ҚТЖ-да өндірістік жарақат алу 40%-ға төмендеген

Қауіпсіздік
21.02.2023, 10:16
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Қазақстан теміржолында былтыр 2021 жылмен салыстырғанда өндірістік жарақат алу дерегі 40 пайызға төмендеп, жұмысқа уақытша жарамсыздық деңгейі 20 пайыз азайды. Қайғылы жағдайлар салдарынан мүгедек болып қалу фактісі алдыңғы жылы 7 рет болса, өткен жылы мүлде тіркелмеді.

Бұған соңғы үш жылдан бері компанияда жүргізіліп жатқан жүйелі ірі жобалардың арқасында қол жетіп отыр. Темір жолдағы қауіпсіз еңбек жағдайы, жарақат алуды болдырмау, т.б. мәселелер туралы «ҚТЖ» ҰК» АҚ бас инженері Батыр Котырев «Магистраль» сарапшылық форумында берген сұхбатында айтты.  

– Өткен жыл «Самұрық Қазына» АҚ портфелді компаниялары арасында «Жарақат алуға жол бермеу жылы» болып жарияланды. 2019 жылы біздің компания Бүкіләлемдік Zero vision тұжырымдамасына қосылды. Осы аралықта көптеген шаруа тындырылды. Басты мақсат – нөлдік жарақат алу деңгейіне жету. Соған қол жеткізу үшін алдымызға міндет қойдық, теміржолшылардың қауіпсіздік мәдениеті деңгейін көтеруге кірістік. Әрине адам өліміне әкелетін қайғылы жағдайларды толық жоя алмадық, дегенмен 2021 жылы 12 адам өндірісте көз жұмса, былтыр 5 адам қайтыс болды. Осы ретте айтарым – еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз етуге екі жақтың да жауапкершілігі керек. Алдымен жұмыс беруші тарапынан, екіншіден жұмысшы тарапынан. Екі тарап та заңда, салалық стандарттарда жазылған талаптарды орындауы тиіс, – деді бас инженер.  

Сонымен қатар 3 жылдан бері енгізілген «Өндірістік қауіпсіздіктің біріктірілген жүйесі» платформасы да өз нәтижесін беруде екен. Оның аудиториясы – теміржолшылар, барлық деңгейдегі басшылар. 2023 жылы осы платформаға өзге серіктестерді де біріктіру көзделуде. Осы жоба арқылы басшылықтың рұқсатымен әрбір қызметкерге қауіпті жұмысты тоқтатуға құқық берілген. Егер белгілі бір жағдай оның өмірі мен денсаулығына қауіп төндірсе, жұмысын тоқтата алады. Бұл ретте жұмысшы аталған платформа қосымшасы жүктелген өзінің ұялы телефоны арқылы немесе диспетчер арқылы стационарлық компьютерде осы жағдайды тіркейді. Аталған платформаға компанияның 100 мыңнан астам қызметкері тіркелген.  

– Осылайша жұмысшы өз өмірі мен денсаулығын сақтап қалады. Бұл ретте жұмыс беруші жұмысшыны қудаламауға, тергеуге алмауға, жазаламауға кепілдік береді. Керісінше сол үшін марапаттаймыз. Осымен үшінші жыл компанияда ішкі конкурс өткізудеміз. Қауіпсіздіктің іс-қимыл диалогы әрбір қызметкердің қауіпті еңбек жағдайын анықтап, соны платформада тіркеуіне құқық береді. Ай сайын жеңімпаздар анықталып отырады. Оларға 20 АЕК дейін сыйақы төленеді. Жыл соңында барлық турдан өткен жеңімпазға ең үлкен премия – 3 млн теңге беріледі, – дейді Б.Котырев.

 

Жаңалықтар
02.10.2025
ҚТЖ мен AD Ports Group ынтымақтастық перспективаларын талқылады
Аймақтар / Бейнелер
02.10.2025
Сексеуіл станциясында өткел ғимараты пайдалануға берілді
Аймақтар
02.10.2025
Ардагер теміржолшыларға құрмет көрсетілді
Жаңалықтар
02.10.2025
Jibek Joly туристік пойызы келесі сапарға дайындалуда
Аймақтар
02.10.2025
Жем локомотив пайдалану депосына – 120 жыл
Жаңалықтар
01.10.2025
ТХКБ үшін жаңа серпін: Қазақстан, Әзірбайжан және Грузия стратегиялық құжатқа қол қойды
Станция тынысы
01.10.2025
Достық станциясы — Қазақстан мен Қытай арасындағы негізгі көлік торабы
Жаңалықтар
01.10.2025
Алматыда Түркі мемлекеттері ұйымы көлік министрлерінің VIII кездесуі өтті
Әлемде
01.10.2025
Бүгіннен бастап Қытай пойызға қағаз билеттерді қолдануды тоқтатты
Әлеумет
01.10.2025
Бершүгір станциясында теміржолшыларға арналған спорт кешені ашылды
Жаңалықтар
01.10.2025
Экологтарға арналған оқытуда қалдықтарды бөлек жинау мен жаңа кодекс нормалары талқыланды
Жаңалықтар
01.10.2025
New Silk Way: ҚТЖ еуразиялық транзитте стратегиялық көшбасшылықты күшейтуде
Жаңалықтар
30.09.2025
Пойыздан кешіккен бойжеткен машинист кабинасына тас лақтырды
Жаңалықтар
30.09.2025
Алматыда «New SilkWay» бизнес-форумы өтіп жатыр
Жаңалықтар
30.09.2025
Президент: Қазақстан арқылы әлемнің ең ірі сауда нарығына 5 теміржол дәлізі өтеді
Жаңалықтар
30.09.2025
Мемлекет басшысы «Достық – Мойынты» теміржолының екінші желісін іске қосты
Трансформация
30.09.2025
Локомотив құрастырудың жаңа деңгейі
Жаңалықтар
30.09.2025
«НR-өндіріс серпіні»: Маңызды жобалар алаңы
Қауіпсіздік
30.09.2025
Қараусыз мал мен құлаққаптағы адам – пойыз қозғалысына қауіп
Аймақтар
30.09.2025
Құрылғылар сенімділігі күмән туғызбайды