Жол салатын техниканы жаңартып отыру маңызды – ардагер

Инфрақұрылым
09.08.2023, 09:01
Суретті түсірген Александр Жабчук
Әділет Мұсахаев

"Қазақстан теміржолшысы" газетінің тілшісі

Қазір локомотивтер мен вагондарды жаңарту бойынша Штадлер және басқа да шетелдік компаниялармен біріккен жұмыстар жүріп жатыр. Алайда, жол салатын техниканы жаңартуды естен шығармауымыз керек. Егер жолың нашар болса, жаңа пойыздан пайда жоқ, олар жоғары жылдамдықпен жүре алмайды. Бұл туралы темір жол ардагері Бақтарбек Жүнісов айтты, деп хабарлайды Rail-news.kz.  

Өткен аптада Астана жол дистанциясы 90 жылдық мерейтойын атап өтті. Мерекелік шараны тамашалауға аталған дистанцияда көп жыл еңбек еткен ардагерлер де келді. Жиын барысында ардагерлермен тілдесіп, дистанцияның кешегісі мен бүгіні жайлы әңгімелесудің реті келді.

Темір жол ардагері Бақтарбек Жүнісов аталған дистанцияға әрқашан үлкен көңіл бөлініп келгенін жеткізді. Бұрын бұл телім төрт жолдың торабы саналыпты. Атап айтсақ, Көкшетау, Атбасар, Қарағанды және Павлодар бағытындағы пойыздар жүрген.  

«Ол кезде он мыңға жуық вагон өтетін болса оның жұмысы жақсы деп есептелетін. Яғни, бұл дистанция тың темір жолының жүрегі іспеттес еді. Сол себепті жаңа техниканың барлығын осында бағыттайтын. Тағы бір атап өтерлігі, бұл дистанцияны қазақ темір жолының белді өкілдері басқарды. Сол себепті теміржолшылардың ұстаханасы саналды. Бұл жерден шыққан мамандар өзге өңірлерге басшылық қызметке аттанатын», – деп еске алады ардагер теміржолшы.  

Сонымен қатар ол, бұрынғы кезде пойыз ағыны қазіргіден жоғары болғанын және жыл сайын салынатын жол көлемі де едәуір көп болғанын атап өтті. Соған қарамастан жолшылар берілген уақытта жолдарды салып үлгеріп оытрыпты. 1980 жылдары станциялардың барлығы модернизацияланып, кеңейтілген. Шикізатты тасымалдайтын жүк пойыздары үшін қосымша жолдар салынып, соның арқасында жоғары көрсеткіштерге қол жеткізіпті.

Ардагер сөз арасында локомотив, вагондармен қатар жол  салатын техникаға да көңіл бөліп, оларды ауыстырып отыру қажеттігін айтты. Жаңа пойызды алған кезде, жол салатын техникаларды да жаңартып отыру қажет деген ойда ақсақал.

«Жолсыз ешқайда бара алмаймыз. Алдымен жол, одан кейін жылдамдық керек. Егер жолың нашар болса жаңа тепловозды алғаннан пайда жоқ, олар көрсетілген жоғары жылдамдықпен жүре алмайды. Сол себепті алдымен инфрақұрылымды жөнге салу керек, оны жөндейтін техникаға көңіл бөлу керек. Біздің қолдағы техниканың алдыңғысына 70 жыл болса, соңғысының өзіне 50 жыл болып қалған. Мәселен, Қытай темір жол саласында неліктен алдыға шығып кетті дейсіз?, олар техникаға мән берді, соған күш салды. Қазір олардың жолы сағатына 350 шақырым жылдамдықпен жүруге қауқарлы», – дейді теміржолшы.  

Жиын барысында Астана ПЧ бастығы Дәурен Қабас дистанцияның атқарып жатқан жұмысына тоқталды. Айтуынша, биыл 800 км астам жолға 550 жол монтер қызметі көрсетілген.

 

Жаңалықтар
08.10.2025
Алты станцияда дауыстап хабарлау жүйесі енгізілді
Аймақтар
08.10.2025
Кәсіподақ – еңбек адамының сенімді тірегі
Әлемде
08.10.2025
Иран теміржолдары қысқа мерзімді жобаларға басымдық беріп отыр
Жаңалықтар
08.10.2025
«Жас үздік маман» байқауы өтіп жатыр
Жаңалықтар
08.10.2025
Жолаушылар пойыздарында 500-ден астам тәртіп бұзушы анықталды
Инфрақұрылым
08.10.2025
Тоқаев түркі мемлекеттерін Орта дәліз бойындағы инфрақұрылымды жаңғыртуға шақырды
Әлеумет
08.10.2025
Қазыналы қарттарға – құрмет пен тағзым
Әлеумет
07.10.2025
Астана жол дистанциясы ғимаратында жөндеу жұмыстары жүргізілді
Жолаушылар тасымалы
07.10.2025
«Астана - Орал» бағытында жаңа вагондар қатынай бастады
Жолаушылар тасымалы
07.10.2025
Stadler Kazakhstan вагондары 10 мың шақырымдық сынақтан өтті
Цифрландыру
07.10.2025
Пойыздарды интернетпен қамтамасыз ету жұмыстары жалғасуда
Жүк тасымалы
07.10.2025
Вагон айналымында іркіліс жоқ
Қауіпсіздік
07.10.2025
Қызылорда теміржолында күзгі комиссиялық тексеру өтті
Инфрақұрылым
07.10.2025
Ақсу вокзалы жаңартылып жатыр
Қауіпсіздік
07.10.2025
Өрт сөндіру пойызының дайындығы пысықталды
Жаңалықтар
07.10.2025
Теміржолшылар «Таза Қазақстан» акциясы аясында 500-ден астам ағаш отырғызды
Аймақтар
07.10.2025
Қағаз мұрағаттан цифрлық платформаға дейін
Жаңалықтар / Мұрағат
07.10.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №82 07 қазан 2025 жыл
Жаңалықтар
06.10.2025
Достық – Мойынты учаскесінің екінші жолдары тасымал процесіне тартылды
Жүк тасымалы / Апта саны
06.10.2025
Еліміздің темір жолымен 28 млн тоннадан астам көмір тасымалданды