Астық тасымалдау жайы талқыланды

Жүк тасымалы
18.10.2022, 09:19
Суретті түсірген Александр ЖАБЧУК
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«ҚТЖ» ҰК» АҚ, Ауыл шаруашылығы министрлігі және «Атамекен» ҰКП бірлескен отырысында биылғы астықты тасымалдау мәселесі талқыланды. Жиынға Қазақстан астық өңдеушілер одағы өкілдері, астық трейдерлері, ірі экспорттау мен экспедиторлар қатысты.

Қазақстанда астық тасымалдаушы вагондар паркі 2014 жылдан бері бәсекелес ортаға берілген. Барлығы 10 мыңнан астам хоппер-астық тасымалдаушы бар, соның негізгі бөлігін «Астық Транс» АҚ басқарады. Жабық вагондар паркінде 17,5 мыңнан астам вагон бар. Соның ішінде азық-түлік жүктерін тасымалдауға жарамды 2 мың жабық вагон «Қазтеміртранс» АҚ меншігінде.  

Биыл қыркүйек айында Қазақстан ішінде астық тиеу өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 13 пайызға, экспорт 14 пайызға өскен. Ұнтақталған өнімдерді тиеу республика бойынша 34 пайызға, экспортқа жіберу 87 пайызға артқан. Вагон паркіне сұраныс шарықтау шегіне жететін кезде Қазтеміртранс вагондарына да сұраныс біршама өскен, ал оларды пайдалану бағасы нарықтан 30-40 пайыз төмен.  

Отырысқа қатысушылар вагон паркін тиімді пайдалану, вагондардың орташа айналымы уақытының 60 пайызын құрайтын станцияларда бастапқы және соңғы операцияларды жүзеге асыру кезінде вагондар айналымының уақытын қысқарту, т.б. мәселелерді ортаға салды. Мәселен, тиеу үшін 6 тәулікке дейін, түсіруге 4 тәулікке дейін уақыт кетеді. Астық тиеу демалыс күндері, яғни элеваторлар қос тарифпен жұмыс істегенде немесе жұмыс істемей тұрғанда азаяды. Сондай-ақ элеваторлардың облыс және аудан орталықтарынан алыстығына байланысты кедендік және ілеспе рұқсат беру құжаттарын ресімдеу 4 тәулікке дейін созылып кетеді.  

Вагондардың нормативтік айналымын орындау және олардың тапшылығын болдырмау үшін ҚТЖ ірі жүк жөнелтушілермен бірлесе астық жүктерін бағдарлауды ұйымдастырды, бұл вагондардың жүру жолында қайта өңдеуді болдырмайды және тәулігіне 800 км-ге дейінгі бағдарлау жылдамдығын қамтамасыз етеді.  

Жиын барысында ҚТЖ астық пен ұн тасымалдау үшін бос вагондарды бөлу бойынша елдің жетекші астық өндіруші өңірлерінде жұмыс топтарын құруды ұсынды. Олардың құрамына Ауыл шаруашылығы министрлігінің, «Атамекен» ҰКП өкілдері, жекеменшік вагон операторлары мен жүк жөнелтушілер кіреді. Қатысушылар логистиканы ұйымдастыру бойынша басқа да мәселелерді талқылап, осылай жиындарды тұрақты өткізіп тұруға келісті.  

 

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр