Сандық технологияның артықшылығы

Цифрландыру
05.08.2020, 15:02
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Соңғы жылдары заманауи технологиямен жарақтануға көшкен салада жетістік көп. Қызылорда магистральдық желі бөлімшесіне қарасты Қазалы белгі беру және байланыс дистанциясы осындай заманауи технологияның жемісін көріп отыр.

Дистанция бастығы Ғани Ысқақовтың айтуынша, Ресейде дайындалған сандық технологиялық өнім – DX-500 байланыс құрылғысы бұған дейін қолданыста болған К-60 байланыс құрылғысының орнын алмастырған бірегей технология. Оперативті-технологиялық байланыстың сапалы жүргізілуіне негізделген жаңа DX-500 байланыс құрылғысы диспетчерлердің, станция кезекшілерінің, машинистерді, пойыз құрастырушылардың, жалпы алғанда, бүкіл теміржолшының түрлі көлемдегі байланыс құрылғыларының көмегімен орындалатын өзара байланысының сапалы атқарылуына қызмет етеді.

Бүгінде Қазалы белгі беру және байланыс дистанциясында заманауи үлгідегі сандық технологиялы DX-500 байланыс құрылғысы пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін сақтауды арттыруға жұмыс жасап тұр. Ғани Ысқақов жаңа технологияларды әріптестерінің толық игергенін айтады.

Сандық технология үлгісіндегі DX-500 байланыс құрылғысы мекеменің ЛАЗ бөлімінде орналастырылған, бөлім басшысы Нұрболат Қалниязов әріптестері Кенжетай Азишова, Ерік Шоқаманов және Бекмұрат Көшербаевтармен бірге құрылғының сапалы жұмыс жасауын компьютер арқылы бақылауға алған.

– Талшықты-оптикалық байланыс жүйесімен жұмыс жасайтын ДХ-500 сандық құрылғысы бұған дейін қолданыста болған К-60-тан тиімділігі жоғары. Сандық жүйе негізінде жұмыс жасайтындықтан бұл ДХ-500 құрылғысында байланысқа кедергі болатын ешнәрсе жоқ. Осыған дейін дистанцияда болған құрылғыларда жұмыс кезінде ептеп болса да шу, гуіл, дыбыстың жаңғырып немесе қосарланып естілмей қалуы, белгілі диапозондағы, ауа толқынындағы тербелістің кедергіге ұшырауы, құбылуы секілді байланыстың құбылмалы болуы сезілетін. Ал жаңа құрылғыда мұндай кедергінің ешқайсысы әзірге орын алған емес, – деді ЛАЗ бөлімінің аға электромеханигі Нұрболат Қалниязов. 

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі