Теміржолшылар әулеті рекордтар кітабына енді

Жаңалықтар
25.09.2023, 18:10

Теміржолшылар Түкібаевтар әулеті Қинэс-тің қазақстандық рекордтар кітабына еніп, ең ұзақ еңбек өтілі бойынша рекорд орнатты.

Еңбек кітапшаларымен расталған бүкіл рекордшы әулетінің жиынтық өтілі 616 жылды құрайды. Түкібаевтар отбасы бесінші буында өзінің қиын кәсібіне адал. Әр уақытта теміржолда Тукібаевтар отбасының 27 өкілі жұмыс істеген, және де жұмыстарын жалғастыруда.

Әулет өкілі Ғалымбек Түкібаев өз кәсібі үшін мақтаныш сезімін сезінетінін атап өтті.

- Мен «ҚТЖ» ҰК» АҚ-ның Семей жол дистанциясының жетекші инженер-технологы болып жұмыс істеймін. Мен өз білімім мен жинақталған тәжірибемді отбасымыздың жас теміржолшыларына беремін. Бүгінде темір жолда Түкібаевтар әулетінің негізін қалаушылардың немерелері мен шөберелері жұмыс істейді, - деді ол.

Бұған дейін отбасы жыл сайынғы «Еңбек жолы» республикалық байқауының «Үздік еңбек әулеті» номинациясы бойынша жеңімпаз атанды.

Байқауды Еңбек және әлеуметтік қорғау министрлігі үздік еңбек әулеттері мен өндіріс қызметкерлерін анықтау мақсатында өткізді. Әр уақытта теміржолда Түкібаевтар отбасының 35 өкілі жұмыс істеп, өз жұмыстарын жалғастыруда. Әулеттің жалпы еңбек өтілі 600 жылдан асады. Әулеттің негізін қалаушылар – ағайынды үшеу – Маукен, Ілияс және Сыдық. Ағайындылар темір жолдағы еңбек жолын 30-шы жылдары бастап, Түркістан – Сібір темір жолының құрылысына қатысты.

Маукен Түкібаев пойыз кондукторы, содан кейін станция бойынша кезекші болды. Ұлы Отан соғысы жылдарында станция бастығы болып жұмыс істеді, әскери оқ-дәрілер мен азық-түліктерді майданға үздіксіз және қауіпсіз жеткізуді қамтамасыз етуге үлес қосты. Оның ағалары Ілияс пен Сыдық Түкібаевтар жол дистанциясында жұмыс атқарды.

Әкелерінің даңқты және ерен еңбегін балалары Маликриян Маукенұлы, Серікқан Ілиясұлы, Ғали Сыдықұлы және Зұлкұмар Сыдықұлы абыроймен жалғастырды. Бүгінде темір жолда Түкібаевтар әулетінің негізін қалаушылардың немерелері мен шөберелері жұмыс істейді.  

 

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі