Атқарар жұмыстың ауқымы кең

Сұхбат
05.12.2019, 10:11
Елена Колдасбаева

Собственный корреспондент по Алматинской области

Алматы бөлімшесінің жүк тасымалындағы рөлі ерекше. Бұл бөлімше аумағында Алтынкөл, Достық сияқты мемлекетаралық шекаралық түйісу станциялары орналасқан. Сондықтан бөлімше аумағымен пойыздардың үздіксіз жүріп тұруына айрықша назар бөлінген. Осы ретте біз Алматы жүк тасымалы бөлімшесінің бас инженері Сабыр Иманғалиевпен тасымалды ұйымдастыруда пайдалану жұмыстарын және еңбек қорғау жағдайын жақсарту бағытында нендей шаралар атқарылып жатқандығы туралы және басқа да мәселелер жайында әңгімелескен едік.

 – Пойыз қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз ету – бірінші кезектегі міндет. Мұны қатардағы қызметкерден бастап кәсіпорын басшысына дейін жақсы түсінеді. Еңбек қорғау жағдайын талдау ай сайын бөлім басшыларымен өндірістік кеңестерде және бөлімше станциясының қызметкерлерімен селекторлық кеңестерде жүргізіледі. Бүгінгі күні кемшіліктерді анықтау аз, талдау жасай білу, технологиялық процеске араласуды үйрену, қызметке баға беру, нормадан ауытқулар, персоналдың қателіктері, техникалық құралдардың жай-күйіне және олардың істен шығуына мониторинг жүргізуді дамыта білу керек. Бастысы нақты профилактикалық жұмыстарды жүргізуге назар аудару керек.

Жол бөлімшесінің пайдалану жұмыстарын және еңбекті қорғау жағдайын жақсарту үшін біз семинарлар, практикалық сабақтар, іскерлік ойындар өткіземіз. Кадрларды оқыту – маңызды нәрсе. Бұл бағыттың басты мақсаты еңбекті қорғау бойынша білім деңгейін және еңбек процесіне қатысатын қызметкерлердің кәсіпқойлығын арттыру болып табылады. Барлық осы іс-шаралар еңбек қорғау талаптарын бұзу санын азайтуға және өндірістегі жазатайым оқиғалардың санын азайтуға мүмкіндік береді. Еңбек мүдделерді іске асырудан бастап, олардың корпоративтік нәтижелерге қосқан үлесін арттыра отырып қол жеткізетіндей ұйымдастырылуы тиіс. Біздің жұмысымыз табысты болу үшін әрқашан қатаң тәртіп болуы керек.

– Сабыр Болатбекұлы, станциялар мен учаскелердің өткізу және қайта өңдеу қабілетін арттыру үшін қандай жұмыстар атқарылды?

– Ақтоғай-Саяқ учаскесінің барлық жекелеген пункттерінде №3а бұрын консервацияланған жолдарды ашу бойынша жұмыс жүргізілді. Бұдан басқа Достық станциясының жұмысын жақсартуға бағытталған іс-шаралар бойынша материалдар дайындау жұмыстары жүргізілуде, атап айтқанда: «Д» және «Г» парктерінде қосымша жолдар салу, станцияның «Т» паркіндегі жолдарды ұзарту, Достық-19 разъезд аралығында екінші жол салу, 19 разъезд бойынша қосымша жолдар салу. Сондай-ақ, әкімшілік және тұрғын үйлерді жөндеу, Достық станциясында жаяу жүргіншілер көпірі мен артезиан ұңғымаларын салу есебінен станция қызметкерлерінің санитарлық-тұрмыстық жағдайын жақсарту жөніндегі іс-шаралар белгіленген. Бұл Достық станциясы мен жалпы бөлімшенің жұмысын жақсарту үшін жоспарланған іс-шаралардың бір ғана легі. Сонымен қатар, Боралдай, Жетісу және Алматы-1 станцияларының жолдық дамуын арттыру мәселесі қарастырылуда.

Филиал қызметкерлерінің білім деңгейін көтеру үшін барлық жағдай жасалуда, техникалық оқу кабинеттері жабдықталып жатыр. Мысалы, ағымдағы жылы Алматы-1, Достық және Үштөбе станцияларында техникалық кластар талапқа сәйкестендіріліп ашылды. Жыл басынан бері жол, белгі беру және байланыс, электрмен жабдықтау, өрт сөндіру пойыздары мен вагон шаруашылығының мамандарын шақырумен ЖТ бөлімшесі учаскелерінде техникалық сабақтар өткізу үшін желіге 28 рет шығу жүзеге асырылды. 30 техникалық сабақ өткізілді, 39 станция, 46 разъезд қамтылды, 723 қызметкер қатысты. Станциялардың 524 қызметкерінің білімі тексерілді.

– Басшы ретінде, пайдалану жұмысын жақсарту, өндірістік қауіпсіздік пен экологияның жағдайын жақсарту үшін қандай шаралар қабылдау қажет деп ойлайсыз?

– Жол картасына сәйкес, тораптық кеңестерде, селекторлық кеңестерде тұрақты негізде 7 алтын ереже қарастырылған. Бөлімшелерде «Алтын ережелер», «Есіңде болсын, сені үйде күтіп отыр!», «Өндірістік қауіпсіздіктің он екі негізгі ережесі» деген тақырыптарда көрнекі құралдар ілініп тұр Ағымдағы жылдың желтоқсан айында 20 қызметкер өнеркәсіптік қауіпсіздік бойынша оқудан өтеді. Осы жылдың көктемінен бастап Алматы ЖТ бөлімшесінде «Жасыл жұма» экологиялық акциясы өткізіліп келеді, ол филиалдың барлық бөлімшелерінде қоршаған ортаның жағдайын жақсартуға бағытталған. Бүгін Алматы ЖТ бөлімшесінде қоқысты бөліп жинауға ерекше көңіл бөлініп отыр. Филиалда келесі фракциялар бойынша: қағаз, шыны, пластик қалдықтарды бөлек жинау үшін үш секциялы 9 контейнер сатып алынды. Олар филиалдың құрылымдық бөлімшелерінде ғимараттар мен дәліздерге кіре берісте орнатылған.

Филиалда «Қатты тұрмыстық қалдықтарды бөлек жинау жүйесін енгізу және ағымдағы жылдың 1 наурызынан бастап «Жасыл жұма» акциясын өткізу туралы» бұйрық шығарылды, осыған сәйкес қызметкерлерге қатты тұрмыстық қалдықтарды сегрегациялау және қалдықтарды араластыруға жол бермеу бойынша ережелер түсіндірілді. Экологиялық акция шеңберінде пайдаланудың оңтайлы режимдеріне, отын-энергетикалық, су ресурстарының шығынына, ластаушы заттардың төгінділері мен шығарындыларына жоспардан тыс тексерулер жүргізіледі.

– Жұмыста жарақаттану мен ақауларды азайту және болдырмау бойынша қандай іс-шаралар әзірленді?

– Жұмыстың қауіпсіз технологиялық процесін қатаң және нақты регламенттейтін техникалық сабақтар мен нұсқаулықтардың жүргізілуіне қарамастан, өндірістік жарақаттану жағдайын жою мүмкін болмай тұр. Біздің ісімізде тиімділік ақаудың салдарын жоюмен емес, алдын алу шараларымен бағаланады. Әрине, жарақаттану жағдайлары – жұмыстың дұрыс ұйымдастырылмауының, бақылаудың босаңсуының немесе болмауының, технологиялық процестің бұзылуының және тәртіптің сақталмауының теріс нәтижесі. Біздің барлық станциялық қызметкерлер қауіптілігі жоғары аймақта – түнгі уақытта маневрлік жұмыс өте қиын жағдайларда жүргізіледі. Айына бір рет пойыз диспетчері, станция бойынша кезекші, дөңес бойынша кезекші және пойыз құрастырушылар, маневрлік және пойыздық локомотивтер машинистері арасындағы сөйлесу регламентін сақтау жазбалары тыңдалады.

Арнайы киімге алыстан шағылысып көрініп тұратын элементтер салынады, ымырт шақтағы жарық көмескіленіп тұратындықтан вагондар мен локомотивтерді сырлау кезінде қарама-қарсы түстер пайдаланылады. Тұрақты негізде станция паркінде көліктік полиция қызметкерлерімен және Жетісу көлік прокуратурасы мен жол полициясы өкілдерімен бірлескен рейдтер жүргізілуде, онда темір жол арқылы өту ережесін бұзушыларға айыппұл салынады.

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр