Көлік саласындағы кедергілер жойылуда

Жаңалықтар
11.10.2024, 09:07
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

ҚР Көлік министрлігі теміржол және су көлігі комитеті төрағасының орынбасары Нұржан Келбұғанов Қазақстанның көлік саласында қиындық келтіретін негізі факторларды атады. 

Оның айтуынша, локомотивтер жетіспеушілігі, ел инфрақұрылымындағы «тар» орындар тасымал үдерісінің дамуына кедергі келтіреді. Бұл мәселелер локомотивтер сатып алу есебімен оң шешімін тауып отыр.

– Биыл локомотив паркі бойынша жағдай жақсарды. 2024 жылдың соңына дейін 185 локомотив, яғни 121 магистральдық және 20 маневрлік тепловоз, сонымен қатар 44 электровоз сатып алынады. Оның 130-ы бүгінге дейін жеткізілді. Сондықтан бұрын вагондар жинау және беруді кешіктіру негізгі мәселе болып келсе, биыл ол қиындық болмауы тиіс. Маневрлік локомотивтердің алғашқы легі жеткізіліп, олардың бәрі еліміздің егін оратын өңірлеріне жөнелтілді. Бүгінгі таңда теміржол желісінде резервте тұрған локомотивтер бар. Тасымал көлемі арта қалған жағдайда олар іске қосылатын болады, – дейді Н.Келбұғанов.  

Сонымен қатар ол астық тасымалы нарығындағы қазіргі жағдайды да баяндады. Қытай тарапы сақтық танытып, қабылдайтын жүк көлемін 150-180 мың тоннаға дейін шектеп отырғанын жеткізді. Атап айтқанда, бидайды қабылдауға қолданыстағы тыйым айтарлықтай шектеулер қояды және тек арпа экспортына рұқсат етіледі, бұл логистикалық схемалар мен коммерциялық стратегияларға айтарлықтай әсер етеді. Осыған байланысты «ҚТЖ-Жүк тасымалы» ЖШС қолда бар мүмкіндіктерді барынша тиімді пайдалану үшін жеткізілімдерді реттеу мен үйлестіруді жүзеге асыратын болады.  

– Біздің теңіз порттарымыз астық қабылдауға дайын, Ақтау порты 3 млн тоннаға дейінгі көлемді қабылдап, жөнелтуге әлеуетті. Бұл отандық тауар өндірушілер үшін қосымша мүмкіндіктер ашып, қытай тарапының шектеулерін азайтуға септік етеді, – дейді спикер.

 

Жаңалықтар
28.09.2025
ҚТЖ басшылығы Астана-1 вокзалының жөндеу жұмысымен танысты
Жаңалықтар
27.09.2025
Құрметті теміржолшы «Құрмет» орденімен марапатталды
Жаңалықтар
27.09.2025
ТХКБ-ны бірлесе дамыту жайы талқыланды
Жаңалықтар
27.09.2025
ҚТЖ-да «HR – өндіріс серпіні» стратегиялық HR-сессиясы өтті
Жаңалықтар
27.09.2025
Темір жолдар мен тағдырлар: Алматыда «Жолдар» телехикаясының түсірілімі басталды
Жаңалықтар
26.09.2025
Еліміздің теміржол көлігі жаңа деңгейге көтерілуде: ҚТЖ және Wabtec ауқымды әріптестікті іске қосты
Цифрландыру
26.09.2025
Бейнебақылау камерасына баға берсек...
Инфрақұрылым
26.09.2025
Астанада өткен форумда ұлттық жобалар сөз болды
Аймақтар
26.09.2025
Арыс-2 вокзалы қайта салынуда
Цифрландыру
26.09.2025
Цифрландырудан – жасанды интеллектке дейін
Аймақтар
26.09.2025
Шиелі вокзалы тарихи келбетін сақтай отырып жаңғыртылуда
Жаңалықтар
26.09.2025
100-ден астам студен ҚТЖ-ның орталық музейінде болды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Парк кезекшісінің ерлігі
Қауіпсіздік
26.09.2025
Алғашқы көмек – маңызды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Ұтқыр шешімге негіз болған ұсыныс
Аймақтар
26.09.2025
Арнайы жасақтың ауқымы кең
Аймақтар
26.09.2025
Марапат иесін тапты
Жаңалықтар / Мұрағат
26.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №78-79 26 қыркүйек 2025 жыл
Қауіпсіздік
25.09.2025
Қауіпсіздік – ревизордың көзімен
Аймақтар
25.09.2025
Абай әлеміне саяхат