«Танкист-машинист» атанған теміржолшы

ҚТЖ келбеті
14.02.2023, 10:00
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Маңғыстау локомотив пайдалану депосының машинисі Асылбек Наурызбаевтың жанама аты – «танкист». Себебі, өз сөзімен айтқанда, осы жасында темір тұлпардың түр-түрін тізгіндеген.

Кешегі кеңес идеологиясы туғызған ауған соғысында интернационалдық борышын өтеу деген атпен жат елге аттанған боздақтар қатарында біздің кейіпкеріміз де бар еді. Әлі күнге жан жарасы жазылмаған ауған соғысының ардагері жыл сайын 15 ақпанда қаруластарымен кездесіп, өткенді еске алып, құрбан болғандарға құран оқытады. «Қанша жыл өтсе де ауған алауы жадымызда тұр, танкист болдым, талай рет жауынгерлік операцияларға қатыстық. Жеңіл контузия да алдым. Емделіп, қайта міндетімді жалғастырдым. Біз ғой аман-есен елге оралдық, қанша боздақ жат елде жан тапсырғаны жанымды ауыртады», – деп еске алады «танкист-машинист» атанған теміржолшы.  

1969 жылы Қарақалпақстанда дүниеге келген ол теміржолдағы жұмысын 1990 жылы көрші елдегі Жаслық локомотив депосында слесарь болып бастапты. Екі айдан соң деподағы оқу курсынан өтіп, машинист көмекшісі болып ауысады. Кейін Ташкент қаласында бір жылдық машинист курсында оқып, машинист куәлігін алады. Қазақстан темір жолындағы еңбек жолын 2002 жылы Маңғыстауға қоныс аударғаннан кейін Маңғыстау локомотив пайдалану депосына көмекші машинист болып бастайды.  

– Мектепті бітіріп 1987 жылы ел қатарлы әскерге кеттім. Түркіменстанның Тәжен қаласында алты айлық әскери дайындықтан өттік. Сол жерде полк командирінің бұйрығымен әр ротадан 35 баладан таңдап, Ауғанстанға аттандырды. Ташқорған қаласына бардық. 65 753 полкінің танк батальонында қызмет еттім. Ол Айбат қаласында тұрды. Мен сонда танк жүргіздім. Әрі атқыш, әрі танк командирі болдым. Соғыс, оның үстіне жат елдегі соғыс кімге керек, 15 ақпанда кеңес әскері Ауғанстанды тастап шыққанда қатты қуандық, – дейді Асылбек аға.  

Айтуынша, әскерде ауыр техника тізгіндеген тәжірибесі елге келген соң тепловозды лезде игеріп кетуіне әсер еткен. «Әрине, танк жүргізу бір бөлек те, тепловоз тізгіндеу бір басқа. Соғыс құралы болғандықтан ол жер таңдамайды, жүре бересің төтелеп. Тепловозда тек қос рельс жолмен жүресің. Алғашқы ұстазым, қазір Бейнеу айналым депосында машинист нұсқаушы Өміржан Бейсеновтен көп нәрсе үйрендім», – дейді кейіпкеріміз.  

Асылбек Қобланұлының ұлы Самат та машинист. Өзімен бір депода еңбек етеді. Өсіп келе жатқан немерелер де болашақта ата кәсібін, машинистер әулетінің еңбек жолын жалғастырады деген сенімде.  

 

Жаңалықтар
31.03.2025
Транскаспий дәлізіне Словенияның «Лука Копер» теңіз порты қатысады
Қауіпсіздік
31.03.2025
Өрт сөндіру пойызы дайындықтарын шыңдады
Жаңалықтар
31.03.2025
Аягөз қалпына келтіру пойызы үшін жаңа кран сатып алынды
Аймақтар
31.03.2025
Экология айлығы аясында сенбілік өтті
ҚТЖ келбеті
31.03.2025
Тыл ардагері – тоқсан жаста
Жүк тасымалы / Апта саны
31.03.2025
Теміржолмен жүк тасымалдау екі айда 6,6%-ға өсті
Әлеумет
31.03.2025
ҚТЖ әлеуетті жұмыс беруші
Аймақтар
31.03.2025
Еңбек адамына құрмет
Әлемде
30.03.2025
«Молдова темір жолын» екі компанияға бөлу ұсынылды
Жүк тасымалы
29.03.2025
ҚТЖ-да жүк жөнелтушілермен тасымалдау қорытындылары талқыланды
Жаңалықтар
28.03.2025
Қазақстан мен Өзбекстан теміржолшылары транзитті ұлғайту мәселелерін талқылады
Жүк тасымалы
28.03.2025
ҚТЖ-да астық штабының отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
28.03.2025
ҚТЖ мен iKOMEK109 бірлесіп байланыс орталықтарын жетілдіреді
Қауіпсіздік
28.03.2025
Оқушыларға қауіпсіздік мәселесі түсіндірілді
Қауіпсіздік
28.03.2025
Қауіпсіздік шаралары басты назарда
Трансформация
28.03.2025
Премьер-министр вагон жасау зауытымен танысты
Жаңалықтар / Мұрағат
28.03.2025
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №22-23 28 наурыз 2025 жыл
Жаңалықтар
27.03.2025
Астанада өрт-тактикалық оқу-жаттығулары өткізілді
Аймақтар
27.03.2025
Алматы өңірінде су тасқыны кезеңінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша шаралар қабылданды
Аймақтар
27.03.2025
«Jibek Joly» туристік пойызы – Таразда