Елорда теміржолындағы барлық бастауыш кәсіподақ ұйымдарының өкілдері бас қосты

Әлеумет
26.11.2021, 10:38
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Бастауыш кәсіподақ ұйымдары жылына орай «Қазкөліккәсіп» қоғамдық бірлестігіне қарасты «Астана» филиалы арнайы семинар өткізді. «Бастауыш кәсіподақ ұйымы – кәсіподақ қозғалысының тірегі» атты семинарға елорда теміржолындағы барлық бастауыш кәсіподақ ұйымдарының өкілдері қатысып, саладағы маңызды жаңалықтарымен бөлісті, деп хабарлайды Rail-news.kz. «Астана» торабы кәсіподақ филиалының төрағасы Серік Сәрсекеев семинарды ашып, кезекті баяндамашыларға берді. Жаз бойы өңірлерді аралап, аймақтағы теміржолшылар жағдайымен танысқан «Қазкөліккәсіп» ҚБ төрағасының орынбасары Жұпарбек Сәбитов төрт рет өткізілген комиссия қорытындысын баяндады.

– Өңірлерде өткен жиындар кезінде салалық жәрдемақы беру мәселесі көтерілді. Сол кезде біз локомотившілер сияқты салалық жәрдемақыны жолшылар мен пойыз құрастырушыларға да тағайындау туралы ұсыныс көтердік. 2013 жылғы Үкіметтің қаулысымен теміржолда зиянды қызметке жататын 23 мамандық бекітілгені белгілі. Солардың ішінде осы сала жұмысшылары бар. Енді жаңа жәрдемақы көмегімен осы кәсіп иелерін де зейнеткерлікке ертерек шығару туралы идея басында қолдау тапқанымен, компания үшін миллиардтаған теңге сома шығын келетіндіктен әзірге бұл бастама кейінге қалдырылды. Дегенмен біз мұны мемлекет деңгейінде көтеріп, қазіргі таңда депутаттар аталған мамандық иелерін мерзімінен бұрын зейнетке шығару мәселесін қарастыру үстінде, бәлкім алдағы уақытта оң шешімін тауып қалар, – деді ол «Қалың қалай, бастауыш кәсіподақ?» атты баяндамасымен таныстыру барысында.

Жас және тәжірибелі теміржолшылардың жалақы көлемінің бірдей болуы әділетсіздік, еңбекақы еңбек өтіліне қарай төленуі керек деген бастауыш ұйымның бастамасына құптау білдірген Жұпарбек Сәбитов кәсіподақ әр жұмысшының он жыл сайын жалақысын екі есе көбейтіп отыру мәселесін көтеріп отырғанын жеткізді. Алайда ұлттық компанияның қазіргі таңдағы қаржылық қиындықтарына байланысты бұл бастамалар кейінге ысырылып қалды. Дегенмен кәсіподақ қолға алған бастамаларын аяқсыз қалдырмай, алдағы уақытта да көтеріп, шешімін табуға тырысатын болады. Семинар- да компания тарихында бірінші рет биыл жалақы бір жылда екі рет көтерілгені де айтылды.

– Жалақы теміржолшыға қайдан түседі? Мейлі он жерден керемет жол салынып, инфрақұрылымды дамыт. Алайда сол жолмен пойыз жүрмесе, ақша да жоқ. Қаржының көлемі тасымалдың, оның ішінде басты табыс көзі транзиттік тасымалдың көлемі мен шамасына қарай белгілі болады. Қазіргі таңда Қазақстан теміржолы еңбек өнімділігі жағынан ресейлік көршілерден 2,5 есе артта қалып келеді. Бұл дегеніміз, көршілерде бір адам атқаратын жұмысты бізде 2,5 адам істейді деген сөз. Демек, қаржы да сонша адамға бөлінеді. Қазір ұлттық компанияда кәсіподақпен бірлесе оңтайландыру жұмыстары қарқынды жүріп жатыр. Біз әрбір адамның тағдырына мұқият қарап, қысқарған жағдайда басқа жұмыс ұсыну немесе өтемақы төлеу мәселесін назарда ұстаймыз. Бұрын компанияда 150 мың адам еңбек етсе, қазіргі таңда 110 мың адам қалды. Компания алдағы жылдың басынан жалақыны 5 пайыз көтеруді қарастырып отыр, бірақ біз кем дегенде 10 пайыз көтеру керектігін талап етудеміз, – деп атап өтті тағы да кәсіподақ өкілі.

Семинарда Қазақстанның еңбек заңына, қауіпсіздік пен еңбек қорғау, әлеуметтік-тұрмыстық мәселелерге қатысты сауалдар көтерілді. Биыл 10 айда теміржолшылардан осы тақырыптарда 100 өтінім келіп түскен. Солардың ішінен іріктеліп дайындалған ең маңызды деген 33 сұрақтың жауабын «Қазкөліккәсіп» ҚБ бас техникалық инспекторы Қайрат Мұқанов баяндап берді. Ал Іс-шара бағдарламасына сай «Татуласу орталығы» жұмысы туралы аталған орталық басшысы Әсел Басырова мәлімдеді. Бірлестіктің бас құқықтық инспекторы Назира Серікқызы Ұжымдық шартқа енгізілген өзгерістер мен толықтыруларға тоқталып өтті. «Кәсіподақтағы ұйымдастырушылық жұмыстары» жөнінде «Қазкөліккәсіп» ҚБ департамент директоры Нұрлан Нұрпейісов баяндап, кәсіподаққа мүшелікке тарту, кәсіподақ билеттерін ресімдеуден бастап кәсіподақ міндеттері мен құқықтарын түсіндіру, жұмысын жоспарлау, кәсіподақ активін оқытуды ұйымдастыру, арыз-шағымдар мен өтінімдерді талдау және тағы басқа да мәселелерге тоқталды. Семинар соңында қатысушыларға сертификаттар табыс етілді.

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр