Майлытоғай станциясында микропроцессорлы CTRL@LOCK 400 қондырғысы іске қосылды

Цифрландыру
19.10.2021, 10:23
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Оңтүстіктен солтүстікке, солтүстіктен оңтүстікке қарай күні-түні жүйткіген пойыздар легі кейде бекеттерге аялдамастан өтіп жатады. Ол қозғалыс кестесінің талабы болса, бүгін Майлытоғай бекетінен өткен құрамалар жылдамдығын бәсеңдетіп, кейде аялдап өтуде. Себебі, бекетте 48 сағаттық толаскез жүріп жатыр... Сандық жүйедегі Микропроцессорлы CTRL@LOCK 400 қондырғысын тұңғыш рет өндіріске қосу толаскезіне арнайы қатысу үшін астанадан Автоматика орталығының бастығы Бақыт Тойбаев, Эксплуатация басқармасының басшысы Тілеген Бисенов, Автоматика және телемеханика департаментінің бас инженері Евгений Федоров арнайы келсе, қондырғыны монтаждап дайындау жұмысын жасаған әрі іске қосушы мәскеулік ЛокоТех-Сигнал компаниясының техникалық шешімдер бөлімінің бастығы Антон Васильев бірнеше әріптесімен келіпті. Қызылорда қосалқы бөлімшесінің бас инженері Күлхан Белкібаев, бөлімшенің қауіпсіздік бөлімі басшысы Бекжан Өтеулиев, Қызылорда белгі беру және байланыс дистанциясының бастығы Әкімжан Қосанов бастаған жергілікті теміржолшылар да осында жүр. Аймақта теміржол қолданысқан енгізген 1904 жылдардан бастап қозғалысы бір сәтке толастап көрмеген жылжымалы құрамдардың қауіпсіз қозғалысын арттыру үшін жолдың бабын жасап келе жатқан қызылордалық теміржолшылар 48 сағаттық толаскез кезінде бекеттің екі алқымына бөлініп жұмыс жасады. Бұған дейін байланыс құрылғыларының бекеттің екі басындағы алқымда орналасқанын ескерсек, енді су жаңа, сандық үлгідегі МПЦ CTRL@LOCK 400 қондырғысы бекеттің дәл ортасындағы модульге орналастырылады. Енді бекеттегі қозғалыс осы модульдегі заманауи құрылғымен басқарылатын болады. Оны басқарып отыратын ШЧ-39 мекемесінің арнайы дайындықтан өткен электромеханиктері толаскез кезінде-ақ қондырғы арқылы жіберілген сигналдарды монитор арқылы бақылап, тексеруден өткізе бастады. Оған дейін сынама, бейімдеу жұмыстарын Автоматика орталығының бастығы Бақыт Тойбаев өзі тексеріп, қадағалап отырды.

– Микропроцессорлы CTRL@LOCK 400 – ең соңғы үлгідегі сандық технология. Қондырғы италиялық Эч-Мар құрылғысының базасында жасалған. Ол осыған дейін бекеттегі қолданыста болған 25 реленің атқарған жұмысын бір өзі атқара алатын қауқары бар жүйемен жабдықталған. Мысалы, электрлік орталықтандыру (ЭО) жүйесіне қосылған бағыттамалық бұрманы қажетті бағытқа бұру үшін кемінде 25-30 реле керек. Ал енді оны сандық технологияның осы 25-30 реленің жұмысын қондырғы блогы ішіндегі бір ғана «микропроцессорлық өткізгіш-обьективті контроллер» деп аталатын тетік атқарады. Бұл қондырғы – үлкен ғимаратты қажет етпейтін жинақы, шағын заманауи технология жиынтығы. Сандық жүйедегі заманауи құрылғы еліміздің теміржол саласында тұңғыш рет және Қызылордада қолданысқа енгізілуі де ерекше оқиға болып отыр. Бүгінгі таңда аналогы жоқ қондырғының ерекшелігі орталықтандырылған процессорлардың «екі де екі» (2/2) тәсілімен жұмыс жасайтын еуропалық стандарттарға сәйкес жарақтандырылуында болып отыр, – деді Автоматика орталығының бастығы Бақыт Тойбаев.

Сондай-ақ, осы күннен бастап үш ай мерзім- де бейімделу, тәжірибелік дағдыландыру сынамасынан өтетін қондырғыны басқару алдағы уақытта Ақтөбеден жүргізіледі екен.

– Бүгінгі күнге дейін қолданыста болған Гтсц-52 қондырғысының қосалқы тетіктері шығарылмайтын жағдайға келді. Ол осыған дейін жөндеу, күтім көмегімен жұмыс жасап келді, енді олар тек мұражайға қоюға лайық. ҚТЖ компаниясы басшылығы осындай ескі құрылғыны ауыстыруды бастады. Мына заманауи құрылғы ТМД мемлекеттері ішінде біздің елімізде алғаш рет қолданысқа енгізілуде, – деді жаңа технология жетістігі жайлы Евгений Федоров.

Мамандар айтқан «екі де екі» технологиялық тәсіліне тоқталсақ, қондырғының негізгі программалық блогы жұмыс жасап тұрған кезде қосымша резервінде екінші блок жұмысқа дайын тұрады екен. Яғни, жұмыс жасап тұрған блокта қандай да бір кедергі болатын болса, резервте тұрған екінші блок автоматты түрде жұмысты жалғастырып кете береді. Керемет емес пе?!

Жолаушылар тасымалы
30.11.2025
ҚТЖ «Алматы – Новосибирск» бағытына жаңа вагондарды жолға шығарды
Жүк тасымалы / Апта саны
28.11.2025
Достық - Мойынты екінші жолдарымен 1,2 мыңнан астам пойыз өтті
Жаңалықтар
28.11.2025
Қазақстан–Швейцария іскерлік кеңесіне 25-тен аса швейцариялық компания қатысты
Жүк тасымалы
28.11.2025
Қостанайда астықты теміржол көлігімен тасымалдау 20% өсті
Жаңалықтар
28.11.2025
Достық және Алтынкөл станцияларының қызметкерлері ҚХР-да өткен семинарға қатысты
Сұхбат
28.11.2025
Қауіпсіздікті күшейтуге күш салудамыз
Аймақтар
28.11.2025
Қостанай өңірінде контейнерлік пойыздарды ресімдеудің ашық тәртібі енгізілді
Аймақтар
28.11.2025
Өткелдерді жаңарту жалғасуда
Жаңалықтар
28.11.2025
Астанада қозғалыс қауіпсіздігі бойынша байқау өтті
Жаңалықтар
28.11.2025
Ташкентте Транскаспий көлік дәлізі мен байланысты дамыту жөніндегі Инвесторлар форумы өтті
Қауіпсіздік
28.11.2025
Практикалық сабаққа қатысты
Жаңалықтар
28.11.2025
ҚТЖ және Rail Cargo Austria транзиттік осьті күшейтуде
Жаңалықтар / Мұрағат
28.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №99 28 қараша 2025 жыл
Аймақтар
27.11.2025
Теміржолшы кәсібіне құрмет
Аймақтар
27.11.2025
Техникалық кітапханаға – 90 жыл
Жаңалықтар
27.11.2025
ҚТЖ жеке вагондардың тоқтап тұруын қысқартуға шақырды
Инфрақұрылым
27.11.2025
Жабық жол қайта ашылды
Жаңалықтар
26.11.2025
ҚТЖ басшысы: Компания Әзірбайжанға астық жеткізуді 25 есеге арттырды
Спорт
26.11.2025
Күзет қырандары – спартакиада чемпионы
Жүк тасымалы
26.11.2025
Алты мемлекет Иран арқылы контейнерлік транзитті арттыру үшін күш біріктіруде