Атқарар жұмыстың ауқымы кең

Сұхбат
05.12.2019, 10:11
Елена Колдасбаева

Собственный корреспондент по Алматинской области

Алматы бөлімшесінің жүк тасымалындағы рөлі ерекше. Бұл бөлімше аумағында Алтынкөл, Достық сияқты мемлекетаралық шекаралық түйісу станциялары орналасқан. Сондықтан бөлімше аумағымен пойыздардың үздіксіз жүріп тұруына айрықша назар бөлінген. Осы ретте біз Алматы жүк тасымалы бөлімшесінің бас инженері Сабыр Иманғалиевпен тасымалды ұйымдастыруда пайдалану жұмыстарын және еңбек қорғау жағдайын жақсарту бағытында нендей шаралар атқарылып жатқандығы туралы және басқа да мәселелер жайында әңгімелескен едік.

 – Пойыз қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз ету – бірінші кезектегі міндет. Мұны қатардағы қызметкерден бастап кәсіпорын басшысына дейін жақсы түсінеді. Еңбек қорғау жағдайын талдау ай сайын бөлім басшыларымен өндірістік кеңестерде және бөлімше станциясының қызметкерлерімен селекторлық кеңестерде жүргізіледі. Бүгінгі күні кемшіліктерді анықтау аз, талдау жасай білу, технологиялық процеске араласуды үйрену, қызметке баға беру, нормадан ауытқулар, персоналдың қателіктері, техникалық құралдардың жай-күйіне және олардың істен шығуына мониторинг жүргізуді дамыта білу керек. Бастысы нақты профилактикалық жұмыстарды жүргізуге назар аудару керек.

Жол бөлімшесінің пайдалану жұмыстарын және еңбекті қорғау жағдайын жақсарту үшін біз семинарлар, практикалық сабақтар, іскерлік ойындар өткіземіз. Кадрларды оқыту – маңызды нәрсе. Бұл бағыттың басты мақсаты еңбекті қорғау бойынша білім деңгейін және еңбек процесіне қатысатын қызметкерлердің кәсіпқойлығын арттыру болып табылады. Барлық осы іс-шаралар еңбек қорғау талаптарын бұзу санын азайтуға және өндірістегі жазатайым оқиғалардың санын азайтуға мүмкіндік береді. Еңбек мүдделерді іске асырудан бастап, олардың корпоративтік нәтижелерге қосқан үлесін арттыра отырып қол жеткізетіндей ұйымдастырылуы тиіс. Біздің жұмысымыз табысты болу үшін әрқашан қатаң тәртіп болуы керек.

– Сабыр Болатбекұлы, станциялар мен учаскелердің өткізу және қайта өңдеу қабілетін арттыру үшін қандай жұмыстар атқарылды?

– Ақтоғай-Саяқ учаскесінің барлық жекелеген пункттерінде №3а бұрын консервацияланған жолдарды ашу бойынша жұмыс жүргізілді. Бұдан басқа Достық станциясының жұмысын жақсартуға бағытталған іс-шаралар бойынша материалдар дайындау жұмыстары жүргізілуде, атап айтқанда: «Д» және «Г» парктерінде қосымша жолдар салу, станцияның «Т» паркіндегі жолдарды ұзарту, Достық-19 разъезд аралығында екінші жол салу, 19 разъезд бойынша қосымша жолдар салу. Сондай-ақ, әкімшілік және тұрғын үйлерді жөндеу, Достық станциясында жаяу жүргіншілер көпірі мен артезиан ұңғымаларын салу есебінен станция қызметкерлерінің санитарлық-тұрмыстық жағдайын жақсарту жөніндегі іс-шаралар белгіленген. Бұл Достық станциясы мен жалпы бөлімшенің жұмысын жақсарту үшін жоспарланған іс-шаралардың бір ғана легі. Сонымен қатар, Боралдай, Жетісу және Алматы-1 станцияларының жолдық дамуын арттыру мәселесі қарастырылуда.

Филиал қызметкерлерінің білім деңгейін көтеру үшін барлық жағдай жасалуда, техникалық оқу кабинеттері жабдықталып жатыр. Мысалы, ағымдағы жылы Алматы-1, Достық және Үштөбе станцияларында техникалық кластар талапқа сәйкестендіріліп ашылды. Жыл басынан бері жол, белгі беру және байланыс, электрмен жабдықтау, өрт сөндіру пойыздары мен вагон шаруашылығының мамандарын шақырумен ЖТ бөлімшесі учаскелерінде техникалық сабақтар өткізу үшін желіге 28 рет шығу жүзеге асырылды. 30 техникалық сабақ өткізілді, 39 станция, 46 разъезд қамтылды, 723 қызметкер қатысты. Станциялардың 524 қызметкерінің білімі тексерілді.

– Басшы ретінде, пайдалану жұмысын жақсарту, өндірістік қауіпсіздік пен экологияның жағдайын жақсарту үшін қандай шаралар қабылдау қажет деп ойлайсыз?

