ҚТЖ графистері мерейтойын атап өтуде

Жаңалықтар
17.03.2025, 10:38
Фото Александра Жабчука

"ҚТЖ" ҰК" АҚ — "Интеграцияланған жоспарлау дирекциясы" филиалының қозғалыс кестелері мен пойыздарды қалыптастыру жоспарларын әзірлеу департаментінің мамандары қос мерейтойды:  құрылым негізі қаланғанына 20 жыл және Департаменттің өзі құрылған сәттен бастап 10 жыл болуын (бұрын — тасымалдау процесін модельдеу департаменті) атап өтеді, деп хабарлайды Rail-news.kz.  

Департаментте теміржолда 5 жылдан 40 жылға дейін жұмыс тәжірибесі бар 40 жоғары білікті маман жұмыс істейді. 2015 жылы құрылым тасымалдау процесін интеграцияланған жоспарлауды енгізу үшін кеңейтілді, бұл жұмыс технологиясын жетілдіруге мүмкіндік берді. Атап айтқанда, департамент жыл сайынғы тасымалдауды жоспарлаудан ай сайынғы және онкүндік есептеулерге көшті. Бұл жаңалық көлік жүйесіндегі өзгерістерге жедел әрекет етуге және жоспарлаудың тиімділігін арттыруға мүмкіндік берді.  

- Департаментті елордаға ауыстыру жұмысты ұйымдастыруды едәуір жақсартты және тиімді құрылымды құруға мүмкіндік берді. Бұл сондай-ақ өзара іс-қимылды жақсартуға және жұмыс сапасын арттыруға ықпал етті, - деп атап өтті департаменттің бұрынғы директоры, ҚТЖ басқарма төрағасының кеңесшісі, Құрметті теміржолшы Гүлнар Таласпаева.  

Департаменттің негізгі міндеті — бюджетті қалыптастыру және теміржол көлігінің жұмысын ұйымдастыру үшін негіз болатын пойыздар қозғалысының жылдық нормативтік кестесін құру. Бұл кесте тұрақты емес: ол жолаушылар тасымалы қажеттіліктерінің өзгеруіне, магистральда жөндеу және құрылыс жұмыстарын жүргізу үшін технологиялық "толаскезді" ұсынуға және басқа факторларға байланысты үнемі түзетіліп отырады.  

Күн сайын департамент пойыз диспетчерлеріне олардың жұмысына көмектесетін өзгермелі кесте әзірлейді. Бұл кесте барлық жайттарды: жөндеу жұмыстарын жүргізуге арналған күнделікті "толаскезді", жолаушылар мен жүк пойыздарының қозғалысы, сондай-ақ жол жөнделетін учаскеде пойызды өткізіп жіберудің мүмкін нұсқаларын ескереді.  

Департамент жұмысының маңызды бағыты пойыздарды қалыптастыру жоспары болып табылады. Бұл процесс вагон ағынының бағытын анықтауды және жүк тиелген вагондарға арналған маршруттарды жоспарлауды қамтиды. Департамент әр вагон қандай маршруттар бойынша жүруі керек, ол қандай мемлекетаралық түйіспеден өтуі тиіс және құрам қалай құрылатынын дәл есептейді. Бұл ретте пойыздардың әртүрлі санаттары — учаскелік және контейнерлік санаттар ескерілетіні маңызды, бұл тасымалдарды тиімдірек ұйымдастыруға мүмкіндік береді.

Департамент жұмысының орталық аспектілерінің бірі - пойыздардың жүру кестесін құруға негіз болатын тарту есептеулері. Бұл есептеулерде жол профилі, локомотивтер мен вагондар сипаттамалары сияқты параметрлер ескеріледі. Бұл деректер графистерге барлық техникалық ерекшеліктерді ескере отырып, дәл және сауатты графиктер жасауға көмектеседі.  

 Бас менеджер, құрметті теміржолшы Сәуле Қалтаева Департаментте жұмыс істеу үшін арнайы дайындық қажет екенін және ең негіздерінен — станцияда және пойыз диспетчері болып жұмыс істеуден бастау керектігін атап өтті. Графиканы әзірлеудің негізінде жатқан нормативтік деректерді жақсы түсіну маңызды. Департамент мамандары дәл және сапалы жұмыс істеу үшін қажетті бірегей білім мен дағдыларға ие.

"Болжау — графисттің өнері", — деп атап өтті Сәуле Қалтаева. Бұл мәселеде қателесу мүмкін емес, өйткені теміржол жұмысының тиімділігі ғана емес, сонымен қатар жолаушылар мен жүктердің қауіпсіздігі де кестенің дәлдігіне байланысты. Сапалы кесте құру үшін барлық инфрақұрылымдық мүмкіндіктерді ескеріп, болашақты дәл болжау қажет.

 

Жүк тасымалы / Инфографика
21.11.2025
10 айда темір жол көлігімен 220 млн тоннадан астам жүк тасымалданды
Әлеумет
21.11.2025
Теміржолшылар түзету-білім беру мектебінің ашылуына қатысты
Жүк тасымалы
21.11.2025
Порттардың транзиттік әлеуеті таныстырылды
Инфрақұрылым
21.11.2025
Бұл – болашақ «Бақты» станциясы
Жолаушылар тасымалы
21.11.2025
«Алматы – Қостанай» бағытында жаңа «Тальго» пойызы жүреді
Жаңалықтар
21.11.2025
«Қонақжай қазақ бауырларға чоң рахмет»
Аймақтар
21.11.2025
Тыңнан түрен салған топ
Жаңалықтар / Мұрағат
21.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №97 21 қараша 2025 жыл
Әлеумет
20.11.2025
Бейнеу ауданында жаңа спорт кешені салынады: Әкімдік пен кәсіподақ өзара меморандумға қол қойды
Инфрақұрылым
20.11.2025
Макинск станциясы вокзалын жаңғырту аяқталды
Әлеумет
20.11.2025
Теміржолшыларға тұрмыстық құқық бұзушылықтың салдары мен алдын алу жолдары түсіндірілді
Станция тынысы
20.11.2025
Сексеуіл станциясы жүк тиеу жоспарын екі есе арттырды
Аймақтар
20.11.2025
Теміржолшылар депоны жасыл желекке бөледі
Аймақтар
20.11.2025
Теміржолшыларға алғашқы медициналық көмек пен азаматтық қорғаныс дағдылары үйретілді
Жаңалықтар
20.11.2025
ҚТЖ басшылығы Алматының айналасындағы айналма теміржол желісінің құрылысын тексерді
Жаңалықтар
19.11.2025
ҚТЖ Қытайда бірқатар құжаттарға қол қойылды
Жаңалықтар
19.11.2025
Экспорттаушылар Маңғыстау өңіріндегі порттар мен терминалдар инфрақұрылымымен танысты
Жаңалықтар
19.11.2025
«Бахты – Аягөз» теміржол жобасының іске асырылу барысы тексерілді
Жаңалықтар
19.11.2025
ҚХР-ға сапары аясында ҚТЖ халықаралық ынтымақтастықты нығайтуда
Жаңалықтар
19.11.2025
Dostyk Trans Terminal БҰҰ ЭСКАТО-ның құрғақ порттар жөніндегі үкіметаралық келісімінің тізіміне енгізілді