Солтүстік өңірінің тасымалдауды басқару орталығы жұмысының қорытындылары
2024 жылы Солтүстік өңірінің тасымалдауды басқару өңірлік орталығы (Солтүстік ТБӨО) 540 контейнерлік қос пойызды, бос жартылай вагондардан 42 қос пойызды, 109 ауыр салмақты пойызды (9000 тонна) және 139 ұзын пойызды (350 осьтен астам) құрады. Бұл шаралар локомотив паркі мен локомотив бригадаларына деген қажеттілікті айтарлықтай төмендетті, деп хабарлайды Rail-news.kz.
Солтүстік ТБӨО жүк айналымы, пойыздар қозғалысының учаскелік жылдамдығы, жұмыс вагонының айналымы, техникалық станцияларда қарапайым және вагонның орташа тәуліктік өнімділігі сияқты пайдалану көрсеткіштерін едәуір жақсартты. Контейнерлік пойыздар саны 2023 жылмен салыстырғанда 9,6% өсті, олардың маршруттық жылдамдығы да жақсарды.
2024 жылы 2189 өтпелі пойыз құрылды, оның жартысынан көбі (1292 құрам) тасымалдауды қалыптастыру жоспарынан тыс болды. Солтүстік өңірі бойынша астықпен 897 маршруттық пойыз жөнелтілді. Мұндай пойыздардың артықшылығы Астана, Қарағанды-Сұрыптау, Екібастұз, Тобыл, Шу сияқты негізгі сұрыптау станцияларында өңдеусіз өткізу есебінен жеткізу мерзімдерін қысқарту болып табылады.
Пойыздарға техникалық қызмет көрсетудің кепілдік иықтарын ұзарту мәселесі ерекше бақылауда болды. Ол үшін Есіл станциясында 15 минуттық тұрағы және локомотив бригадаларының ауысуы, сондай-ақ Тобыл және Атбасар станцияларында техникалық қызмет көрсету бар жұп және тақ жүк пойыздарын өткізу ұйымдастырылды. Толық техникалық қызмет көрсету Мырза және Нұра станцияларында Сарышаған станциясына дейін, сондай-ақ Ақадыр станциясында Сороковая және Астана станцияларына дейін Қарағанды-Сұрыптау станциясында локомотив бригадаларын ауыстырумен 15 минут ішінде қамтамасыз етілді. Бұл шаралар Қарағанды-Сұрыптау және Есіл станцияларында өткізу қабілетін едәуір арттыруға мүмкіндік берді.
Сонымен қатар, 2024 жылы Орталық жолдарды күрделі және күшейтілген орташа жөндеу үшін 1,5 мыңнан астам "технологиялық толаскезді" ұсынды, бұл өткен жылмен салыстырғанда 670 "толаскезге" артық. 2024 жылы ТБӨО-да 5 пойыз учаскесінде (Тобыл-Есіл, Қырқыншы-Ерментау, Қырқыншы-Қарағанды-Сұрыптау, Қарағанды-Сұрыптау-Құлайғыр, Құлайғыр-Мойынты) "Пойыздардың орындалған қозғалысының кестесін қағазсыз жүргізу" жобасы іске қосылды. Бұл жобаны "Орал" ГИД автоматтандырылған жүйесіне енгізу диспетчерлер жұмысының жылдамдығы мен дәлдігін едәуір арттыруға мүмкіндік берді. 2025 жылы жоба кеңейтіліп, оған тағы екі пойыз-учаске (Ерментау-Екібастұз, Атбасар-Астана) қосылады.
Сондай-ақ, "E-Telegram" пилоттық жобасы іске қосылды, ол ҚТЖ құрылымдық бөлімшелеріне өтінімдер мен ескертулерді электрондық форматта тікелей диспетчерлердің жұмыс орындарына жіберуге мүмкіндік береді. Бұл жедел басқару мен шешім қабылдау процесін едәуір жеңілдетті.
Солтүстік ТБӨО төрт ірі: Ақмола, Қостанай, Павлодар және Қарағанды бөлімшесін біріктірген.