Алдағы 5 жылда 700-ден астам локомотив сатып алынады

Жаңалықтар
09.12.2024, 10:07
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Теміржол көлігі саласын дамытудың 2029 жылға дейінгі тұжырымдамасы аясында жүзеге асырылып жатқан жұмыстар туралы жуырда ҚР Көлік министрлігінің өкілдері 24.KZ телеарнасына сұхбат берді.

Спикерлердің айтуынша, Қазақстан географиялық орналасу тұрғысынан алып экономикасы бар алпауыт екі елдің, Қытай мен Ресейдің, оның әр жағында Еуропа елдерінің арасында жатыр. Осындай ірі мемлекеттермен шекаралас жатқан Қазақстан үлкен транзиттік хабке айналуы керек. Көлік министрлігінің алдында сондай міндет тұр.  

– Қазақстанды ірі хабке айналдыру үшін бізге біріншіден мықты инфрақұрылым керек, екіншіден вагондар мен локомотивтер жеткілікті мөлшерде болуы қажет. Одан басқа барлық шетелдермен түйіспе нүктелері де ауқымды жүк тасымалына дайын болуы тиіс. Бүгінде бұл бағытта ауқымды жұмыстар жүріп жатыр. Жалпы транзит көлемі жылдан жылға өсіп келеді. Биылғы жылдың өзінде 27 млн тонна транзиттік жүк тасымалданады деп отырмыз, бұл соңғы 10 жылға қарағанда екі есе артық. Ал контейнерлік транзит 5 есе артуда. Алға қойған жоспар бойынша транзиттік жүктерді жылына 45 млн тоннаға дейін, ал контейнерлік тасымалды 2 млн тоннаға жеткізу көзделуде, – дейді министрліктің теміржол және су көлігі комитеті төрағасының орынбасары Нұржан Келбұғанов.  

Сонымен қатар спикер локомотив шаруашылығының тозуы 2-3 жылда қатты байқалғанын, сол үшін биылдан бастап локомотив сатып алу қарқыны арттырылғанын жеткізді. Осы жылдың өзінде 185 локомотив алынды, келесі жылы 187 алынады, алдағы 5 жылда 700-ден астам локомотив сатып алынады. Олардың бәрі қазіргі заман талабына сай болады. Бүгінде вагон жетіспеушілігі жойылды деуге болады. Қазақстанда 139 мың вагон бар, жылдан жылға вагондар паркі жаңартылып, саны да артып келеді.  

Жалпы, ел аумағы арқылы 15 халықаралық дәліз өтеді. Оның бесеуі – теміржол дәліздері. Қазақстанда 16 мың км теміржол болса, 2029 жылға дейін соның 11 мыңы күрделі жөндеуден өтеді, әзірге 2800 км жөнделді. Аталған мерзім ішінде Қазақстанда жалпы 5 мың км теміржол салу жоспарланған. Сонымен қатар 184 станцияны қайтадан жаңғырту көзделуде.  

Спикерлердің айтуынша, бүгінгі таңда құрылысы жүріп жатқан 4 ірі жобаның Достық – Мойынты, Дарбаза – Мақтаарал, Алматы айналма жолы, Аягөз – Бақты темір жолдарының құрылысы, жалпы аумағы 1300 шақырымнан асатын теміржолдың Қазақстанды логистикалық транзиттік ірі хабке айналдырудағы рөлі зор болмақ.  

«Бұл жобалар толық жүзеге асырылған кезде Қазақстан арқылы транзитті 5 есеге арттыру мүмкіндігі туады», – деп атат өтті Н.Келбұғанов.  

 

Аймақтар
02.04.2025
Жұмысшы мамандар ұстаханасы
Әлемде
02.04.2025
Өзбекстанда жаңа жолаушылар вагондары таныстырылды
Қауіпсіздік
02.04.2025
Шымкентте жасөспірімдер пойыз вагонына жармаспақ болды
Жаңалықтар
02.04.2025
ҚТЖ-да Словения компанияларымен кездесу өтті
Жолаушылар тасымалы
01.04.2025
Jibek Joly туристік пойызы төртінші рет сапарға аттанады
Жолаушылар тасымалы
01.04.2025
«Астана-Алматы» бағытындағы «Тальго» пойызы енді Шу станциясына тоқтамайды
Жүк тасымалы
01.04.2025
Қаңтар-наурыз айларында темір жол көлігімен 3,6 млн тонна астық тасымалданды
Жаңалықтар
01.04.2025
Асаның ақеділ азаматы еді
Жүк тасымалы
01.04.2025
Көмір тасымалы жалғасуда
ҚТЖ келбеті
01.04.2025
Техникалық білім мен тәжірибе қажет
Жаңалықтар / Мұрағат
01.04.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №24 01 сәуір 2025 жыл
Жаңалықтар
31.03.2025
Транскаспий дәлізіне Словенияның «Лука Копер» теңіз порты қатысады
Қауіпсіздік
31.03.2025
Өрт сөндіру пойызы дайындықтарын шыңдады
Жаңалықтар
31.03.2025
Аягөз қалпына келтіру пойызы үшін жаңа кран сатып алынды
Аймақтар
31.03.2025
Экология айлығы аясында сенбілік өтті
ҚТЖ келбеті
31.03.2025
Тыл ардагері – тоқсан жаста
Жүк тасымалы / Апта саны
31.03.2025
Теміржолмен жүк тасымалдау екі айда 6,6%-ға өсті
Әлеумет
31.03.2025
Жұмысшы мамандарға сұраныс бар
Аймақтар
31.03.2025
Еңбек адамына құрмет
Әлемде
30.03.2025
«Молдова темір жолын» екі компанияға бөлу ұсынылды