– Жол картасына сәйкес, тораптық кеңестерде, селекторлық кеңестерде тұрақты негізде 7 алтын ереже қарастырылған. Бөлімшелерде «Алтын ережелер», «Есіңде болсын, сені үйде күтіп отыр!», «Өндірістік қауіпсіздіктің он екі негізгі ережесі» деген тақырыптарда көрнекі құралдар ілініп тұр Ағымдағы жылдың желтоқсан айында 20 қызметкер өнеркәсіптік қауіпсіздік бойынша оқудан өтеді. Осы жылдың көктемінен бастап Алматы ЖТ бөлімшесінде «Жасыл жұма» экологиялық акциясы өткізіліп келеді, ол филиалдың барлық бөлімшелерінде қоршаған ортаның жағдайын жақсартуға бағытталған. Бүгін Алматы ЖТ бөлімшесінде қоқысты бөліп жинауға ерекше көңіл бөлініп отыр. Филиалда келесі фракциялар бойынша: қағаз, шыны, пластик қалдықтарды бөлек жинау үшін үш секциялы 9 контейнер сатып алынды. Олар филиалдың құрылымдық бөлімшелерінде ғимараттар мен дәліздерге кіре берісте орнатылған.

Филиалда «Қатты тұрмыстық қалдықтарды бөлек жинау жүйесін енгізу және ағымдағы жылдың 1 наурызынан бастап «Жасыл жұма» акциясын өткізу туралы» бұйрық шығарылды, осыған сәйкес қызметкерлерге қатты тұрмыстық қалдықтарды сегрегациялау және қалдықтарды араластыруға жол бермеу бойынша ережелер түсіндірілді. Экологиялық акция шеңберінде пайдаланудың оңтайлы режимдеріне, отын-энергетикалық, су ресурстарының шығынына, ластаушы заттардың төгінділері мен шығарындыларына жоспардан тыс тексерулер жүргізіледі.

– Жұмыста жарақаттану мен ақауларды азайту және болдырмау бойынша қандай іс-шаралар әзірленді?

– Жұмыстың қауіпсіз технологиялық процесін қатаң және нақты регламенттейтін техникалық сабақтар мен нұсқаулықтардың жүргізілуіне қарамастан, өндірістік жарақаттану жағдайын жою мүмкін болмай тұр. Біздің ісімізде тиімділік ақаудың салдарын жоюмен емес, алдын алу шараларымен бағаланады. Әрине, жарақаттану жағдайлары – жұмыстың дұрыс ұйымдастырылмауының, бақылаудың босаңсуының немесе болмауының, технологиялық процестің бұзылуының және тәртіптің сақталмауының теріс нәтижесі. Біздің барлық станциялық қызметкерлер қауіптілігі жоғары аймақта – түнгі уақытта маневрлік жұмыс өте қиын жағдайларда жүргізіледі. Айына бір рет пойыз диспетчері, станция бойынша кезекші, дөңес бойынша кезекші және пойыз құрастырушылар, маневрлік және пойыздық локомотивтер машинистері арасындағы сөйлесу регламентін сақтау жазбалары тыңдалады.

Арнайы киімге алыстан шағылысып көрініп тұратын элементтер салынады, ымырт шақтағы жарық көмескіленіп тұратындықтан вагондар мен локомотивтерді сырлау кезінде қарама-қарсы түстер пайдаланылады. Тұрақты негізде станция паркінде көліктік полиция қызметкерлерімен және Жетісу көлік прокуратурасы мен жол полициясы өкілдерімен бірлескен рейдтер жүргізілуде, онда темір жол арқылы өту ережесін бұзушыларға айыппұл салынады.

Жүк тасымалы
21.07.2025
Қазақстан мен Грузия арасындағы теміржол жүк тасымалының көлемі 159,5 мың тоннадан асты
Жаңалықтар
21.07.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық әріптестікті күшейтуде
Аймақтар
21.07.2025
«Білім экспресі» Абай елінде
Спорт
21.07.2025
Маңғыстауда теміржол барысы анықталды
Жүк тасымалы
21.07.2025
Биыл теміржол арқылы көмір экспорты 14%-ға өсті
Аймақтар
21.07.2025
Түлектерге кәсіби бағдар берілді
Әлемде
21.07.2025
Бейжіңдегі көрмеде 600 км/сағ жылдамдықпен жүретін пойыз таныстырылды
Әлеумет
21.07.2025
Жыл басынан бері құқық бұзғаны үшін 400-ге жуық адам пойыздан түсірілген
Инфрақұрылым
18.07.2025
Сырдария арқылы өтетін жарты шақырымдық теміржол көпірі салынады
Инфрақұрылым
18.07.2025
Елімізде темір жолды жөндеу науқанының жартысы аяқталды
Жүк тасымалы
18.07.2025
Әлеуметтік жүк тасымалы ұлғаюда
Станция тынысы
18.07.2025
Әйтеке би станциясы жартыжылдықты табысты аяқтады
ҚТЖ келбеті
18.07.2025
Қауіпсіздік мәдениетін қалыптастырған инженер
Аймақтар
18.07.2025
Маңғыстау теміржолшыларына біржолғы сыйақы берілді
Қауіпсіздік
18.07.2025
Дала өртімен күрес: Семей теміржолшылары қауіпсіздік шараларын күшейтті
Жаңалықтар / Мұрағат
18.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №54 18 шілде 2025 жыл
Жүк тасымалы
17.07.2025
Ақтау мен Құрық порттарында жүк айналымы өсті
Спорт
17.07.2025
Астанада өткен сайыста теміржолшылар жеңімпаз атанды
Жаңалықтар
17.07.2025
"Тобыл" логистикалық хабының құрылысы бастау алды
Жаңалықтар
17.07.2025
Елімізде теміржол машиналарын жасау 7,1%-ға артты