Жүк тасымалы: Бес айда қозғалыс қауіпсіздігі 24 рет бұзылған

Қауіпсіздік
27.06.2023, 09:15
Суретті түсірген Александр ЖАБЧУК
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«ҚТЖ- Жүк тасымалы» ЖШС басшылығы қозғалыс қауіпсіздігіне арналған семинар өткізді. Жиынға серіктестіктің барлық өңірлердегі қозғалыс қауіпсіздігіне жауапты қызметкерлері қатысты. Семинар барысында серіктестік бойынша қауіпсіздікті сақтаудағы жұмыстар баяндалып, саладағы өзекті мәселелер талқыланды.

Семинарды ашып жүргізген «ҚТЖ-Жүк тасымалы» ЖШС бас директорының міндетін атқарушы Марлен Көкірекбаев серіктестіктің басты міндеті – қозғалыс қауіпсіздігін басқару жүйесін ұдайы жоспарлау, жақсарту, мониторингілеу және жүзеге асыру екенін атап өтті.  

– Пойыздағы қозғалыс қауіпсіздігі кешенді техникалық-ұйымдастырушылық іс-шараларын жүзеге асыруды қажет етеді. Оған тек жолаушылар мен жүк қауіпсіздігін ғана емес, сонымен қатар экология қауіпсіздігін қамтамасыз ету де жатады. Осы тұрғыда біздің Серіктестік тасымал процесіне жұмылдырылған персоналдың біліктілігі мен құзыреттілігінің жоғары деңгейде болуына мүдделі. Сонымен қатар қауіпсіздіктің корпоративтік мәдениетін қалыптастырып дамытуға барлық жағдай жасайды. Қауіпсіздік жағдайын жақсартуға әсер ететін негізгі бағыттарға – ұйымдастырушылық іс-шараларды енгізу, нормативтік-техникалық құжаттарды талаптарға сәйкестендіру, өндірістік персоналды сапалы түрде оқыту, тексеру іс-шараларының қорытындысы бойынша түзету шараларын жүргізу жатады, – деді Марлен Көкірекбаев.

Оның айтуынша, 2023 жылдың 5 айында серіктестікте қозғалыс қауіпсіздігінде 24 бұзушылыққа жол берілген. Бұл кемшіліктер негізінен Жамбыл, Семей, Қарағанды, Қостанай, Шымкент, Көкшетау, Павлодар теміржолында анықталған. Филиалдардағы бұл олқылықтардың жол берілуіне бірнеше жағдай себеп болған. Атап айтқанда, персоналдың техникалық білімінің төмендігі, мұқиятсыздық, асығыстық, қауіпсіздік ережелерін өрескел бұзу, технологиялық процесті жылдамдатуға асығу бірінші себеп болған. Ал филиалдар басшылары тарапынан жіберілген қателіктер – техникалық оқуды талапқа сай жүргізбеу, технологиялық процесті сақтауды дұрыс бақыламау, профилактикалық жұмыстарды сапасыз өткізу, нормативтерді дұрыс орындамау болып отыр. Олардың бәрін жою бойынша қауіпсіздікті нығайту жұмыстарының жоспары түзілген. Сол жоспарға сай атқарылатын іс-шаралар туралы ақпарат берілді. Әрбір жіберілген қателік бойынша ең қатал тәртіптік жауапкершілікке тарта отырып оперативтік талдаулар жүргізіледі. Әр кемшіліктен сабақ алып, қорытынды шығару керектігі айтылды. Адами фактор себебінен болатын бұзушылықтардың алдын алуға бағытталған Түзету іс-шараларының жоспары жасалып, енгізілді. Техникалық оқыту шеберлерінің рөлі мен жауапкершілігін арттыру, теміржолдағы тармақ иелерімен бірге кіреберіс жолдарды белгіленген талаптарға сәйкестендіру, локомотивтерде бейнекамералар қою, жолда локомотивтер бұзылған жағдайда локомотив бригадаларын техникалық қолдау бойынша Call орталық құру, пойыз құрастырушылар үшін үздіксіз аудио және бейне жазба жасауға бейнерегистраторлар алу, техникалық кабинеттерді қажетті техникамен және оқыту бағдарламаларымен тағы қосымша қамтамасыз ету және тағы да басқа шаралар қабылдау көзделуде.  

– Соңғы кездері жүктердің артуына, қозғалыстың көбеюіне байланысты атқаратын жұмыстардың мақсаттарын анықтау, болып жатқан келеңсіздіктердің алдын алуда қандай жұмыстар жүргізу керектігін бүгінгі семинарда талқыладық. Жиында айтылған мәселелердің шешімі бойынша қабылданған шараларды, мақсат-міндеттерді өңірлердегі қызметкерлерге жеткізетін боламыз, – деді Маңғыстау жол бөлімшесінің қозғалыс қауіпсіздігі бөлімінің басшысы Аманқос Құсайынов.  

Серіктестікке қарасты қозғалыс қауіпсіздігі департаментінің директоры Ерлан Бүркітов жіберілген әрбір бұзушылыққа талдау жүргізуді ұсынды. Семинар соңында қатысушылар ҚТЖ ғимаратын аралап, Орталық музейге экскурсия жасады.  

 

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі