Қазақстан темір жолы саласына енгізілген цифрлық бағдарламалар

Цифрландыру
27.06.2019, 13:24
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Цифрландыру Қазақстан темір жолы саласына да сәтті түрде енгізіліп келе жатқан тиімді цифрлық бағдарламалар баршылық. Қағазбастылықтан арылу, жұмыс барысына қатысты мәлімет пен есептерді, маңызды құжаттарды рәсімдеу, оларды архивте сақтау, т.б. қызметтерді цифрландыру жүйесіне көшіру – уақыт талабы. 

Мысалы, Шымкент жол бөлімшесінде 2010 жылдан бері қолданыстағы ГИД Урал жүйесі жайлы айтар болсақ, тиімділігі сөзсіз, бірақ жетілдіруді қажет ететін тұстары да бар. Шымкент-Түлкібас учаскесінде атқарылған қозғалыстардың кестесін түзу үшін «Неман» орталықтандырылған диспетчерлік жүйесі арқылы СОБ құрылғысына сигнал келіп түседі. Алайда бұл жүйе қалған учаскелердегі пойыздардың қозғалысы туралы толық нақты мәліметтерді бере алмай отыр. Сонымен қатар, пойыздар қозғалысының орындалған кестелерін қағазсыз технологияға көшуге де біраз кедергілер келтіріп тұрған көрінеді. Қалған учаскелерде орталықтандырылған диспетчерлік жүйенің микропроцессоры пайдаланылмайды, сол себепті АСОУП жүйесінің мәліметі пайдаланылады.

Осы мақсатта НОДГП-9 пойыздардың қозғалысын қағазсыз жүргізу технологиясының кестесін енгізу үшін жұмыс тобын құрды. Көп ұзамай ГИД Урал жүйесі 32 жұмыс орнына қосылды. Атап айтқанда, диспетчерлік аппарат, ОРО бөлімі, АСУ, ПС, техбөлім, Арыс-1, Түркістан, Қазығұрт, Шымкент, Қызылсай, Түлкібас станцияларындағы қозғалыс қауіпсіздігі қызметтері цифрлық жүйеге қосылды.

ГИД Урал пойыз диспетчерлері жұмысты өткелдегі толаскез барысында жүргізеді. Алайда АБЖ бөлімінің басшысы Әскер Бақбергеновтің айтуынша, бұл жұмыстар Түлкібас пен Шымкент аралығында ғана жүзеге асырылады, ал қалған станциялардан СОБ-тан ГИД Урал жүйесіне сигнал келіп түспейді, ол үшін жоғарыда атап өткеніміздей, өзге станцияларға заманауи микропроцессор жүйесін орнату қажет екен.

«Қазіргі таңда ГИД Урал жүйесі ДУ-2, ДУ-3 журналы формасында жұмыстар жүргізуде. Ал есептерді журналға қолмен жазу уақыт өте келе ысырылып, барлығы да электронды форматқа ауысатыны сөзсіз», - дейді бөлім басшысы Әскер Әлімқанұлы.

«Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясы 2020 жылға дейін ШымкентҚазығұрт, Арыс-Түркістан, АрысСарыағаш, Шымкент-Арыс учаскелеріне МП АСДЦ жүйесін енгізуді жоспарлап отырған көрінеді.

Айта кетейік, 2017 жылы желтоқсанда Түлкібас, Қызылсай, Шымкент, Арыс-1 станцияларына АРМ ДСП жүйесі іске қосылған болатын.   

Әлеумет
28.08.2025
Оқушыларға рюкзак тарту етілді
Әлемде
28.08.2025
Ұлыбританияда аккумуляторлы пойыз жаңа рекорд орнатты
Жаңалықтар
28.08.2025
ҚТЖ Сычуань және Чэнду логистикалық компанияларымен келіссөздер өткізді
Әлемде
28.08.2025
Ресейде алғашқы сутекті пойыздың дизайны таныстырылды
Аймақтар
27.08.2025
Жаңа оқу жылы қарсаңында балаларға мектеп құралдары табысталды
Жаңалықтар
27.08.2025
ҚТЖ басшылығы Сычуань провинциясының губернаторымен кездесті
Бейнелер
27.08.2025
Жаңа теміржол Өзбекстанға жүк тасымалын еселемек
Спорт
27.08.2025
Қызылорда теміржолшылары арасында шағын футболдан турнир өтті
Жолаушылар тасымалы
26.08.2025
«Keruen Express» турпойызымен 130-дан астам жолаушы сапарға аттанды
Жаңалықтар
26.08.2025
ҚТЖ және CRRC басшылығы кездесті
Инфрақұрылым
26.08.2025
Сексеуіл кентіндегі теміржол вокзалында күрделі жөндеу жүріп жатыр
Цифрландыру
26.08.2025
ҚТЖ мен Huawei стратегиялық әріптестікті нығайтады
Әлеумет
26.08.2025
«Жастарға жұмыс» жәрмеңкесі өтті
Жүк тасымалы
26.08.2025
Меже – транзиттік хабқа айналу
Аймақтар
26.08.2025
Теміржол торабы Шымкенттің даму қарқынын арттыруда
Қауіпсіздік
26.08.2025
Жіңішке станциясында кезекті рейд өтті
Әлеумет
26.08.2025
Берсең – балаға бер
Жаңалықтар / Мұрағат
26.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №69 26 тамыз 2025 жыл
ҚТЖ келбеті
25.08.2025
Теміржолшы Мақсат Абатов «Самұрық-Қазына» спартакиадасынан алтын және күміс жүлдемен оралды
Әлемде
25.08.2025
Сауд Арабиясына арналған пойыздарға Rolls-Royce қозғалтқыштары салынбақ