вокзал құрылысы бақылауда
Жаңалықтар
23.12.2025
«Қауіпсіздік білгірлері» байқауының жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
23.12.2025
Жетістіктер сараланды
Сұхбат
23.12.2025
Қауіпсіздікті сақтауда тәртіп қажет
ҚТЖ келбеті
23.12.2025
ҚТЖ – жүлделер көшбасшысы
Аймақтар
23.12.2025
Вагондарды жөндеу сапасы сөз болды
Жаңалықтар / Мұрағат
23.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №107 23 желтоқсан 2025 жыл
Аймақтар
22.12.2025
Облыс әкімі теміржолшылар әулетін марапаттады
Аймақтар
22.12.2025
Қолайлы жағдай жасалуда
Аймақтар
22.12.2025
Семей – Ақтоғай аралығында рейд: теміржол бойындағы күзет жұмыстары тексерілді
Жаңалықтар
22.12.2025
Темір жолдарда 65 мың текше метрден астам қар жиналды
Әлемде
22.12.2025
Сауд Арабиясы мен Катар арасында жоғары жылдамдықты теміржол желісі салынады