Цифрлы технология: бес өңір бір орталықтан басқарылады

Цифрландыру
17.09.2020, 19:55
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

«Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ магистральдық желінің Ақтөбе, Атырау, Маңғыстау, Орал, Қызылорда бес бірдей бөлімшесінің диспетчерлік орталықтарын біріктіретін «Пойыздар қозғалысын басқару орталығы» трансформация жобасы шеңберінде Ақтөбе қаласында, Батыс өңірінде пилоттық полигонды іске қосты.  

Аталған шара – Қазақстан темір жолы үшін тарихи және маңызды оқиға. Тасымалдарды басқару процесін автоматтандыру Компания дамуына қомақты үлес қосады. 

Басқарма төрағасының корпоративтік мәселелер және HR жөніндегі орынбасары Серік Әбденов бастаған «ҚТЖ» ҰК» АҚ делегациясы Ақтөбеге арнайы барып, Пойыздар қозғалысын басқару орталығы ғимаратының, пойыз диспетчерлері жұмыс орындарының даярлығымен танысты. 

Төртқабатты ғимарат пайдалануға дайын, атап айтқанда, байланыс пен ДО қажетті құрал-жабдықтары орнатылған және де барлық қажетті инженерлік, соның ішінде жылу, су, электр, байланыс желілері тартылып, кәріз жүйесіне қосылған. 

10 қыркүйектен Ақтөбе және Орал бөлімшелерінің диспетчерлік орталықтарын көшіру бойынша жұмыстар басталды. 2020 жылдың 14 қыркүйегіндегі жағдай бойынша 5 орталықта: Илецк-Жайсан, Жайсан-Ақтөбе, ҚандыағашЖем, Қандыағаш торабы, АқтөбеҚандыағаш ПБО диспетчерлік орталықтандыруды іске қосу өткізілді. 

Сонымен қатар, 2020 жылдың қаңтарынан 68 пойыз диспетчері Ақтөбе өңірінен, Орал қаласынан Ақтөбе қаласына баспана жалдауға 25 АЕК көлемінде материалдық көмегі төленген 13 пойыз диспетчері көшірілді. Жоба шеңберінде Атырау, Маңғыстау және Қызылорда бөлімшелерінен көшірілетін қызметкерлерді бірінші кезеңде жатақханада орналастыру жүзеге асырылады не болмаса қала бойынша пәтер жалдауды ұсыну жоспарлануда. Шақырылған қызметкерлер жөніндегі ережеге сәйкес, баспана жалдау төлемі 2 жыл бойына деп қарастырылған. 

Диспетчерлік орталықтарды көшіру кезеңімен жүргізіледі және де ағымдағы жылдың қарашасына дейін созылады. Атырау бөлімшесі – 2020 жылдың 23 қыркүйегінен бастап 11 қазаны, Маңғыстау бөлімшесі – 2020 жылдың 12-сі мен 27 қазаны, Қызылорда бөлімшесі – 2020 жылдың 28 қазанынан бастап 12 қарашасында аяқталады деп жоспарланған.

Пойыздар қозғалысын басқару орталығы 3 кезеңде жүзеге асырылады және де 2021 жылы оны сынамалық пайдалануға енгізу жоспарлануда. Бірінші кезенде ПБО ұжымдық пайдалану таблосын (ҰПТ) пайдаланбай іске қосылады. 

Екінші кезенде ҰПТ бағдарламалық қамтамасыз етусіз (БҚ) пайдаланылатын болады. Үшінші кезенде – ҰПТ және БҚ пайдалана отырып, аталған кезең ұзақтығы 3 айды құрайды. 

Серік Әбденов өз сөзінде еңбек жағдайы мен қоныс аударған қызметкерлердің тұрмыс жағдайына ерекше назар аударды. Компаниямен барлық көшірілген қызметкерлерге лауазымын өзгерткені бойынша 1 лауазымдық еңбекақы көлемінде бір реттік жәрдемақы мен осы еңбекақының 25% отбасының әрбір мүшесіне төлеу; қызметкер мен оның отбасы мүшелерінің басқа жерге көшуіне орай шығындарын өтеу; баспана жалдауға ай сайын 2 жыл бойына 25 АЕК көлемінде өтемақы төлеу қарастырылған. Сонымен қатар, Атырау, Қызылорда қалаларынан және Маңғыстау станциясынан көшірілетін қызметкерлердің аз төленетін жұмысқа ауысуы жағдайында 3 ай бойы бұрынғы жұмыс орнындағы орташа еңбекақысы сақталады және 9 ай ішіндегі еңбекақысындағы айырмашылықты құрайтын бір реттік берілетін өтемақысы төленеді. 

Пойыздар қозғалысын басқарудың өңірлік орталығын құру барлық мәліметтерді «ұжымдық таблода» көрсете отырып пойыздар қозғалысын басқару екендігін және пойыздардың орналасуын орталықтан басқаруды қамтамасыз ететіндігін қаперге саламыз. 

Нәтижесінде, пойыздардың жақындауы, бағыттамалы бұрмалардың, бағдаршамдардың көрсеткіштері туралы ақпараттарды алу және беру процесі автоматтандырылатын болады. Пилоттық полигонды жүзеге асыру тасымалдау процесін екі деңгейлі басқаруды қамтамасыз етеді, вагондар мен локомотивтердің кепілдендірілген иінін, транзиттік пойыздардың бағыттық жылдамдығын арттыруға мүмкіндік береді, сондай-ақ диспетчерлік орталықтарды қысқартады. 

Жолаушылар тасымалы
30.11.2025
ҚТЖ «Алматы – Новосибирск» бағытына жаңа вагондарды жолға шығарды
Жүк тасымалы / Апта саны
28.11.2025
Достық - Мойынты екінші жолдарымен 1,2 мыңнан астам пойыз өтті
Жаңалықтар
28.11.2025
Қазақстан–Швейцария іскерлік кеңесіне 25-тен аса швейцариялық компания қатысты
Жүк тасымалы
28.11.2025
Қостанайда астықты теміржол көлігімен тасымалдау 20% өсті
Жаңалықтар
28.11.2025
Достық және Алтынкөл станцияларының қызметкерлері ҚХР-да өткен семинарға қатысты
Сұхбат
28.11.2025
Қауіпсіздікті күшейтуге күш салудамыз
Аймақтар
28.11.2025
Қостанай өңірінде контейнерлік пойыздарды ресімдеудің ашық тәртібі енгізілді
Аймақтар
28.11.2025
Өткелдерді жаңарту жалғасуда
Жаңалықтар
28.11.2025
Астанада қозғалыс қауіпсіздігі бойынша байқау өтті
Жаңалықтар
28.11.2025
Ташкентте Транскаспий көлік дәлізі мен байланысты дамыту жөніндегі Инвесторлар форумы өтті
Қауіпсіздік
28.11.2025
Практикалық сабаққа қатысты
Жаңалықтар
28.11.2025
ҚТЖ және Rail Cargo Austria транзиттік осьті күшейтуде
Жаңалықтар / Мұрағат
28.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №99 28 қараша 2025 жыл
Аймақтар
27.11.2025
Теміржолшы кәсібіне құрмет
Аймақтар
27.11.2025
Техникалық кітапханаға – 90 жыл
Жаңалықтар
27.11.2025
ҚТЖ жеке вагондардың тоқтап тұруын қысқартуға шақырды
Инфрақұрылым
27.11.2025
Жабық жол қайта ашылды
Жаңалықтар
26.11.2025
ҚТЖ басшысы: Компания Әзірбайжанға астық жеткізуді 25 есеге арттырды
Спорт
26.11.2025
Күзет қырандары – спартакиада чемпионы
Жүк тасымалы
26.11.2025
Алты мемлекет Иран арқылы контейнерлік транзитті арттыру үшін күш біріктіруде