Жол салатын техниканы жаңартып отыру маңызды – ардагер

Инфрақұрылым
09.08.2023, 09:01
Суретті түсірген Александр Жабчук
Әділет Мұсахаев

"Қазақстан теміржолшысы" газетінің тілшісі

Қазір локомотивтер мен вагондарды жаңарту бойынша Штадлер және басқа да шетелдік компаниялармен біріккен жұмыстар жүріп жатыр. Алайда, жол салатын техниканы жаңартуды естен шығармауымыз керек. Егер жолың нашар болса, жаңа пойыздан пайда жоқ, олар жоғары жылдамдықпен жүре алмайды. Бұл туралы темір жол ардагері Бақтарбек Жүнісов айтты, деп хабарлайды Rail-news.kz.  

Өткен аптада Астана жол дистанциясы 90 жылдық мерейтойын атап өтті. Мерекелік шараны тамашалауға аталған дистанцияда көп жыл еңбек еткен ардагерлер де келді. Жиын барысында ардагерлермен тілдесіп, дистанцияның кешегісі мен бүгіні жайлы әңгімелесудің реті келді.

Темір жол ардагері Бақтарбек Жүнісов аталған дистанцияға әрқашан үлкен көңіл бөлініп келгенін жеткізді. Бұрын бұл телім төрт жолдың торабы саналыпты. Атап айтсақ, Көкшетау, Атбасар, Қарағанды және Павлодар бағытындағы пойыздар жүрген.  

«Ол кезде он мыңға жуық вагон өтетін болса оның жұмысы жақсы деп есептелетін. Яғни, бұл дистанция тың темір жолының жүрегі іспеттес еді. Сол себепті жаңа техниканың барлығын осында бағыттайтын. Тағы бір атап өтерлігі, бұл дистанцияны қазақ темір жолының белді өкілдері басқарды. Сол себепті теміржолшылардың ұстаханасы саналды. Бұл жерден шыққан мамандар өзге өңірлерге басшылық қызметке аттанатын», – деп еске алады ардагер теміржолшы.  

Сонымен қатар ол, бұрынғы кезде пойыз ағыны қазіргіден жоғары болғанын және жыл сайын салынатын жол көлемі де едәуір көп болғанын атап өтті. Соған қарамастан жолшылар берілген уақытта жолдарды салып үлгеріп оытрыпты. 1980 жылдары станциялардың барлығы модернизацияланып, кеңейтілген. Шикізатты тасымалдайтын жүк пойыздары үшін қосымша жолдар салынып, соның арқасында жоғары көрсеткіштерге қол жеткізіпті.

Ардагер сөз арасында локомотив, вагондармен қатар жол  салатын техникаға да көңіл бөліп, оларды ауыстырып отыру қажеттігін айтты. Жаңа пойызды алған кезде, жол салатын техникаларды да жаңартып отыру қажет деген ойда ақсақал.

«Жолсыз ешқайда бара алмаймыз. Алдымен жол, одан кейін жылдамдық керек. Егер жолың нашар болса жаңа тепловозды алғаннан пайда жоқ, олар көрсетілген жоғары жылдамдықпен жүре алмайды. Сол себепті алдымен инфрақұрылымды жөнге салу керек, оны жөндейтін техникаға көңіл бөлу керек. Біздің қолдағы техниканың алдыңғысына 70 жыл болса, соңғысының өзіне 50 жыл болып қалған. Мәселен, Қытай темір жол саласында неліктен алдыға шығып кетті дейсіз?, олар техникаға мән берді, соған күш салды. Қазір олардың жолы сағатына 350 шақырым жылдамдықпен жүруге қауқарлы», – дейді теміржолшы.  

Жиын барысында Астана ПЧ бастығы Дәурен Қабас дистанцияның атқарып жатқан жұмысына тоқталды. Айтуынша, биыл 800 км астам жолға 550 жол монтер қызметі көрсетілген.

 

Аймақтар
14.05.2025
«Әкем – асқар тауым»: Қызылордада әкелер мен ұлдар сайысы өтті
Қауіпсіздік
14.05.2025
20 мыңнан астам азаматқа теміржолдағы қауіпсіздік ережелері түсіндірілді
Әлемде
14.05.2025
Қытайда сутегімен жүретін пойыз алғаш рет жолға шықты
Жаңалықтар
14.05.2025
Мас жолаушы пойыздың тоқтау-кранын жұлып алып, тоқтауына себеп болды
Жаңалықтар
14.05.2025
Қытай Қазақстанға алғашқы CEA1 магистральдық электровозын жеткізді
Жүк тасымалы / Апта саны
13.05.2025
ҚТЖ желісінде жүк тасымалы 4,5%-ға артты
Сұхбат
13.05.2025
Қанат ӘЛМАҒАМБЕТОВ: «Шиеленісті жағдайды уақытылы шешуге мүдделіміз»
Аймақтар
13.05.2025
Ғибратты ғұмыр
Аймақтар
13.05.2025
Жүз жасаған кейуана
Станция тынысы
13.05.2025
Болашақ станциясы өсім жолында: жаңа дәреже – жаңа міндеттер
Аймақтар
13.05.2025
Теміржолшылар Жеңіс күні бірлік пен рухты паш етті
Жаңалықтар / Мұрағат
13.05.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №36 13 мамыр 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.05.2025
Қытайдан Орталық Азия елдеріне контейнерлік тасымал 104%-ға өсті
Жаңалықтар
12.05.2025
Қазақстан бидайы алғаш рет БАӘ нарығына шықты
Жаңалықтар
12.05.2025
Алты ел еуразиялық дәлізді қалыптастыру барысын талқылады
Спорт
12.05.2025
Бес вагон сүйреп рекорд орнатты
Аймақтар
12.05.2025
Шымкент вокзалы маңындағы алып сағат қайта іске қосылды
Жүк тасымалы
12.05.2025
Қазақстан, Өзбекстан және Тәжікстан теміржолшылары жүк тасымалдау көлемін ұлғайтуды талқылады
Әлемде
12.05.2025
Қырғызстанда Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан бағыты бойынша алғашқы тоннельдің құрылысы басталды
Әлемде
12.05.2025
CAF компаниясы жаңа Oxygène электр пойызын таныстырды