Биыл Қарағандыдағы машинистер 158 рет пойызды шұғыл тоқтатуға мәжбүр болған

Аймақтар
28.12.2021, 10:26
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Қарағанды өңірі тасымалдау процесінде маңызды рөлге ие әрі шикізаттың ірі экспорттаушысы болып табылады. Бұл аймақтан көмір, мыс, темір кені, металл илемі сынды жүктер тиеледі. Сондықтан қарағандылық теміржолшылар үшін аймақта пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін сақтау – күн тәртібіндегі негізгі мәселе. Соңғы бес жылда Қарағанды теміржолын техникалық қайта жарақтандыру бағытында, яғни электрлендіру, автоматика, телемеха- ника, кешенді механикаландыру, есептеуіш және микропроцессорлық техника негізінде жаңарту жұмыстары қарқынды жүргізілді. Әсіресе, Жезқазған-Қоскөл, Шұбаркөл- Терісаққан жаңа теміржол желілерінің ашылуы – Оңтүстік-Шығыс Азияның халықаралық транзиттік дәлізін (Ляньюнгань порты) Болашақ-Горган (Иран) түйіспесі арқылы Парсы шығанағы елдеріне және батыс Еуропаға ұйымдастыруға мүмкіндік беріп, Достық станциясы мен Ақтау теңіз порты арасындағы пойыздардың жол жүру уақытын қысқартты. Ал үш жыл бұрын Қызылжар-Жезқазған өткізу қабілетін шектейтін учаскеде жартылай автоматты блоктауды ұйымдастыру және Жарық станциясынан Сексеуіл станциясына дейін өткізу қабілетін ұлғайту мақсатында 4 блок-бекет пайдалануға берілген еді. Жезқазған станциясын қайта қалпына келтіру кезеңі аяқталды, атап айтқанда станциялық жолдар, бағыттамалар және бағдаршамдар орталықтандыруға қосылды. Бұл өз кезегінде Достық-Жарық-Жезқазған-Сексеуіл қысқа бағыты бойынша контейнерлік пойыздардың өткізілімін ұйымдастыруға кететін пайдалану шығындарын қысқартты. Сонымен қатар, өткізу қабілетін арттыру үшін Орта-Дересин, Тоқырау станциялары бойынша қабылдау-жөнелту жолдары ұзартылды. Жүк айналымының артуына байланысты Шұбаркөл, Қызылжар, Жезқазған станцияларында қосымша қабылдау-жөнелту жолдарын салу жоспарлануда. Аймақтағы қозғалыс қауіпсіздігінің жай-күйін бақылау Болатбек Әлмұрзаев жетекшілік ететін 6 адамнан тұратын тексеру аппаратына жүктелген. Қарағанды өңірінде пойыздар қозғалысы қауіпсіздігін бұзушылықтар саны әжептәуір азайған. Алайда, нормативтік-техникалық құжаттар мен лауазымдық нұсқаулықтардың белгіленген талаптарының сақталмауы және орындалмауы, адами фактор – маңызды ықпал етуші фактор екенін көрсетіп отыр.

«Қауіпсіздікті бұзу фактілерінің алдын алу мақсатында биылғы жылы 500-ден астам тексеру жүргіздік. Жұмыс жүргізудің технологиялық процестері, пойызды жүргізу ережелері, инфрақұрылым құрылғыларын, техникалық құралдар мен жылжымалы құрамды ұстау және пайдалану талаптарының сақталуы назарға алынды. Адамдарды пойыз басып кетуі, көп жағдайда олардың жауапсыздығынан, ішімдік ішіп алып жолға шығып кетуінен немесе суицидтік сипат алып жатады, енді біреулері телефонмен сөйлесіп немесе құлаққап киіп алып, музыканың бар даусын шығарып қойып тыңдап келе жатып, машинист дабылын естімей қалып жапа шегіп жатады. Мәселен, Қарағанды өңірінде локомотив бригадалары адамдарды басып кетудің алдын алу мақсатында 19 рет, ал малды басып кетуден сақтанып, жыл басынан бері 139 рет шұғыл тежегіш қолданған. Көлік жүргізушілерінің мәдениетіне келсек, бұл бағытта да жағдай мәз емес. Машинистер кейбір көлік иелерінің ақылға қонымсыз өрескел іс-қимылдары жаға ұстататынын айтады. Теміржол бойында балалардың алаңсыз қараусыз ойнап жүруі де қозғалыс қауіпсіздігі үшін үлкен қатер болып отыр. Міне, осындай жағдайлар теміржолшылардың негізгі қызметтерінен қол үзіп, мектептерде оқушылармен, қала берді жергілікті тұрғындармен түсіндіру жұмыстарын жүргізіп, көлік полицейлерімен бірлескен рейдтер жүргізуге мәжбүр етіп отыр», – дейді Болатбек Әлмұрзаев.

 

Жаңалықтар
02.06.2025
Сианнан ТХКБ бойынша 100 мыңыншы контейнер жөнелтілді
Жаңалықтар
02.06.2025
Мас жолаушы әйел Көкшетауға барар жолда пойыздан түсірілді
Қауіпсіздік
02.06.2025
Жануарлар жүздеген шұғыл тежеуге себепкер болуда
Әлеумет
02.06.2025
Қызылордада ерекше мерекелік шара өтті
Спорт
02.06.2025
Теміржолшылар әлемдік сайыста жүлделі болды
Әлеумет
02.06.2025
«Мыңбала» мереке құшағында
Әлеумет
02.06.2025
Қуантсаң, қуант баланы...
Жаңалықтар
02.06.2025
Марат Қарабаев Аустрияның Федералдық темір жолдары басқарма төрағасы Андреас Маттэмен кездесті
Жолаушылар тасымалы
01.06.2025
ҚТЖ пойыздарымен 484 мыңнан астам бала тасымалданды
Жолаушылар тасымалы
01.06.2025
Сианьнан шыққан халықаралық туристік пойыз Алматыға келді
Жаңалықтар
31.05.2025
ҚТЖ Пәкістанның ірі компаниясымен ынтымақтастықты нығайтуда
Жаңалықтар
31.05.2025
Ақтаудағы жаңа контейнерлік хабтың іске қосу кезеңі маусым айында басталады
Жаңалықтар
30.05.2025
Қазақстан мен Конго Республикасы логистика саласындағы ынтымақтастықты талқылады
ҚТЖ келбеті
30.05.2025
Темірден түйін түйген Момын Өтегенов – 95 жаста
Әлеумет
30.05.2025
Болашақ станциясында жаңа ойын алаңы ашылды
Аймақтар
30.05.2025
Арыс теміржол торабы жаңартылған соң вагон айналымы 20 пайызға артты
Спорт
30.05.2025
Теміржолшылар арасында футболдан тартысты турнир өтті
Аймақтар
30.05.2025
Жұмысқа тұрудың жаңа тәртібі
Спорт
30.05.2025
Теміржолшылар зияткерлік пен дәлдікте бақ сынады
Жаңалықтар / Мұрағат
30.05.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №41 30 мамыр 2025 жыл