Шетпенің «су патшасы»

Жаңалықтар
16.01.2018, 11:26

 Шетпе станциясында қайда, қандай су құбыры мен кәріз құдығы бар, ауыз су темір жолдың қай мекемесіне қайдан, қалай келіп-кетеді? Бүгінде қай нысан қалай жұмыс істеп тұр? Мұның бәрін Ығлым Ботабаев үйінде отырып-ақ, айна қатесіз дәл біліп отырады. «Теміржолсу-Маңғыстау» ЖСШ Шетпе бөлімшесінде еңбек ететін Ығылым Ботабаевтың жалпы теміржолдың су шаруашылығында тер төккеніне қырық жылға жуық уақыт өтіпті. Бекерге оны «Шетпенің су патшасы Сүлеймен» атамаса керек. Сонау 1979 жылы теміржолдың сумен қамту мекемесіне бастапқыда жөндеуші машинист болып жұмысқа тұрған кезде мекеме Атырауға қарап, теміржолға қарасты тұрғын үй, өндірістік мекемелерді су және кәріз жүйесімен қамтыған екен. 1983 жылдан бастап шебер, соңынан бөлім бастығы болған. Қазір 15 бекеттен Сайөтеске, Ералы станциясы мен №7 бекет  аралығында қызмет көрсететін «Теміржолсу-Маңғыстау» ЖСШ Шетпе бөлімшесіндегі жұмысты үйлестіріп, оншақты бекеттің, бірнеше темір жол мекемесінің, теміржолға қатысты тұрғын үйлердің, ауылдағы әлеуметтік нысандардың ауыз су мәселесін шешіп отырған өндіріс орнын басқаруда. Бірінші мамандығы механизатор. Кейін М.Тынышпаев атындағы Ақтау көлік колледжін бітірген. Маңғыстауда туып, Шетпе маңында, ауылдың ойы мен қырын көріп өскен оған бұл жердің ойы мен қыры түгел таныс. Көп жылдық тәжірибелі және өнертапқыш басшы тізгінін ұстаған мекеменің  табысы да жақсы. Мекеме биыл 82 мың текше метр су таратып, халықтан шыққан 25 мың текше метрге жуық көлемдегі кәріз суын тазартқан. 1965 жылы салынған ғимарат жаңартылып, жаңа әрі жайлы нысан бой көтеріп тұр. Кәсіпорынға 2009 жылдан бастап күрделі жөндеу жұмыстары жүргізіліп, су мұнарасы, су, лас су айдау станциялары, су ұңғымасы, су құю эстакадалары түгел жөндеуден өткен. Су, кәріз құбырлары жаңаланған. Бұрын су ұңғымасы жай құдық болған болса, бүгінде оның үстіне ғимарат тіктелген, жабық. Оған 80 метр тереңдікке кететін пластик құбыр жасалған.  Енді құдық астындағы насосты кранмен көтеріп, оған арнай көлік іздеп те  әуреге түспейді. Электронды түрде оңай тәсілмей жасауға болады. Бұл – Ығлым Хасанұлының ұзақ жыл жинақтаған білім-білімінің арқасында ашқан жаңалығы. Сол үшін ол 2012 жылы өнертапқыш атанып, 500 мың теңге арнайы сыйлыққа да ие болған. 2013 жылы «Үздік маман» атанса, 2015 жылы «Құрметті теміржолшы» төсбелгісімен марапатталды. 2015 жылдың қорытындысы бойынша ол басшылық жасап отырған Шетпе су стансасы «Теміржолсу» АҚ бойынша «Үздік ұңғыма» номинациясымен марапатталған. –Мені жұмысқа аларда Атыраудағы Бакиев деген бастығымыз «Қандай жұмысқа келгеніңді білесің бе? Кәріз құдығы бітеліп қалса, үйлерден келетін лас суға түсу керек. Ертең қашып кетпейсің бе?» деген еді. Сол айтқандай барлық қиындыққа шыдадық. Қазір жастарға кәріз құдығын ашуды айтсаң, «Ой...й...» деп жиіркеніп тұратындары да кездеседі. Жұмыстан жиіркенуге болмайды. Біз солай қалыптастық. Ауыр да азапты еңбектің жемісін жегеннен рахат не бар?! Жастар жағына үнемі соны ескертемін.  Біз жұмысты кешегі кеңестік заманда бастағанбыз. Онда орталықтағы қазандықтар да бізге қарайды. Жауапкершілік деген қатты болды. Қазандыққа су бармай қалса немесе машинистердің демалу бөлмесінде су болмаса үлкен айқай. Сағат түнгі 2 не 3 демейсің, орныңнан атып тұрып кете бересің. Қазіргідей стансаға баратын грейдер жол да жоқ. 5 шақырым жерге жаяу жүресің. Кейде түнде стансада жарық сөніп қалады. Қараңғыда, қыста, талай түндері шұңқырға түсіп жүрген кездер өтті басымыздан. Соның бәрі сабақ. Қиындықсыз өмір жоқ, – дейді Ығлым Хасанұлы.  Өткен жылы 60 жасқа толған ел ағасы Ығлым Хасанұлын Маңғыстау облысының әлеуметтік-экономикалық дамуына қосқан үлесі үшін облыс әкімі Құрмет грамотасымен марапаттады. Ал біз үшін шетпелік Құрметті теміржолшы  40 жылдан бері тұрақты оқырманымыз.  «Салалық газетсіз мен бар жаңалықтан құр қалғандай сезінемін,  үзбей жазыламын. Ешбір аудандық, облыстық газет маған «Қазақстан теміржолшысының» орнын толтыра алмайды, әр номерін ашып оқып отырып, жаңалықтардан хабардар боламын, таныс адамдарымды кездестіремін, біреулерін туған күнімен құттықтаймын», – дейді туған жерге туын тігіп, бақытын еңбектен тапқан ағамыз.

Шахида Жұман, Маңғыстау

Жүк тасымалы
25.07.2024
ЕАЭО елдері теміржол көлігін дамыту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
25.07.2024
Атырауда жүк тасымалы межеден асып түсті
Әлеумет
25.07.2024
Қызылордалық 20 бала «Туған жерге саяхат» турымен Астанаға аттанды
Темір жол тарихы
25.07.2024
Паровоз тізгіндеген қазақ қызы
Жолаушылар тасымалы
24.07.2024
Пойызға билетсіз мінгізгені үшін жұмыстан шығарылды
Жаңалықтар
24.07.2024
Құрық теңіз порты мен Транскаспий халықаралық көлік бағытын байланыстыратын жол күрделі жөндеуден өтті
Жаңалықтар
24.07.2024
Кірме жолдарды мемлекеттік меншікке беру рәсімі аяқталды
Әлемде
23.07.2024
Германияда Еуро-2024 кезінде қалааралық пойыздармен 12 миллион жолаушы тасымалданды
Әлемде
23.07.2024
Еуропалық Одақ көлік жобаларына 7 миллиард еуро бөлмек
Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды